 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lubryfikacja - niski poziom płynu |
Autor |
Wiadomość |
aduko
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 112 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-02-2014, 12:10 Lubryfikacja - niski poziom płynu
|
|
|
Witajcie, początkiem roku zakupiłem Lancera CS9 2.0DOHC z instalację LPG.
Nie znam się za bardzo na LPG i z moich oględzin, zauważyłem reduktor Zavoli, sterownik King, wtryskiwacze OMVL oraz obok silnika jest butelka z płynem "Flash Lube". Z tego co widzę, jest już na wykończeniu. Proszę o informację, w jakim celu stosuję się lubryfikację, czy w tych silnikach przydatna jest i jakie są konsekwencje późnego uzupełnienia poziomu płynu?
I proszę o informację, czy ten sterownik/reduktor są dobrej firmy, a nie coś najtańszego. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-02-2014, 19:43
|
|
|
Reduktor jest ok a sterownik pewnie też, zależy jakie montuje warsztat LPG bo praktycznie wielkiej różnicy między nimi nie ma.
Wiele osób twierdzi, że lubryfikacja jest sposobem na wyciągnięcie kasy od klienta montującego LPG w swoim aucie. Napisz jeszcze jakie masz zamontowane wtryski gazowe. |
|
|
|
 |
Bury
Mitsumaniak
Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 294 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 21-02-2014, 23:04
|
|
|
Lubryfikacja ma niby pomagać chronić gniazda zaworowe przed wypaleniem.
Jest grupa aut o słabych gniazdach zaworowych,w których trzeba regulować luzy zaworowe i to częściej niż zaleca producent.
W niektórych jest to troche skomplikowane i kosztowne,dlatego ktoś wymyślił lubryfikację która niby zadba o gniazda,tylko to i tak nic nie pomoże jak się nie reguluje zaworów.
A jak w aucie jest zamontowany gaz i wypali gniazda to oczywiście zawsze jest winowajcą,nigdy właściciel który zaniedbał sprawę regulacji zaworów. |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 22-02-2014, 23:27
|
|
|
Miałem Espaca z silnikiem nissana 3,5l. wcześniej gazownik, który instalował gaz robił już taki silnik i bez lubryfikatora i po ok 50 000km padły w tym silniku gniazda zaworowe. Ja swoim na lpg i z lubryfikatorem przejechałem zanim go sprzedałem ponad 100 000km i silnik był ok. Płyn kupowałem sam nie od gazownika, bo kosztowało to o połowę taniej. |
|
|
|
 |
|
|