Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam "dawcy" skrzynia biegów - silnik 3.0 6G72
Autor Wiadomość
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 08-02-2014, 21:30   Szukam "dawcy" skrzynia biegów - silnik 3.0 6G72

Tak jak w temacie poszukuje skrzyni od Pajero z silnikiem 3.0 6G72. W sumie jeszcze nie jestem pewny czy całej skrzyni z reduktorem czy tylko przedniej części "kielicha" który łączy skrzynie z silnikiem. Jeżeli ktoś pisiada ową część lub skrzynie na sprzedaż prosze o informacje.


Przypomniało mi sie jeszcze jedno pytanie ale nie będę zakładał nowego tematu. Reduktor od 3.0 v6 6g72 jest taki sam jak w 2.5 TD 4D56 ? mowa o skrzyniach manualnych.


Zdaje sobie sprawę, ze jest dział kupie/sprzedam lecz pisząc zapytanie bezposrednio w dziale Pajero szybciej uzyskam odpowiednie info.

Pozdrawiam

[ Dodano: 09-02-2014, 13:16 ]
znalazłem TEMAT w którym moje przypuszczenia sie sprawdzają. Manualne skrzynie biegów Pajero z silnikami 3.0 6G72 i 2.5 TD 4D56 mają te same przełożenia.

Na rosyjskiej stronie znalazłem informacje "graficzne" odnośnie obudowy sprzęgła, teoretycznie mozna je zamienic lecz co z wałkiem napędzającym skrzynie? różnią się ilością zębów na wpuście tarczy sprzęgłowej. czy można je zamienić ?

posiadam nową tarcze do 2.5 TD, docisk i zamach zostaje od obecnego silnika (Sigma 3.0 6G72 205KM), srednica tarczy 225mm a od skrzyni Pajero 3.0 240 mm i inna ilość frezów na wałkach stad moje pytanie bo nie chce kupować kompletu sprzęgła do Pajerki 3.0 + koła zamachowego skoro posiadam juz kpl pod wałek ze skrzyni z 2.5 TD.

Szczerze, gdyby nie było problemu z 1 i 2 biegiem podobny jak w TEMACIE to bym zrobił flansze do skrzyni i po kłopocie lecz jeżeli skrzynia ma sie sypnąć to jaki sens tracić czas skoro i tak będę zmuszony kupic kolejną skrzynie...

Obudowa sprzęgła 2.5 TD 4D56

Obudowa sprzęgła 3.0 6G72

[ Dodano: 09-02-2014, 19:38 ]
Doczytałem, ze reduktory sa zamienne z 2,5 TD i 3.0 V6 więc wały napędowe będą pasowały. Pozostaje pytanie czy moge przełożyc wałek napędzający skrzynie biegów.

Mam na oku skrzynie od Pajero 3.0 V6 6G72, jutro będe wiedział czy to ES czy SS. cena z reduktorem za 600+ wysyłka wiec tragedii nie ma.

[ Dodano: 16-02-2014, 12:02 ]
Na chwile obecną problem rozwiązany. pomoc zbyszekm2 się przydała ale to już inna sprawa.

pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.