Akcja przywoławcza (serwisowa) dotycząca szklanego dachu |
Autor |
Wiadomość |
wlodeks
Mitsumaniak
Auto: ASX 1,8 150KM 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 136 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 05-07-2013, 11:45 Akcja przywoławcza (serwisowa) dotycząca szklanego dachu
|
|
|
Wczoraj otrzymałem polecony z informacją, że Mitsubishi rozpoczyna akcję przywoławczą dla posiadaczy ASXa ze szklanym dachem (wyprodukowanych przed 27.03.2011) bo może występować rozwarstwienie kleju mocującego szybę. Czy ktoś może już był na tej akcji? Ile trwa i na czym polega? |
|
|
|
 |
thingrim2
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.8 DID 2WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2012 Posty: 18 Skąd: krk
|
Wysłany: 23-07-2013, 17:35
|
|
|
Znalezione w necie :
Jak poinformował generalny importer Mitsubishi Motors w Polsce, wybrane egzemplarze modelu Mitsubishi ASX mogą mieć ewentualnie usterkę fabryczną. W związku z tym zapowiedziano prewencyjną akcję naprawczą.
Jak ustalił koncern, w niektórym egzemplarzach Mitsubishi ASX (auta wyprodukowane przed 27 marca 2011) na skutek błędnego procesu produkcyjnego w trakcie montażu panoramicznego przeszklonego dachu mogło dojść do niewłaściwego zespolenia szklanej płyty dachu z metalową ramą nadwozia. Może to prowadzić do przecieków wody do wnętrza pojazdu oraz wzrostu hałasu w czasie jazdy.
W skrajnej sytuacji na skutek rozwarstwienia się kleju montażowego może dojść do całkowitego odklejenia się szklanej płyty dachu od nadwozia samochodu.
Na rynku polskim omawianą kampanią naprawczą objętych jest 113 samochodów Mitsubishi ASX (patrz TUTAJ).
Generalny importer Mitsubishi Motors poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, gdzie zostaną przeprowadzone oględziny i usunięcie ewentualnej usterki.
Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC Car Poland sp. z o.o. (adres: ul. 17 Stycznia, 02-146 Warszawa 45; Biuro Obsługi Klienta tel.: 22 463 19 40; e-mail: biuro.klienta@mitsubishi.pl, www.mistusbishi.pl). |
|
|
|
 |
wlodeks
Mitsumaniak
Auto: ASX 1,8 150KM 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 136 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 13-10-2013, 16:48
|
|
|
Jestem po akcji serwisowej, więc postanowiłem opisać jak to u mnie wyglądało. 1 sierpnia byłem umówiony na oględziny bo tak zaczyna się ta akcja. Oględziny mają na celu stwierdzenie czy rzeczywiście w danym egzemplarzu należy akcję serwisową przeprowadzać. Oględziny trwały może 2 godziny i stwierdzono, że mój dach szklany musi być ponownie przyklejony. Usłyszałem że serwis zamówi niezbędne kleje, uszczelki etc. i skontaktuje się jak będzie gotowy do przeprowadzenia akcji. Po około miesiącu zadzwoniłem do serwisu z pytaniem czy może coś się w temacie zmieniło i czy mają części. Dowiedziałem się że za 3 dni będą wszystko mieli. Za 3 dni odstawiłem samochód do serwisu. Po około dwóch godzinach od odstawienia zadzwonili do mnie że mogę przyjechać po samochód bo coś ze sprowadzonymi elementami jest nie OK i muszą sprowadzić kolejne Minął kolejny miesiąc i kolejny raz zadzwoniłem do serwisu żeby dowiedzieć się czegokolwiek. Usłyszałem że "kolega do mnie oddzwoni w ciągu kilku dni żeby umówić termin". "Kolega" nie oddzwonił, oddzwoniłem ja i umówiłem się na konkretny dzień. Odprowadziłem samochód i następnego dnia miałem odbiór. Tak więc po 2 miesiącach i 10 dniach akcja serwisowa dobiegła końca. Rosjanie mówią "i smieszno i straszno". |
|
|
|
 |
Krzych1
Mitsumaniak
Auto: ASX 1,8 HP 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 83 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Wedrowiec
Forumowicz
Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 310 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-02-2014, 16:21
|
|
|
w sumie chyba wszystkie diesle z pierwszych 3 lat... mój jest na liście - kupiony 10.2010. |
|
|
|
 |
quarniento
Forumowicz
Auto: ASX diesel na cztery łapcie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2012 Posty: 33 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-02-2014, 16:30
|
|
|
Kupiony w 05.2012 (produkcja 2011) też na liście...... |
|
|
|
 |
wlodeks
Mitsumaniak
Auto: ASX 1,8 150KM 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 136 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 24-02-2014, 11:51
|
|
|
Czy ktoś może wie co te zmiany w sofcie robią? Czy może już ktoś był na tej akcji serwisowej? |
|
|
|
 |
kluzo
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 12 Skąd: KATOWICE
|
Wysłany: 24-02-2014, 20:51
|
|
|
Byłem dzisiaj . Akcja trwa 15 minut i zmienia kąt wtrysku paliwa. |
|
|
|
 |
Wedrowiec
Forumowicz
Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 310 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-03-2014, 14:56
|
|
|
U mnie (japan motors) zajęło to prawie półtorej godziny z tym że prawdopodobnie samochodem zajęli się dopiero po godzinie od odebrania - widać gdzie stoją samochody, po godzinie zauważyłem swój samochód, podszedł mechanik i podniósł maskę. |
|
|
|
 |
wlodeks
Mitsumaniak
Auto: ASX 1,8 150KM 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 136 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 14-03-2014, 08:49
|
|
|
W moim przypadku trwało to, podobnie jak u @Wedrowiec około 1,5 godziny (w tym to co serwis nazywa "myciem samochodu" ). Z informacji, które otrzymałem w serwisie nie zanadto da się wywnioskować co tak napradę te zmiany softu robią. |
|
|
|
 |
|