Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
09-01-2009, 18:38
Projekt Monster -Czyli 2 Evolucje Colta GSR :)
Autor Wiadomość
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2012, 10:00   

buahaha panowie rozwazam kupno autolawety wiec i moze ja was odwiedze ;p ha
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2012, 23:12   





zawieszenie cusco oraz hamulce z evo juz na miejscu


 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 08-08-2012, 09:26   

Browar, na pierwszej focie szyba jest popękana czy to tylko taki dziwny efekt?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2012, 09:28   

dokladnie ,poszla szyba ;p
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2012, 13:29   

Z powodu tego iż zamówiony przeze mnie ECU nie trafił na czas i prawdopodobnie nie trafi auto jest nadal w rozsypce i niestety nie zagoszcze na zlocie a mialem nadzieje przyjechac przynajmniej na jeden dzień :/,
Padła decyzja pozbywam sie zbędnych kabli i robie własne okablowanie z ecu od evo IV bo taki mam obecnie na stanie.I dobrze bede mial później ochote to go wymienie np na ecu z evo VIII-tki :twisted:
Ostatnio zmieniony przez Browar 23-01-2013, 21:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ja_good 
Mitsumaniak
01986/KMM


Auto: Nissan Cube Z12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 503
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-09-2012, 16:20   

Stary znajomy :wink: W sumie przez głupi przypadek tak zakonczyl swoj żywot
http://www.lancerregister...ad.php?t=414113

P.S Kiedy bialas zacznie straszyc krakow :mrgreen: :?:
_________________
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2013, 21:34   

Jagood kolego wiesz jak to jest ;p czas mija i mija nikomu sie nie spieszy powiem tyle ze juz jest blizej niż dalej.Musi zaliczyc jeszcze dodatkowo wizyte u lakiernika.Chciałbym sie zamknąc w 2 najbliższych miesiącach ale co z tego wyjdzie nie wiem ;p
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2014, 21:29   

Hehe i rok po, mozolnie no ale prace idą.Korzystajac z tej okazji ze auto jeszcze nie jeździ robie inne potrzebne zabiegi naprawczo upiększające

Z osprzętu lecą do mnie wskazniki doładowania STRI plus wastegate Tial'a
Konstrukcja pod hamulec hydrauliczny skonczona.



 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-02-2014, 22:33   

ja już w sumie zapomniałem o którego Colta chodzi :)

ale ważne że do przodu :)
 
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 15-02-2014, 22:22   

hydrauliczny ręczny w AWD z transferem nie rozpinającym tylnego dyferencjału

wat?
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2014, 23:48   

tak dokładnie jest jak mówisz Seiji, :)
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 25-02-2014, 00:39   

Browar napisał/a:
tak dokładnie jest jak mówisz Seiji, :)


znaczy za każdym razem przy użyciu ręcznego będziesz naciskał sprzęgło żeby rozpiąć transfer?
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 25-02-2014, 01:04   

fajna colcina :)

P.S mam identyczny breloczek do kluczy hehe :)
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2014, 08:43   

Seiji, obiecuje Ci ze zaczniemy debate jak juz auto bedzie jezdzic i bede testowal patent.Jakbym zaczal o tym mowic wtedy gdy byly plany na zrobienie czegos takiego to nawet bym nie ruszyl bo zawsze sie konczy na teori a tego znowu mam przesyt.Pomysl wydaje sie byc ciekawym rozwiazaniem tyle ci powiem.
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 25-02-2014, 09:28   

na forum evo przy starszych ewolucjach do VII polecają naciśnięcie sprzęgła przed pociągnięciem ręcznego żeby się nie wkopać w wymianę transferu/dyferencjału

tak czy siak fajnie widzieć, że coś się dzieje :D
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.