Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lubryfikacja - niski poziom płynu
Autor Wiadomość
aduko 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2014, 12:10   Lubryfikacja - niski poziom płynu

Witajcie, początkiem roku zakupiłem Lancera CS9 2.0DOHC z instalację LPG.

Nie znam się za bardzo na LPG i z moich oględzin, zauważyłem reduktor Zavoli, sterownik King, wtryskiwacze OMVL oraz obok silnika jest butelka z płynem "Flash Lube". Z tego co widzę, jest już na wykończeniu. Proszę o informację, w jakim celu stosuję się lubryfikację, czy w tych silnikach przydatna jest i jakie są konsekwencje późnego uzupełnienia poziomu płynu?

I proszę o informację, czy ten sterownik/reduktor są dobrej firmy, a nie coś najtańszego.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-02-2014, 19:43   

Reduktor jest ok a sterownik pewnie też, zależy jakie montuje warsztat LPG bo praktycznie wielkiej różnicy między nimi nie ma.
Wiele osób twierdzi, że lubryfikacja jest sposobem na wyciągnięcie kasy od klienta montującego LPG w swoim aucie. Napisz jeszcze jakie masz zamontowane wtryski gazowe.
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 21-02-2014, 23:04   

Lubryfikacja ma niby pomagać chronić gniazda zaworowe przed wypaleniem.
Jest grupa aut o słabych gniazdach zaworowych,w których trzeba regulować luzy zaworowe i to częściej niż zaleca producent.
W niektórych jest to troche skomplikowane i kosztowne,dlatego ktoś wymyślił lubryfikację która niby zadba o gniazda,tylko to i tak nic nie pomoże jak się nie reguluje zaworów.
A jak w aucie jest zamontowany gaz i wypali gniazda to oczywiście zawsze jest winowajcą,nigdy właściciel który zaniedbał sprawę regulacji zaworów.
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 22-02-2014, 23:27   

Miałem Espaca z silnikiem nissana 3,5l. wcześniej gazownik, który instalował gaz robił już taki silnik i bez lubryfikatora i po ok 50 000km padły w tym silniku gniazda zaworowe. Ja swoim na lpg i z lubryfikatorem przejechałem zanim go sprzedałem ponad 100 000km i silnik był ok. Płyn kupowałem sam nie od gazownika, bo kosztowało to o połowę taniej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.