[3.2 DID] Auto gaśnie i nie wkręca sie na obroty |
Autor |
Wiadomość |
osmoz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-02-2014, 14:12 [3.2 DID] Auto gaśnie i nie wkręca sie na obroty
|
|
|
Witam serdecznie!
Rok temu regenerowałem pompę paliwa( niemały koszt;/)...pojeździłem rok robiąc 2500km...i znów problem. Auto dymiło i nie wkręcało sie na obroty (totalny brak mocy), pompę na gwarancji oddałem do naprawy. Po włożeniu pompy auto odpala i pracuje normalnie do momentu zagrzania sie, nie musi to być pełne 90 stopni. Auto znów traci moc a gdy chodzi na biegu jałowym po ok. 10 minutach gaśnie. Gdzie szukać? Już powoli brakuje mi sił do tego samochodu. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 04-02-2014, 15:29
|
|
|
Który dokładnie rok?
I czy ktoś grzebał przed wyjęciem pompy? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
osmoz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-02-2014, 16:30
|
|
|
2001r ...podczas pierwszej naprawy pompy byl wymieniany jeszcze wtrysk a tak to nic mi wiecej nie wiadomo o jakichkolwiek rzeczach. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 04-02-2014, 16:42
|
|
|
Sprawdź elektrozawory pod aku. tam są 4 szt.
Jeśli pokazuje błąd 41 to zawory>
Jeśli 48GE i 26. to w dalszym ciągu jest zwarcie w nastawniku pompy. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
osmoz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-02-2014, 19:13
|
|
|
Dziękuję za podpowiedź...spróbuję. |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-02-2014, 12:51
|
|
|
Hello Wrocław u kogo pompe robiłeś ? |
|
|
|
 |
jan krupa
Forumowicz jano
Auto: mitsubishi pajero 3,2 did long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 35 Skąd: zawadzkie
|
Wysłany: 07-02-2014, 09:31
|
|
|
Mialem podobne objawy ,tyle ze auto nie gaslo na wolnych obrotach.Jak silnik sie zagrzal i zaczal przerywac (przerywal tylko na wolnych obrotach) musialem go wylaczyc na ok 10 min. i po odpaleniu pracowal normalnie. Jak bylo zimno na dworze to nic sie nie dzialo .Okazalo sie ze byl walniety regulator wolnych obrotow .Robili mi to w Miedzyrzeczu ,auto hula juz przeszlo dwa lata i nic sie nie dzieje. |
_________________ j23k17s |
|
|
|
 |
stevenpl
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: UĆ
|
Wysłany: 18-12-2014, 10:00
|
|
|
U mnie własnie wywala błąd 41. Co prawda po odpuszczeniu gazu błąd znika. Występuje również tylko przy wyższej prędkości (3-4 bieg) i na nagrzanym.
Ale odnośnie tych zaworków, to czy jest jakiś sposób ich sprawdzenia poza podmianką?
Czy zawsze psują się wszystkie i trza wszystkie wymienić na raz? |
|
|
|
 |
|