Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: londolut
23-02-2014, 14:52
Jak się robi "IGŁĘ" z powypadkowego
Autor Wiadomość
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 26-02-2014, 09:17   

krzychu napisał/a:
Ale jak chcesz skasować prawie całe auto? Wrzucić go do niszczarki czy jak? Oddać go złomiarzowi za frajer? Toż to by spowodowało podniesienie składki pi razy drzwi o 50%....

:arrow:
mjsystem napisał/a:
Na części, OK. Z tym się zgadzam.

krzychu napisał/a:
To przypuśćmy, że jeździsz autem zabytkowym, którego zostało 5 sztuk. Pech, szkoda całkowita i auto papa... Bo ma taki wpis jak chcesz w dokumentach...

To już jest margines traktowany całkiem w inny sposób. :wink:
krzychu napisał/a:
A to, że ubezpieczyciel traktuje to jako szkodę całkowitą to nie znaczy, że samochodu nie da się naprawić tak aby był nadal bezpieczny...

Co widać na filmiku na pierwszej stronie tego tematu (prowodyra dyskusji).
Marcino napisał/a:
A dlaczego przeszczep to be

O ile to nie jest w połowie spawane, co kiedyś było bardzo modne :lol:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-02-2014, 09:24   

mjsystem napisał/a:
krzychu napisał/a:
Ale jak chcesz skasować prawie całe auto? Wrzucić go do niszczarki czy jak? Oddać go złomiarzowi za frajer? Toż to by spowodowało podniesienie składki pi razy drzwi o 50%....

:arrow:
mjsystem napisał/a:
Na części, OK. Z tym się zgadzam.


Wykręcą co się da, a potem wystawią na allegro resztą z dokumentami do przeszczepów...

A jak zrobimy milion wyjątków to potem potrzeba milion ludzi do sprawdzania czy ktoś nie nagina wyjątków, nie znalazł luki w przepisać albo czy np. ktoś przez coś nie jest pokrzywdzony itd itp...
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 26-02-2014, 09:33   

krzychu napisał/a:
Wykręcą co się da, a potem wystawią na allegro resztą z dokumentami do przeszczepów...

Dlatego jestem za wpisywaniem VIN do bazy danych aut bez prawa rejestracji. Temu sprzeda lampę, temu siedzenie a temu lusterko. A jak wiadomo złomowanie auta też jest obwarowane przepisami, więc chyba +/- 80% samochodu musiałby zostawić.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21027
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 26-02-2014, 10:10   

mjsystem napisał/a:

Dlatego jestem za wpisywaniem VIN do bazy danych aut bez prawa rejestracji.

Tylko taka baza powinna być ogólnodostępna w sieci :D .

Wczoraj widziane na Tvn Turbo.
Klient ściągnął ze Szwajcarii octavię kombi 2012-2013r. z lekko uszkodzonym prawym przodem.
Oczywiście naprawił wszystko ładnie, zarejestrował, zrobił przegląd a teraz GIOŚ każe auto zezłomować bo zaocznie uznał je za odpad (ze względu na zaniżoną cenę).
Takie rzeczy tylko w Polsce :| .

Kurcze nie mogę znaleźć żadnego linka do tego na necie.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 26-02-2014, 11:31   

Bizi78 napisał/a:
Takie rzeczy tylko w Polsce

To już nie pierwszy taki przykład :?

Taki mały pokaz aut bezwypadkowych :

Kod:

W marcu 2010 r. udało mi się okazyjnie (tak wtedy myślałem) kupić od handlarza (z Ostrołęki) Mazdę 3 1.6 w dieslu z 2007 roku z przebiegiem 109 000 km (Francuz). Cena to 36 000 zł. Auto oczywiście tip top, bezwypadek, żadnej ryski, oczywiście o poduszkach nie wspominając.
Do weryfikacji doszło na trasie S7 z Wawy do Radomia. Trasa niedawno odnowiona, więc prędkość też odpowiednia. 130 km/h na wolniejszym pasie ruchu. w pewnej chwili uderzył mnie od tyłu Renault 19. Uderzenie było tak duże, że wytrąciło mnie z mojego toru jazdy, zjechałem na drugi pas i zacząłem jechać po barierkach oddzielających przeciwległe pasy ruchu. Co się okazało? To że kierowca Renault 35 letni bezrobotny z Białobrzegów, nie miał prawa jazdy (bo miał już zabrane przez Policje) i miał 2,5 promila we krwi to tylko dodatek. W mojej madzi jechały 4 osoby. Nikomu nic się nie stało poważniejszego (drobne stłuczenia i zadrapania), ale żadna z 8 poduszek powietrznych nie wybuchła. Auto miało skasowany przód aż za przednie koła. Za kilka dni, rzeczoznawca ocenił, że auto miało wcześniej dwa wypadki (przód i tył) i wycenił moją Mazde na dzień przed wypadkiem na 32 000 z[b]ł. Dodam tylko na marginesie, że auto miało zaślepki w miejscu wszystkich 6 poduszek powietrznych – a przed kupnem było sprawdzane w ASO i podpinane wielokrotnie pod komputer[/b].
Mimo wszystko Mazda 3 to solidna maszyna i nawet powypadkowa daje duży poziom bezpieczeństwa. Daje to duży rozstaw osi i nisko osadzony środek ciężkości, długa maska... Wszyscy mówią, że to cud, że nic się nie stało...

2 miesiące walczyłem z ubezpieczycielem o wypłatę należnych pieniędzy. I zgadnijcie czym teraz jeżdzę?
Hehe, nie ma innej opcji. Mazda 3 to naprawdę dobry samochód.

Kupiłem osobiście z Niemiec, Mazdę 3 1.6 diesel z 2005 r. z przebiegiem 97000 km. Auto od kobiety, masę faktur mam z Aso, regularne przeglądy (cena 37000). Na co mi to przyjdzie. Nie wiem, pożyjemy zobaczymy....

PS. Tą rozbitą [b]mazdę kupił handlarz, będzie ją remontował[/b], brrrr.....

http://www.mazdaspeed.pl/...?f=114&t=100381

[ Dodano: 26-02-2014, 13:35 ]
Bizi78 napisał/a:
Kurcze nie mogę znaleźć żadnego linka do tego na necie

Seria 13, odcinek 11 :wink:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10745
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-02-2014, 23:36   

a ja tam się czaje na kolejnego galanta..I... żeby mu ofiarować tożsamość i IIj życie z mojego gnijącego, ale chce go nabyć legalnie , i jeździć bezpiecznie.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 21-03-2014, 08:54   

http://joemonster.org/art...M5_rocznik_2006

8) 8) 8)
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.