Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C12A 1.5] Lancer 1.5 Glx 1988 \ c12a \ spalanie?!
Autor Wiadomość
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-02-2007, 19:41   

Dzięki wojmi1 za zainteresowanie. Jak tylko uratuję gaźnik, wywalam gaz. Szkoda auta. Założyłem go tylko dlatego, że wcześniej palił mi jak parowóz. Szkoda, że usłyszałem wtedy o LPG. Zrobiłbym gaźnik za te pieniądze wydane na instalację i byłbym zadowolony. A tak...ehhh. Jeżeli masz inne cenne rady to pisz proszę tylko o gaźniku i benzynie. O gazie nawet nie wspominaj, proszę.
Dziś przejrzałem i przetłumaczyłem instrukcję niemiecką Lancera - dział gaźnika. Już się wiele dowiedziałem, chociaż brakuje mi kilku szczegółów dla silnika 1.8. Jutro będę u gościa, który zajrzy do środka. Zobaczymy co powie.
_________________

 
 
ewald
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 22:17   

witam,miałem kiedyś takiego lancera,z 88r. 1500 elektroniczny gażnik i katalizator,i ciekawostka;miał 8 zaworów i 4 dodatkowe zawory do tzw.wtrysku ubogiej mieszanki w okolice świecy zapł.Gażnik był sterowany elektronicznie za pomocą sondy lambda i paru tam jeszcze sygnałów z czujników,u mnie pracował przez długie lata totalnie niezawodnie,ale co do jego rozebrania w celu ustawienia poziomu paliwa czy przedmuchania dysz to ...zapomnij,naprawde.Co do spalania to na trasie 5,5-6 a średnio ok.6,5-7,5.Pewnym ratunkiem może być książka do hyundaia pony (do kupienia w księgarni) w której jest o dziwo opisany ten silnik wraz z gażnikiem i wszelkimi przewodami i wężykami.Gdy wszelkie metody regulacji zawiodą a silnik jest w dobrym stanie to istnieje jeszcze jedna możliwość,założyć gażnik z starszego lancera lub colta jest prosty jak budowa cepa i każdy mechanik potrafi go wyregulować,pozdrawiam
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-02-2007, 22:24   

Lancery i Colty miały mniejsze średnice gardzieli niż gaźnik Galanta. Co do modelu to się nie wypowiem - może by pasował a może nie.
Nie rozumiem stwierdzenia:
Cytat:
ale co do jego rozebrania w celu ustawienia poziomu paliwa czy przedmuchania dysz to ...zapomnij,naprawde
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.