Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana rozrządu a mitsu 2,2 hdi 156km
Autor Wiadomość
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 10-11-2013, 16:27   wymiana rozrządu a mitsu 2,2 hdi 156km

Jestem właśnie po wymianie rozrządu w moim outku .Wymiany dokonał service peugeota w Rybniku Uliarczyk. Wymieniono wszystko czyli rolka,napinacz ,pompa.Moje pytanie jest tego typu czy można ten rozrząd założyć np złe?Jak twierdza tamtejsi mechanicy nie ma takiej możliwości gdyż pojazd w ogóle by nie odpalił.Jest to wymiana cześć za cześć lecz ja podczas jazdy mam mieszane uczucia samochód jak by stracił troszkę wolę walki przedtem odnoszę wrażenie ,że mogłem bardziej przeciągnąć na poszczególnych biegach a teraz sie męczy już sam nie wiem czy to tylko moja autosugestia nadmieniam,że silniczek ładnie odpala i pracuje równo.
_________________

 
 
gepard007 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 6
Skąd: Polska
Wysłany: 11-11-2013, 11:49   

Witaj
W zasadzie jedyną rzeczą jaką można spaprać to nie sprawdzić czy koła pasowe pasują do siebie znakami. Przesunięcie o jeden ząb robi już problem. Auto nadal odpali jednak już zachowywać się będzie inaczej. Nie chce mi się wierzyć w to, że np napinacz źle ustawili, gdyż wtedy przestawiał by się rozrząd coraz bardziej.
Pozdrawiam
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 11-11-2013, 12:38   

gepard007 napisał/a:
Witaj
W zasadzie jedyną rzeczą jaką można spaprać to nie sprawdzić czy koła pasowe pasują do siebie znakami. Przesunięcie o jeden ząb robi już problem. Auto nadal odpali jednak już zachowywać się będzie inaczej. Nie chce mi się wierzyć w to, że np napinacz źle ustawili, gdyż wtedy przestawiał by się rozrząd coraz bardziej.
Pozdrawiam

Rozumiem i to samo pytanie zadałem sirwisowi na co stwierdzili,że w tych silnikach nie ma takiej możliwości gdyż pojazd nie odpaliłby

[ Dodano: 11-11-2013, 14:57 ]
Właśnie byłem sie przejechać i stwierdzam,że silnik nie jest już taki aksamitny jak wcześniej podczas dodawania gazu słychac jakby wtryskiwacze lub zawory ale tylko podczas dodawania gazu nadto maksymalna prędkość pojazdu to teraz 170km/h wcześniej wkręcał sie do 200 bez żadnego problemu
_________________

 
 
gepard007 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 6
Skąd: Polska
Wysłany: 13-11-2013, 08:55   

Witaj
Nie jest prawdą, że przy pomyłce o jeden ząb nie odpali. Mi kiedyś w maździe pasek przeskoczył o dwa zęby i auto odpaliło i dojechałem do domu ok 20 km i jeździłem nią jeszcze 2 dni (nie wiedziałem, że przeskoczył, jedyny objaw, zgasł nagle i przez chwilę nie chciała odpalić, widocznie po chwili komputer coś poprzestawiał i zapaliła). Po dwóch dniach, przeskoczył kolejny ząb i już nie odpaliła, pojechała na lawecie do warsztatu, po wymianie i ustawieniu kół odpaliła bez problemów.
Pozdrawiam

ps. prawidłowe ustawienie sprawdzić można jedynie rozbierając, nie wiem czy podłączenie do komputera to wykaże
 
 
awkontr 
Forumowicz
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 31
Skąd: Katowice
Wysłany: 13-11-2013, 12:18   

W tym silniku jest jeszcze lancuch rozrzadu- wymiana co 240000 km, czy nastapila wymiana ?,a pasek z osprzetem wymienia sie po ilu km. ?
_________________

 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 13-11-2013, 15:50   

Juz wszystko wyjaśnione...
Mechanik podczas wymiany rozrządy odłączył akumulator okazało sie ,że po podłączeniu jeden z czujników najprawdopodobniej źle sczytywał z wałka informacje po tzwn przyuczeniu programem wszystko jest ok oczywiście uwzględnione w ramach gwarancji a co do wymiany paska i łańcuszka to pasek wymieniamy przy obecnych wytycznych 180 000 km wcześniej 240 000km lub do 6 tal a łańcuszek jeśli ewidentnie go słychać wtedy awaria popychacze hydraulicznego podobno w silnikach peugeota 1,6 wysiada szybciej łańcuszek .W silnikach 2,2 nie stwierdzono by kiedykolwiek zachodziłaby taka konieczność.A tak nawiasem polecam serwis Peugeot Uliarczyk Rybnik bardzo profesjonalnie i szybko podeszli do problemu nieodpłatnie diagnozując cały silnik i czujniki w nim występujące notabene właściciel serwisu użytkuje Peugeota 4007 czyli nasze Pugi.A wszytko w tzwn przyzwoitych pieniążkach .Samochód jedzie poprawnie i nie sprawia problemów przestrzegam wymieniających w przyszłości rozrząd o konieczności podpięcia pojazdu do kompa celem sprawdzenia poprawności komunikacji wszystkich czujników sprawujących kontrole nad pracującym silnikiem
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-02-2014, 19:36   

Michały Latitude
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 17-02-2014, 20:50   

rezon napisał/a:
Michały Latitude


Wszyscy polecają :)

a tu wątki w tym samym temacie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=77766

i

http://forum.mitsumaniaki...16527&start=585
_________________
 
 
wookiee 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2008 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-02-2014, 20:57   Perełki :)

Ja polecam Pirelli Scorpion Verde! :)
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2014, 21:04   

Yokohamki Advan ST
_________________

 
 
and 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander 2.0 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 95
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-02-2014, 23:30   

tytko napisał/a:
Akurat dbam o bezpieczeństwo i wole zapłacić kilkadziesiąt złotych więcej za oponę


Wspomniana chińszczyzna plus kilkadziesiąt złotych to trochę za mało aby mówić o jakości i bezpieczeństwie.Załóż,że komplet osiemnastek kosztuje ok.3 tysięcy złotych,wybierz oponę klasy premium,dobierz rozmiar i śmigaj.Za te pieniądze praktycznie każda będzie dobra. :D

[ Dodano: 17-02-2014, 23:36 ]
Co do propozycji opon.Od nowości miałem Continental Cross Contact.Przejechałem na nich ok. 70 kkm i w zeszłym roku zmieniłem na takie same.Są ciche i przyczepność OK.
 
 
tytko 
Forumowicz

Auto: 2,0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: ROW Wodzisław Ślaski
Wysłany: 17-02-2014, 23:54   

Wiadomo że chińszczyzna jest do 4stów za sztukę i to mnie nie interesuje , szukam opony klasy średniej lub nawet premium góra 850 sztuka . Zależy mi na niskim spalaniu i jak najmniejszej głośności opony. Przeglądałem różne strony z oponami , i powiem za dużego wyboru za bardzo nie ma , i tu pytanie czy jeszcze nie ta pora żeby rozglądać sie za letnimi ?
Czy to tak już zostanie do marca
 
 
ozon80 
Nowy Forumowicz

Auto: Citroen C-Crosser 2.2 Hdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Kaźmierz
Wysłany: 18-02-2014, 07:29   

Do swojego C-crossera zakupiłem Nokian HT 16" - stwierdziłem, że nie będę jeździł na 18" (kupiłem teraz bo przy planowanych zmianach w odliczeniach VAT-u i zaliczaniu w koszty po 01.04 wyszło by drożej) :D .
W związku z tym że i lato i zimę zamierzam jeździć na 16" (wiem, wiem że to nie ten dział) mam do sprzedania komplet kół 18" (z letnimi Michałami Latitude - jeszcze z 5,0 mm mają).
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 18-02-2014, 21:30   

Dla zainteresowanych mam na zbyciu 4 felgi 18" niemieckie Dezent wraz ze śrubami. Sprawne obecnie na nich jeżdzę, ale w garażu już leżą oryginalne od miska.
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 13-03-2014, 22:37   

Witam,
małe zestawienie wg. mnie, co poleciacie, albo odwrotnie czego nie polecacie.

Uniroyal Rainsport 3 521,-
Continental Cross Contact UHP 600,-

Bridgestone Dueler H/P Sport 660,-
Michelin PRIMACY 3 781,-
Hankook Optimo K415 519,-
Pirelli SCORPION VERDE 620,-

zasadniczo wacham sie pomiędzy Uniroyal a Continental.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.