Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY2A 1.5] Kłopot z cewką
Autor Wiadomość
wysoki80 
Nowy Forumowicz

Auto: Lacer 2008 - 1,5 (109KM)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 14-02-2014, 09:57   [CY2A 1.5] Kłopot z cewką

Ostatnio mój Lancer na LPG nagle zatrzymał się na trasie i koniec.
musiałem go holować i okazało się że rozerwało cewkę na świecy.
mechanik powiedział , że to przez LPG za duże temperatury na cewkach
pytanie : Czy jeździć nim dalej na gazie ??
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-02-2014, 15:00   

Może wypadało by sprawdzić czy dobrze wyregulowane. Wyższe temperatury oznaczają prawdopodobnie zbyt ubogą mieszankę co może być bardzo niebezpieczne dla silnika...
 
 
george2 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-02-2014, 15:20   

Jeżdzić dalej na gazie i pilnować stanu świec zapłonowych tzn.wymieniać je częściej niż to przewiduje instrukcja.
Cewka mogła mieć też wadę produkcyjną i dlatego padła.

Pozdrawiam
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 23-02-2014, 15:27   

george2 napisał/a:
Jeżdzić dalej na gazie i pilnować stanu świec zapłonowych tzn.wymieniać je częściej niż to przewiduje instrukcja.
Cewka mogła mieć też wadę produkcyjną i dlatego padła.

Zacznij od poczytanie tego tematu: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37991
Naprawdę warto.
Po przeczytaniu tematu, który odpowie Ci na pewno na niektóre dylematy, polecam użytkownika RalfPi , który ma sporą wiedzę i doświadczenie z instalacją LPG.
Swoją drogą cewka też mogła być wadliwa. Czytałem też o świecach, że była seria czy partia (jakoś tak ) w Lancerach X z wadą.
Powodzenia.
 
 
george2 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-02-2014, 18:49   

Wiadomo jak znosi lancer stosowanie gazu (częsta i kosztowna regulacja luzu zaworowego) ,ale jak już ktoś zamontował to oprócz regulacji instalacji, bardzo ważny jest stan świec. Już niewielkie odchyłki od wartości fabrycznych mogą spowodować zwiększenie energii iskry potrzebnej do zapalenia mieszanki i w konsekwencji do uszkodzenia cewki.Autami na gaz przejechałem circa 200 tys kilometrów (regulacja luzów zaworowych mechaniczna) i nie miałem nigdy problemów z cewkami zapłonowymi,a jeżdziłem renówkami (znane problemy z cewkami w różnych modelach) tylko pilnowałem świec i tyle.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.