cieknąca chłodnia i problem z częscią zamienna |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-01-2014, 06:42
|
|
|
Hornet - przy -10 po 3km mam około 1/4 wskaźnika i ciepło w aucie. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-01-2014, 20:39
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Zawsze można sprawdzić czy wraz z rozgrzewaniem się silnika rozgrzewa się też chłodnica. |
No to zostaje tylko sprawdzić jak nagrzewa się chłodnica po odpaleniu, ale wiedzę że ten misiek tak ma
kgebczyk napisał/a: | No pliiizz to jest wg Ciebie wolno??? |
Może to i jest wolno, ale swoja wrażenia odnoszę do CB4W, który dość szybko łapie temperaturę |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: NX300h
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 31-01-2014, 21:33
|
|
|
Jak chłodnica robi się ciepła wraz z silnikiem, to oczywiście termostat do wymiany. |
|
|
|
 |
p_k
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 CS_W 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 156 Skąd: WWA
|
Wysłany: 08-04-2014, 23:36
|
|
|
Te wąsy to wg ruskiej instrukcji występują przy aucie z klimatyzacja i podłącza się do nich węże wymiennika ciepła. Ty masz Lancera bez A/C ? |
|
|
|
 |
|