wymiana rozrządu a mitsu 2,2 hdi 156km |
Autor |
Wiadomość |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 10-11-2013, 16:27 wymiana rozrządu a mitsu 2,2 hdi 156km
|
|
|
Jestem właśnie po wymianie rozrządu w moim outku .Wymiany dokonał service peugeota w Rybniku Uliarczyk. Wymieniono wszystko czyli rolka,napinacz ,pompa.Moje pytanie jest tego typu czy można ten rozrząd założyć np złe?Jak twierdza tamtejsi mechanicy nie ma takiej możliwości gdyż pojazd w ogóle by nie odpalił.Jest to wymiana cześć za cześć lecz ja podczas jazdy mam mieszane uczucia samochód jak by stracił troszkę wolę walki przedtem odnoszę wrażenie ,że mogłem bardziej przeciągnąć na poszczególnych biegach a teraz sie męczy już sam nie wiem czy to tylko moja autosugestia nadmieniam,że silniczek ładnie odpala i pracuje równo. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gepard007
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 3.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 6 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-11-2013, 11:49
|
|
|
Witaj
W zasadzie jedyną rzeczą jaką można spaprać to nie sprawdzić czy koła pasowe pasują do siebie znakami. Przesunięcie o jeden ząb robi już problem. Auto nadal odpali jednak już zachowywać się będzie inaczej. Nie chce mi się wierzyć w to, że np napinacz źle ustawili, gdyż wtedy przestawiał by się rozrząd coraz bardziej.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 11-11-2013, 12:38
|
|
|
gepard007 napisał/a: | Witaj
W zasadzie jedyną rzeczą jaką można spaprać to nie sprawdzić czy koła pasowe pasują do siebie znakami. Przesunięcie o jeden ząb robi już problem. Auto nadal odpali jednak już zachowywać się będzie inaczej. Nie chce mi się wierzyć w to, że np napinacz źle ustawili, gdyż wtedy przestawiał by się rozrząd coraz bardziej.
Pozdrawiam |
Rozumiem i to samo pytanie zadałem sirwisowi na co stwierdzili,że w tych silnikach nie ma takiej możliwości gdyż pojazd nie odpaliłby
[ Dodano: 11-11-2013, 14:57 ]
Właśnie byłem sie przejechać i stwierdzam,że silnik nie jest już taki aksamitny jak wcześniej podczas dodawania gazu słychac jakby wtryskiwacze lub zawory ale tylko podczas dodawania gazu nadto maksymalna prędkość pojazdu to teraz 170km/h wcześniej wkręcał sie do 200 bez żadnego problemu |
_________________
 |
|
|
|
 |
gepard007
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 3.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013 Posty: 6 Skąd: Polska
|
Wysłany: 13-11-2013, 08:55
|
|
|
Witaj
Nie jest prawdą, że przy pomyłce o jeden ząb nie odpali. Mi kiedyś w maździe pasek przeskoczył o dwa zęby i auto odpaliło i dojechałem do domu ok 20 km i jeździłem nią jeszcze 2 dni (nie wiedziałem, że przeskoczył, jedyny objaw, zgasł nagle i przez chwilę nie chciała odpalić, widocznie po chwili komputer coś poprzestawiał i zapaliła). Po dwóch dniach, przeskoczył kolejny ząb i już nie odpaliła, pojechała na lawecie do warsztatu, po wymianie i ustawieniu kół odpaliła bez problemów.
Pozdrawiam
ps. prawidłowe ustawienie sprawdzić można jedynie rozbierając, nie wiem czy podłączenie do komputera to wykaże |
|
|
|
 |
awkontr
Forumowicz Forumowicz
Auto: Outlander 2.2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2013 Posty: 31 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 13-11-2013, 12:18
|
|
|
W tym silniku jest jeszcze lancuch rozrzadu- wymiana co 240000 km, czy nastapila wymiana ?,a pasek z osprzetem wymienia sie po ilu km. ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 13-11-2013, 15:50
|
|
|
Juz wszystko wyjaśnione...
Mechanik podczas wymiany rozrządy odłączył akumulator okazało sie ,że po podłączeniu jeden z czujników najprawdopodobniej źle sczytywał z wałka informacje po tzwn przyuczeniu programem wszystko jest ok oczywiście uwzględnione w ramach gwarancji a co do wymiany paska i łańcuszka to pasek wymieniamy przy obecnych wytycznych 180 000 km wcześniej 240 000km lub do 6 tal a łańcuszek jeśli ewidentnie go słychać wtedy awaria popychacze hydraulicznego podobno w silnikach peugeota 1,6 wysiada szybciej łańcuszek .W silnikach 2,2 nie stwierdzono by kiedykolwiek zachodziłaby taka konieczność.A tak nawiasem polecam serwis Peugeot Uliarczyk Rybnik bardzo profesjonalnie i szybko podeszli do problemu nieodpłatnie diagnozując cały silnik i czujniki w nim występujące notabene właściciel serwisu użytkuje Peugeota 4007 czyli nasze Pugi.A wszytko w tzwn przyzwoitych pieniążkach .Samochód jedzie poprawnie i nie sprawia problemów przestrzegam wymieniających w przyszłości rozrząd o konieczności podpięcia pojazdu do kompa celem sprawdzenia poprawności komunikacji wszystkich czujników sprawujących kontrole nad pracującym silnikiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 17-02-2014, 19:36
|
|
|
Michały Latitude |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
emil_d
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 248 Skąd: Stare Babice
|
|
|
|
 |
wookiee
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2008 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 7 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17-02-2014, 20:57 Perełki :)
|
|
|
Ja polecam Pirelli Scorpion Verde! |
|
|
|
 |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-02-2014, 21:04
|
|
|
Yokohamki Advan ST |
_________________
 |
|
|
|
 |
and
Forumowicz
Auto: Mitsubishi outlander 2.0 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 95 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-02-2014, 23:30
|
|
|
tytko napisał/a: | Akurat dbam o bezpieczeństwo i wole zapłacić kilkadziesiąt złotych więcej za oponę |
Wspomniana chińszczyzna plus kilkadziesiąt złotych to trochę za mało aby mówić o jakości i bezpieczeństwie.Załóż,że komplet osiemnastek kosztuje ok.3 tysięcy złotych,wybierz oponę klasy premium,dobierz rozmiar i śmigaj.Za te pieniądze praktycznie każda będzie dobra.
[ Dodano: 17-02-2014, 23:36 ]
Co do propozycji opon.Od nowości miałem Continental Cross Contact.Przejechałem na nich ok. 70 kkm i w zeszłym roku zmieniłem na takie same.Są ciche i przyczepność OK. |
|
|
|
 |
tytko
Forumowicz
Auto: 2,0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: ROW Wodzisław Ślaski
|
Wysłany: 17-02-2014, 23:54
|
|
|
Wiadomo że chińszczyzna jest do 4stów za sztukę i to mnie nie interesuje , szukam opony klasy średniej lub nawet premium góra 850 sztuka . Zależy mi na niskim spalaniu i jak najmniejszej głośności opony. Przeglądałem różne strony z oponami , i powiem za dużego wyboru za bardzo nie ma , i tu pytanie czy jeszcze nie ta pora żeby rozglądać sie za letnimi ?
Czy to tak już zostanie do marca |
|
|
|
 |
ozon80
Nowy Forumowicz
Auto: Citroen C-Crosser 2.2 Hdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kaźmierz
|
Wysłany: 18-02-2014, 07:29
|
|
|
Do swojego C-crossera zakupiłem Nokian HT 16" - stwierdziłem, że nie będę jeździł na 18" (kupiłem teraz bo przy planowanych zmianach w odliczeniach VAT-u i zaliczaniu w koszty po 01.04 wyszło by drożej) .
W związku z tym że i lato i zimę zamierzam jeździć na 16" (wiem, wiem że to nie ten dział) mam do sprzedania komplet kół 18" (z letnimi Michałami Latitude - jeszcze z 5,0 mm mają). |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 18-02-2014, 21:30
|
|
|
Dla zainteresowanych mam na zbyciu 4 felgi 18" niemieckie Dezent wraz ze śrubami. Sprawne obecnie na nich jeżdzę, ale w garażu już leżą oryginalne od miska. |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 13-03-2014, 22:37
|
|
|
Witam,
małe zestawienie wg. mnie, co poleciacie, albo odwrotnie czego nie polecacie.
Uniroyal Rainsport 3 521,-
Continental Cross Contact UHP 600,-
Bridgestone Dueler H/P Sport 660,-
Michelin PRIMACY 3 781,-
Hankook Optimo K415 519,-
Pirelli SCORPION VERDE 620,-
zasadniczo wacham sie pomiędzy Uniroyal a Continental. |
|
|
|
 |
|