Trwałe element zawieszenia-jakie |
Autor |
Wiadomość |
zibi116
Nowy Forumowicz
Auto: outlander2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-02-2014, 16:41 Trwałe element zawieszenia-jakie
|
|
|
Czuję że po zimie trzeba się będzie wziąć za wymianę niektórych elementów i stąd me pytanie może ktoś już testował trwałość takowych elementów(wahacze,końcówki,sworznie,łączniki stabilizatora). W tym aucie wymieniałem tylko łączniki(od nowości nic nie robione 196tys.) lecz w poprzednim VW wiele rzeczy zmieniałem i nigdy nie byłem zadowolony z jakości,testowałem lemfordera,ocap.rouville-chyba jakoś tak to się pisze.Zawsze kupowałem części w Inter-Carsie i stąd moje pytanie czy tylko oni mają taką lipę?może coś doradzicie? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 18-02-2014, 20:14
|
|
|
Tuleja wahacza wymieniona po 120kkm. Nowa kupiona w IC wytrzymała 10 (słownie dziesięć) km. Wymieniona na horendalnie drogą ori. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
zibi116
Nowy Forumowicz
Auto: outlander2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-02-2014, 07:26
|
|
|
rezon napisał/a: | Tuleja wahacza wymieniona po 120kkm. Nowa kupiona w IC wytrzymała 10 (słownie dziesięć) km. Wymieniona na horendalnie drogą ori. |
Właśnie miałem takie same akcje w Touranie,wahacze wymieniłęm po czym następnego dnia pojechałem do Chorwacji,po przejechaniu 1400km(bez żadnych krawężników same autostrady) podjeżdżam pod dom do gospodarzy i już słychać głuchy huk z czego w tym intercarsie robią te części? z plasteliny? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-02-2014, 08:25
|
|
|
Czyli na zamienniku z IC przejechałeś 140x więcej km niż ja |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
yasio
Nowy Forumowicz
Auto: outlander di-d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 9 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 19-02-2014, 09:23
|
|
|
Kolego zibi116 IC nie robi sobie części tylko jest dystrybutorem a jak chcecie coś porządnego to polecam MOOGA CTR 555 najlepiej wymienić cały np. wahacz japoński koszt ok 360zł i jak coś się stanie zawsze jest możliwość zareklamowania w całości bez rozbierania poszczególnych elementów |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-02-2014, 09:43
|
|
|
Mnie sama tuleja pionowa oryginalna kosztowała o ile pamiętam ok. 200zł to cały wahacz 360? jesteś pewny? Chyba, że zamiennik. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
zibi116
Nowy Forumowicz
Auto: outlander2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-02-2014, 20:53
|
|
|
czy naprawdę nie wymieniacie tych elementów?-jakieś niezniszczalne podzespoły macie-a jakie jeśli można wiedzieć?
[ Dodano: 24-02-2014, 10:19 ]
Znalazłem wiele części na allegro lecz nie mam bladego pojęcia o ich trwałości
[ Dodano: 24-02-2014, 11:33 ]
Kupował może ktoś części od e-pajero na allegro? |
|
|
|
 |
yasio
Nowy Forumowicz
Auto: outlander di-d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 9 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 26-02-2014, 07:32
|
|
|
edit |
Ostatnio zmieniony przez londolut 29-06-2014, 21:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
nasa1
Forumowicz
Auto: Outlander 2014 Intense+ 2,3DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 46 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 28-02-2014, 08:40
|
|
|
EEEE tam, ja zrobiłem 110 tys. zanim sprzedałem OII i zero problemów. Po 20 tys, jakiś sworzeń z przodu pukał, wymienili na gwarancji, a potem już nie było problemów. Powiem wręcz, że czym dłużej jeździł tym był cichszy |
_________________ Outlander III, 2,3 diesel |
|
|
|
 |
zibi116
Nowy Forumowicz
Auto: outlander2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-06-2014, 07:50
|
|
|
Gdy ja miałem 110tys. to też nic nie pukało lecz teraz miałem 200tys. i czas było się tym zająć. |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 29-06-2014, 13:00
|
|
|
Przy 130 wymiana tylnich gum na drazku reakcyjnym w serwisie.koszt 360zeta Wiecej tego bledu nie popelnie .Po 165 wymiana sworzni i tuleji na wahaczach :cry:plus laczniki oczywiste .Wszystkie nowe cześći kupiłem w IC (.Mog )Teraz mam177tkm wszystko hula.Jak dlugo to nie wiem ale ogolnie O2 jest git. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-06-2014, 13:52
|
|
|
Gunner napisał/a: | Przy 130 wymiana tylnich gum na drazku reakcyjnym w serwisie.koszt 360zeta |
Stawka godzinowa wychodzi powyżej 1000 PLN - lepiej jak w serwisie Porsche!
bonito |
|
|
|
 |
|