Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Hubeeert
05-05-2014, 18:27
Instalacja wodorowa
Autor Wiadomość
Myszon 
Forumowicz

Auto: Lancer V station wagon 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 151
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 08-02-2014, 18:47   

Nie chodzi o firmę.Wyłapuję informacje mi potrzebne a widzę,że Ty łapiesz to co niepotrzebne.
Informacja zawarta o całym cyklu spalania paliwa(nic poza tym) pokazuje w czym rzecz bardzo dokładnie.
Prawda w tym zawarta jest odwzorowana choćby na silnikach eco boost forda.
Poczytaj i pogadamy.
To miałem na uwadze.
Dobry opis pomaga zrozumieć pewne kwestie.Dlatego taki tekst wrzuciłem,żeby ktoś taki jak Ty mógł łatwiej to zrozumieć.
Nie udało się jednak jak widzę:D.
Pewnie ,że dam znać.To tylko kwestia czasu.Zaproszę Cię nawet na jazdę testową i o rzetelny opis.Zobaczymy jak wtedy będziesz się śmiał.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 08-02-2014, 18:54   

Myszon napisał/a:
Zaproszę Cię nawet na jazdę testową i o rzetelny opis.Zobaczymy jak wtedy będziesz się śmiał.

szczerze Ci wtedy pogratuluję.

Nie wiem tylko czy Ty nie będziesz mi gratulował pierwszy, ponieważ zacząłem zbierać informacje na temat miniaturyzacji napędu atomowego (jak wiemy technologia tego napędu np. w marynarce jest znana nie od dziś).
Gdyby udało mi się upakować mały reaktorek w miejsce koła zapasowego... Muszę zacząć nad tym pracować, bo to ma sens...
To wstyd, że tak się ulega tym lobbystom od ropy zamiast pójść w stronę atomu... :badgrin:
 
 
Myszon 
Forumowicz

Auto: Lancer V station wagon 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 151
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 08-02-2014, 19:02   

To co piszesz nic nie wnosi.
Zachowaj zimną krew.Przetestujemy,zobaczymy.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-02-2014, 21:16   

Myszon - ogarnij się - wrzucasz, co rusz linki do jakiś buraków, którzy bez podania źródeł twierdzą, że HHO oszczędza paliwo o 50%.
Bez podania linków (powołania się na rzetelne źródła) mogę napisać, że UFO lądowało na Ziemi, a jeżeli w to nie wierzysz, to nie wiesz co się dookoła Ciebie dzieje i, że rząd na Tobie zarabia, bo technologia Marsjan jest swobodnie dostępna (wszak Armstrong powiedział, że nie jesteśmy sami!) więc jak nie wierzysz w UFO (a Heniek, Alek i Zdzisiu wierzą - wrzucić linki z YT???) to słabo..
Przecież to jest jakaś farsa!
Wątek ma już rok!
Jest tak dużo materiałów i wiedzy i przeczytałeś już wiele książek...
Gdzie jest Twoja instalacja HHO??

[ Dodano: 08-02-2014, 21:51 ]
mkm napisał/a:
Muszę zacząć nad tym pracować, bo to ma sens...

Jak połączymy to z technologią Marsjan, to to dopiero będzie hicior - albo sprzedamy patent Mercedesowi za miliony, albo będziemy sprzedawać w Internecie instalację Nuklearno-UFOludkową - proponuję chwytliwą naze NUFO, za 2kzł - jak nie będzie działać, to znaczy, że ktoś źle dostroił marjsański regulator plutonowo-uranowy.

Fantazja i głupota ludzi nie zna granic.
Ja pasuję z merytoryczną dyskusją, bo ona nie ma sensu.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-02-2014, 21:56   

RalfPi, ponoć mamy wolnośc wypowiedzi, więc nie ma co się narzucać, aby było zabawniej:

http://www.usatoday.com/s...e-1889/4941635/
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Myszon 
Forumowicz

Auto: Lancer V station wagon 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 151
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 09-02-2014, 01:02   

Powiem tak.
Wysłałem ciekawe linki.Od Scypiona po agregat napędzany hho i inne.Wystarczy zadać sobie trochę trudu i odszukać brakujące informacje.
Wszystko skleić i wyciągnąć wnioski.
Macie z tym jakiś problem i nie potraficie normalnie pogadać.
Ja obroniłem się dostatecznie opowiadając się za tym ,że jest możliwość wspomagania spalania paliwa mieszanką hho.
Który z Was wysłał informacje mówiącą o tym ,iż jest inaczej?
Wasze wewnętrzne przekonania mnie nie interesują.
Temat jest po to żeby pisać o nim z głową.
Z Waszej strony tego niestety nie ma.Ręce załamuję kiedy czytam Wasze posty.Nie wszystkich na szczęście się to tyczy.
Mam informacje ,że na stacjach paliw w Usa można kupić generator bez problemu.Podesłałby link do rozgłośni radiowej w Ameryce które zajmuje się tą tematyka i podpowiada jak się za to zabrać.
Ale po co?
Albo nikt nie skuma albo i tak będzie negacja.
Ralpfi??
Ty już spaliłeś się na wejściu głosząc ogromny brak niewiedzy na temat hybryd a ponoć siedzisz w napędach elektrycznych.Skąd takie braki w tej materii?
Czyżbyś był już tak skrzywiony elektrycznością,że nie zwracasz uwagi na nic innego?
Miałem do czynienia z utytułowanymi ludźmi z PŁ i żaden takich głupot nie opowiadał jak Ty.
Dlatego zdziwienie podwójne.
Albo rozmawiamy konkretnie albo idą Wasze przekonania które nic nie wnoszą.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 09-02-2014, 01:13   

Myszon :roll:
Przeczytaj jakie jest ciśnienie w zbiorniku i w jakich zakresach temperatur zasilanie daje radę:
http://life.forbes.pl/sty...wodorowy,9467,1
Zapoznaj się też z pracami BMW, który jest mocno zaawansowany w tej dziedzinie.
Zobacz chociażby zawory bezpieczeństwa i pomyśl ile kosztuje "uszczelnienie" choćby pistoletu lub zbiornika, o bezpieczeństwie użytkowania instalacji (dachowanie, zderzenie, pożar) nie wspominając.
To nie chodzi czy sie da tylko czy jest to praktyczne i osiągalne na kieszeń "przeciętnego kierowcy".
Co innego zrobić prototyp, a co innego wejść w produkcje masową.
To co Ty wklejasz to są bajki na dobranoc. :wink:

Zrób instalacje i pisz od razu do światowych koncernów. Praca murowana, a może i nagroda Nobla...
 
 
Myszon 
Forumowicz

Auto: Lancer V station wagon 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 151
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 09-02-2014, 01:43   

Dalej jedziesz nie na temat.(piszemy głównie o hho bo tylko to możemy sobie założyć do auta)
Hho nie jest magazynowane.Powstaje podczas elektrolizy wody i zasysane jest wraz z powietrzem do komory spalania.Za zadanie ma wspomagać niedopalone paliwo.Nic więcej.Ewentualne oszczędności.
Gadka bez sensu.
Czytasz bez zrozumienia.Kompletny brak wiedzy na temat hho a wyjeżdżasz tu z magazynowaniem H2.
Wysłałem Ci linki aut na wodór z politechnik w Polsce.Nie było jakoś problemu.I w Twoim linku też nie ma.Udowodniłeś tym ,że za rok auta te będą dostępne jeśli ktoś zdecyduje się na budowę stacji w co nie wierzę w najbliższym czasie.Zero emisji bardzo mnie przekonuje.
W wypadku wszystko się może zdarzyć niezależnie od rodzaju paliwa.
Tym linkiem nic nowego nie pokazałeś.
Pokaż mi dowody mówiące o tym ,że hho nie ma prawa działać odnosząc się do Twoich poprzednich wypowiedzi.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 09-02-2014, 01:55   

Myszon, bo linkuję Ci konkret, a nie maszynkę do łupienia naiwniaków z jakiejś firmy montującej lpg :wink:
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21027
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-02-2014, 03:42   

RalfPi, mkm, nie odpisujcie na posty i będzie po problemie :wink: .
Dajcie koledze powiedzmy 6 miechów i tyle.
Niech zrobi, potwierdzi i tyle w temacie.
Robi się jakaś telenowela typu Moda na sukces :mrgreen: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 09-02-2014, 06:24   

Myszon napisał/a:

ie skuma albo i tak będzie negacja.
Ralpfi??
Ty już spaliłeś się na wejściu głosząc ogromny brak niewiedzy na temat hybryd a ponoć siedzisz w napędach elektrycznych.Skąd takie braki w tej materii?
Jaki brak wiedzy!?! Pozwolę sobie napisać do Moda - gdybym mógł, to sam bym Cię usunął z tego podforum - zachowujesz się jak cham! Zarzucasz specjalistom brak wiedzy... Maskara jakaś.

Twoja działalność tutaj polega na dyskredytowaniu rozmówcy i wklejaniu linków w stylu "co Heniek ma w szopie?". Ja Ciebie odnoszę do czasopisma NAUKOWEGO za 32 pkt., a Ty znowu z Heńkiem..

Na Forum można napisać wszystko - życie zweryfikuje.
Podpinam się jednak do tego co napisałeś już jakiś czas temu Bizi78.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-02-2014, 09:00   

RalfPi napisał/a:
Pozwolę sobie napisać do Moda - gdybym mógł, to sam bym Cię usunął z tego podforum


No cóż do czasu jak nie łamie regulaminu to nie ma za co go usunąć. Do tego każdy kto to czyta może sobie wyrobić zdanie, a nie tylko Ty masz inne zdanie na ten temat. Proponuję więcej dystansu, a ciśnienie będzie mniej podskakiwało.

Myszon - zrób, zamontuj, pokaż - wtedy wróć i Cie ozłocimy. Chociaż jak ja bym chciał psuć auto to bym zamontował LPG.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 09-02-2014, 10:57   

Myszon napisał/a:
Powstaje podczas elektrolizy wody i zasysane jest wraz z powietrzem do komory spalania.


Teraz pomyśl dokładnie. Do tej eklektrolizy jest potrzebna energia, energię w aucie bierzemy z alternatora, alternator z silnika, a silnik ze spalania paliwa z powietrzem. Benzyniak ma sprawność 30% Diesel 40% +/- (żebyś mi tu ułamkami procent nie rzucał). Nawet pomijając straty energii silnik-altek-generator to zasada zachowania energii jest nieugięta.
Co do filmików z YT: to ju kiedyś było i nie tylko na Naszym forum, do zasilania generatora można pogotować spirytus w butelce i tez będzie sobie miło śmigał.

Co do innowacji i teorii spiskowych, to kilkadziesiąt lat temu zaczęto wtryskiwać wodę w cylindry dla zwiększenia mocy i na początku podniecali się tym jak Ty hho, dawało to efekt i niektóry stosują to do dziś z zastosowaniem różnych katalizatorów, ale tylko niektórzy bo silniki siadają w zastraszającym tempie.
Dlaczego nikt na tym nie robi biznesu? Bo to ściema. Zauważ, że wystarczy wspomnieć o occie w płynie do smarowania tyłka, i za tydzień wszyscy producenci to dodają. To nie żaden spisek czy zmowa koncernów, tylko zwykły bubel jak super czip tuning iat resistance czy magnetyzery. Też dający efekty ale nie takie jak się zachwala, a też głośno było i nich jak o hho. Tyle z mojej strony o HHO.

Co do hybryd i elektryków (żeby nie było żem stronniczy) to technologia przez najbliższe dziesięciolecia nie pozwoli na powszechny byt tych maszyn to jest może i trendy ale nic po za tym, zasięgi to ma kiepskie na równiku latem a im dalej od niego tym gorzej, ładowanie aku cała noc by pojeździć godzinę mija się z celem a tylko tak akumulatory wytrzymają w miarę długo. Na najbliższe lata z magazynowaniem energii elektrycznej nie widać znaczących postępów.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-02-2014, 11:29   

RalfPi napisał/a:
Jaki brak wiedzy!?! Pozwolę sobie napisać do Moda - gdybym mógł, to sam bym Cię usunął z tego podforum - zachowujesz się jak cham! Zarzucasz specjalistom brak wiedzy... Maskara jakaś.
Przeciez nikt Ci nie kazuje tego czytać a tymbardziej wchodzisz w dalsze dyskusje, sam sobie szkodzisz na zdrowiu, psychice, pozwól userowi Myszon, na wykazanie się, tymczasem się trujecie i trolujecie :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Myszon 
Forumowicz

Auto: Lancer V station wagon 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 151
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 09-02-2014, 12:44   

Mkm.Przestań już z ta firmą.Przeczytaj tylko tekst o spalaniu mieszanki i powiedz co jest tam nie prawdą?
tutaj masz dla porównania:
http://winntbg.bg.agh.edu...gmenty10411.pdf
Ralpfi no wysłałeś ale co?Nie wiem kim jesteś bo Cie nie znam.
Straty cieplne w silniku diesla 2% i ogromne zmniejszenie szkodliwych spalin?
Ten artykuł mnie zachęca w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Szkoda ,że nie opisali nic jaki silnik?Jakie ilości gazu i co to gaz HRG czy jakoś tak?Wykresy jakieś były ale niedostępne i nie wiem w ogóle czy na temat.
A co z benzyna?Nie ma żadnych publikacji????
Ja na temat silników i napędów elektrycznych się nie wypowiadam bo na tym się nie znam.
Panowie.Tu nie ma się w czym wykazywać i nie chcę się z Wami kłócić.
Swoje przekonania opieram na pewnych faktach i informacjach zebranych w internecie i nie tylko.
Na czym Wy opieracie swoje?
Będzie coś działało to będzie.Nie to nie.Nie mam z tym problemu ale czuje ,że Wy tak.
Ciśniecie swoje przekonania niczym nie poparte.
Czy taka rozmowa ma sens?
Jak poda się do silnika odpowiednie proporcje pary wodnej to na pewno się nic nie stanie.
Silniki wyczynowe wspomagane parą(w max ilościach) lub nie i tak wysiadają po rajdzie.
Pł poddała kiedyś jeden silnik dużego fiata azotowaniu przez co jego żywotność wzrosła znacząco.
Po kilkunastu latach eksploatacji silnik został rozebrany i nie wykazywał najmniejszego zużycia.Operacja prosta i tania.Dlaczego nie stosowana?
Zdecydowałem się ruszyć ten temat wiedząc co będzie.Liczyłem na jakieś wsparcie informacyjne za lub przeciw ale jeszcze się nie doczekałem.
Jeśli kogoś uraziłem to przepraszam.
Podkreślam ,że jak sprawdzę to wtedy będę na 100% czegoś pewny.Na razie to tylko moje przekonania.Po prostu widzę w tym logikę.Znam dobrze zasadę działania silnika spalinowego.Znam dobrze proces spalania paliwa w cylindrach.Uzupełniłem wiedzę na temat gazu Browna(jego własnościowi chemiczne i fizyczne). Bardzo kaloryczny gaz wzbogacony o tlen który silnie przykleja się do cieczy ma prawo dopalać dużą ilości niespalonego paliwa które tracimy bezpowrotnie.
Kluczową rolę odgrywa tlen którego jest za mało w mieszance stechiometrycznej ustalonej przez koncerny dawno temu(14.7 : 1).
Dlatego też dużo paliwa tracimy z powodu niedotlenionych silników.
Konstruktorzy forda w silnikach eco boost zmienili to ilość powietrza do 17 :1.Dzięki temu więcej paliwa jest spalane.Taki silnik generuje większa moc,mniejsze spalanie oraz emisję.
40 lat do tego dochodzili?
Nie wydaje mnie się.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.