Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Różnice silnik?
Autor Wiadomość
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 13-02-2014, 10:07   Różnice silnik?

Silnik 2.5 TDi 4d56 z Pajero I a Silnik 2.5 TDi 4d56 z Pajero II?
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 16-02-2014, 11:57   

W P1 sa dwa rodzaje 4D56, do 90 bez intercoolera, 90-91 z intercoolerem. wizualnie roznice w kolektorze ssacym i intercoolerem. Roznica mocy i nie wiem jak z blokiem silnika od strony sprzęgła ponieważ sa róznice w budowie skrzyni. do 90 roku środek skrzyni jest aluminiowy a 90-91 żeliwny tak jak w P2.

może określ o jakie rożnice Ci chodzi, wizualne czy mechaniczne ?
 
 
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 19-02-2014, 07:39   

Koledzy to jeszcze jedno pytanie czy silnik 4d56 z automatyczną skrzynią podejdzie do skrzyni SS i co trzeba by ewentualnie zmienić dołożyć?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-02-2014, 08:17   

Skrzynia nie ma nic tu do rzeczy, skrzynia zawsze jest ta sama to reduktor decyduje czy jest ES czy SS.
A więc będzie pasowała.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 19-02-2014, 08:26   

Ok dziękuję bardzo za szybką odpowiedź, czyli że silnik można spokojnie przełożyć.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-02-2014, 09:37   

tak, z tym, że jeśli silnik do 89 rok (poznać, ze ma cooler, najczęściej)pasuje do aluminiowej skrzyni.
po 89 pasuje do żeliwnej. Jeśli robisz krzyżówkę to będziesz musiał zmienić koło zamachowe i blachę do montażu skrzyni ta na silniku.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 19-02-2014, 09:48   

Bardzo dziękuję za cenne informację Pajero z padniętym silnikiem to rok 93, a silnik do przeszczepu to rok 96.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 19-02-2014, 11:21   

piotrasek1 napisał/a:
a silnik do przeszczepu to rok 96.
a nie masz możliwości kompletu przeszczepić,czyli ożenionej skrzyni z tym silnikiem ??
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 19-02-2014, 11:29   

Przy silniku z 96r. już brak skrzyni automat.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 19-02-2014, 12:30   

piotrasek1 napisał/a:
Przy silniku z 96r. już brak skrzyni automat.
szkoda :( silnik kupujesz z jeżdżącego samochodu czy leżącego po "płotem" ? Jak pod "płotem" to możesz się nadziać na minę. Wiem że drożej wyjdzie ale bezpieczniej jest poszukać jeżdżącego anglika i zrobić przeszczep. Przy okazji pozostanie do wykorzystania dużo różnych "dupersznytów " Przerobiłem temat i jest w przedziale czasu opłacalny. I większość anglików ma fajne owiewki na boczne szyby :mrgreen:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-02-2014, 16:33   

piotrasek1 napisał/a:
Bardzo dziękuję za cenne informację Pajero z padniętym silnikiem to rok 93, a silnik do przeszczepu to rok 96.

Pasuje bez problemu.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 20-02-2014, 09:02   

jawaldek napisał/a:
piotrasek1 napisał/a:
Przy silniku z 96r. już brak skrzyni automat.
szkoda :( silnik kupujesz z jeżdżącego samochodu czy leżącego po "płotem" ? Jak pod "płotem" to możesz się nadziać na minę. Wiem że drożej wyjdzie ale bezpieczniej jest poszukać jeżdżącego anglika i zrobić przeszczep. Przy okazji pozostanie do wykorzystania dużo różnych "dupersznytów " Przerobiłem temat i jest w przedziale czasu opłacalny. I większość anglików ma fajne owiewki na boczne szyby :mrgreen:


Silnik pochodzi z angola, silnik jeszcze w ramie jutro będzie wyciągany.

[ Dodano: 21-02-2014, 09:01 ]
Wczoraj byliśmy na oględzinach silnik zapalił chodzi dość równo nie szarpie, o dziwo dymi nie znaczne, no ale jest taka rzecz pajero 96r. a motor wygląda jak te montowane w pajero I z intercoolerem na wysokości miski zarzygany olejem, no i dzisiaj musimy podjąć decyzję czy bierzemy. W komplecie jest turbawka całkiem sucha, rozrusznik, alternator, pompa paliwa za cenę 1 500 zł co myślicie?
 
 
Maki280 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.5TD SWB 1991-2000 (V24) (220
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: POLSKA PN
Wysłany: 21-02-2014, 19:40   

bierz :twisted:
_________________
JMB0NV240MJ318868
2.5TD SWB 1991-2000 (V24) (220)
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 23-02-2014, 08:32   

W Środę sprzedałem swój motor za 3 tyś + wysyłka. Motor sprawny z całym osprzętem, intercooler, sterownik i przekaźnik świec. Silnik suchy i było przy nim dosyć sporo zrobione. Co ciekawsze kupił go ode mnie obcokrajowiec :P silnik będzie jeżdzil za zachodnią granicą w Mitsubishi L300.

to, że silnik ma wycieki to nie znaczy o jego zlym stanie tylko zaniedbaniu. skoro silnik odpalił to jedynie czym bym się sugierował - KOMPRESJA. masz możliwość to sprawdź cisnienie na tlokach. ja u siebie miałem przy dolnej granicy ale palił na dotyk. Na odpalonym sprawdź turbine, ścisnij wąż na dolocie do kolektora ssacego, jak puchnie i nie dasz rady ścisnać przy wyzszych obrotach to spoko ale jeżeli dasz radę ścisnać wąż przy 3-4 tyś obrotów to tak jakbyś nie miał tej "suchej turbiny".

z tego co kojarzę to 34-32 Bar fabryka. ponizej 24 - remont.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.