[EA2A/W 2.0] od czego to kabelek? |
Autor |
Wiadomość |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 16-02-2014, 11:49 [EA2A/W 2.0] od czego to kabelek?
|
|
|
znajduje się on w wiązce idącej do sprężarki klimatyzacji na wysokości pompy wspomagania. Nie wiem czy był on tak wcześniej do niczego nie podłączony, tak samo jak cała wiązka idzie tak luźno bez żadnych prowadnic itd. Przedwczoraj zerwał mi się pasek klinowy od alternatora i pompy wody i to on mógł mi to zrobić. Czy on powinien być gdzieś podłączony? Jeśli tak to gdzie?
 |
|
|
|
 |
Turbo
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2013 Posty: 8 Skąd: Opole
|
Wysłany: 16-02-2014, 12:14
|
|
|
Chyba mam też taki sam kabelek na wysokosci pompy wspomaga wisi luźno, jednak szukalem szukalem, i nic nie znalazlem, wszystko działa poprawnie więc najwidoczniej ten kabelek nie ma wpływu na rozwój motoryzacji. Nie, to że masz niepodpiętą jedną kostkę nie ma wpływu na urywanie sie pasków, paski napedzane sa przez kolo pasowe a nie przez jakis kabelek. ;O pasek Ci się rozsypał po prostu ze starości. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-02-2014, 12:18
|
|
|
Ten kabelek jest połączony z ECU, podczas kręcenia kierownicą idzie sygnał do ECU o obciążeniu i są podbijane obroty, także powinien być podłączony. Turbo napisał/a: | Nie, to że masz niepodpiętą jedną kostkę nie ma wpływu na urywanie sie pasków | Raczej odwrotnie, zerwał się pasek i jego strzępy urwały kabelek |
|
|
|
 |
Turbo
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2013 Posty: 8 Skąd: Opole
|
Wysłany: 16-02-2014, 12:32
|
|
|
Hugo napisał/a: | Ten kabelek jest połączony z ECU, podczas kręcenia kierownicą idzie sygnał do ECU o obciążeniu i są podbijane obroty, także powinien być podłączony. Turbo napisał/a: | Nie, to że masz niepodpiętą jedną kostkę nie ma wpływu na urywanie sie pasków | Raczej odwrotnie, zerwał się pasek i jego strzępy urwały kabelek |
Najwidoczniej nie o tym samym kabelku mowimy u mnie wisi wisi kabelek a pasek sie nie zerwal, nic nie mialo prawa go zerwac nic sie nie dzieje, wszystko dziala jak dzialac powinno.
Widziales kiedys zerwany kabel? bo Tu jest mowa o niepodlaczonym |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 16-02-2014, 12:38
|
|
|
dokładnie. Pasek się zerwał i wyrwał/odłączył mi ten kabel. Gdzie on powinien być dokładnie podłączony? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-02-2014, 14:00
|
|
|
To szarobłyszczące pod dużą nakrętką jekieś 2,5cm pod nią co wygląda jak wystająca zapałka |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|