 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: josie 03-03-2007, 20:53 |
[CA4A 1.6] rosnący poziom oleju |
Autor |
Wiadomość |
borys [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2007, 19:34 [CA4A 1.6] rosnący poziom oleju
|
|
|
Witam. Mam taki problem z moim coltem.Chodzi o silnik 4g92 ,po wymianie uszczelki pod głowicą ,paska ,filtra i przejechaniu ok.50 kilometrów sprawdziłem poziom oleju,a tam max.Spuściłem trochę oleju prawie do połowy stanu i znowu zrobiłem około 100 km,sprawdzam a tam znowu max,a nawet trochę więcej.Dodaję że olej ma normalny kolor a w zbiorniczku wyrównawczym i chłodnicy poziom płynu i kolor jest też ok. Silnik pracuje równo ma normalne przyspieszenie i ogólnie jest ok. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.Zgóry dzięki!
|
Ostatnio zmieniony przez karolgt 18-10-2007, 00:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 26-02-2007, 22:09
|
|
|
Swego czasu słyszałem od mechanika podobną historię ,okazało się jakimś sposobem paliwo dostawało się do oleju doszli wreszcie w prosty sposób, zlali trochę oleju z silnika i podpalili ogniem efekt - całkiem nowy olej zaczoł się palić jak benzyna ,ponadto sam olej silnikowy było czuć benzyną .jakimś sposobem dostawał się do komory silnika . ..........moja rada spróbój -podobnie ..powodzenia .......... |
|
|
|
 |
borys [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2007, 20:55
|
|
|
dzisiaj okazało się że to benzyna dostaje sie do oleju ,ale w jaki sposób? Czy możliwe że mam zbyt duże ciśnienie paliwa i wtryski leją ?jaka jest tego przyczyna ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-02-2007, 21:39
|
|
|
tez stawialem na benzyne - kolego, jakie robisz trasy? bo jak krotkie, to moze zwyczajnie nie zdazy odparowac (szczegolnie zima, kiedy - przy krotkich odcinkach - ciagle chodzi na ssaniu)
bo benzyna dostaje sie do oleju i jest to w miare normalne - po to sie go wymienia, bo sie starzeje i rozrzedza m. in. z tego powodu; ale nie az tyle, by oleju przybywalo
ja bym sprawdzil cisnienie na listwie wtryskowej - moze regulator cisnienia padl |
|
|
|
 |
borys [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2007, 21:47
|
|
|
Krzyzak ,a masz jakiś warsztat 3city gdzie by mi to sprawdzili
[ Dodano: 27-02-2007, 21:49 ]
olej wymieniłem w tamtym tygodni razem z paskami,napinaczami i uszczelką pod głowicą i nadal to samo |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-02-2007, 21:57
|
|
|
borys napisał/a: | uszczelką pod głowicą |
a to w jakim celu? - bo zaczynam miec pewne podejrzenia
co do oleju - to nie jego wina, ze jest w nim paliwo - nie mialem na mysli, ze stary ciagnie a nowy nie |
|
|
|
 |
borys [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2007, 22:12
|
|
|
uszczelkę wymieniłem bo się pocił w miejscu łączenia głowicy z blokiem od strony kolektora wydechowego |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2007, 09:00
|
|
|
i przed wymiana nie bylo tego problemu z podnoszacym sie poziomem oleju?
bo jak tak, to stawiam na blad w sztuce - czyli niefachowe zalozenie uszczelki |
|
|
|
 |
borys [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2007, 09:50
|
|
|
Przed wymianą uszczelki było to samo ,ale myślałem że może to płyn.Właśnie wróciłem od mechanika ciśnienie na cylindrach jest ok.3x12 i 1x13 mówią mechanicy że to może być zbyt wysokie ciśnienie paliwa na listwie albo wtryski leją |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2007, 11:28
|
|
|
sprezanie dobre
pozostaje sprawdzic cisnienie na listwie, bo moze regulator padl - powinno byc ok. 270 kPa przy podlaczonym przewodzie podcisnienia (ten z niebieskim paskiem) i ok. 350 z odlaczonym (cienienie miedzy filtrem a listwa wtryskowa) |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 28-02-2007, 13:20
|
|
|
borys napisał/a: | uszczelkę wymieniłem bo się pocił w miejscu łączenia głowicy z blokiem od strony kolektora wydechowego |
A może wymieniałeś uszczelke od pokrywy zaworów a nie od głowicy? |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
borys [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2007, 13:48
|
|
|
obje uszczelki wymieniłem ,,,,,ale mechanik mówi że to może być czujnik temperatury ten 2 pinowy, który steruje dawką paliwa na ssaniu .Silnik ewidentnie zalewany jest paliwem,sprawdzałem jak pracuje przez jakiś czas na wolnych obrotach to po delikatnym wciśnięciu gazu dławi go ,a potem już ok |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2007, 14:02
|
|
|
czujnik sprawdz sam - podlacz omomierz i napisz ile wyszlo
predzej leja wtryski |
|
|
|
 |
borys [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2007, 21:23
|
|
|
zimny czujnik 2,37 ,temperatura pokojowa 1,82 itd. sprawdziłem w galancie po sciągnięciu wtyczki z czujnika temp. odrazu włącza się wentylator i zapala ce ,a w colcie nic się nie dzieje |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-03-2007, 08:04
|
|
|
jeszcze podaj jednostki i czy te dane dotycza Colta czy Galanta, bo nie rozumiem ostatniego posta
po odlaczeniu tego czujnika w kazdym Mitsu z kompem powinno sie CE zaswiecic |
|
|
|
 |
|
|