Mój CAO |
Autor |
Wiadomość |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2007, 10:00
|
|
|
Jeździ!!!!!!!!!!!!!
Wymieniona uszczelka po głowicą, głowica splanowana
śruby od głowicy
simeringi
świece
olej
filtr oleju
płyn chłodniczy
napinacz rozrządu
Wszystko działa jak powinno, zauważyłem nawet że auto jest bardziej dynamiczne niż wcześniej.
Kosztowało mnie to ok 850zł. Mniej więcej tak to też wuliczałem więc zaskoczony nie byłem.
Powiedzcie mi jeszcze czy w osobówkach też trzeba dociągać śruby od głowicy po 1000km?
Chyba tak...
Jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc i wsparcie duchowe |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-02-2007, 10:18
|
|
|
no to sie cieszymy wszyscy ze colcik juz zdrowy i dobrze jezdzi |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 26-02-2007, 16:13
|
|
|
Ficu865 napisał/a: | Powiedzcie mi jeszcze czy w osobówkach też trzeba dociągać śruby od głowicy po 1000km? |
tak sruby nalezy dokrecic po 1000 km |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-02-2007, 20:10
|
|
|
Ficu865 napisał/a: | Powiedzcie mi jeszcze czy w osobówkach też trzeba dociągać śruby od głowicy po 1000km? |
Przecież Ci Leszek powiedział że nie trzeba w Colcie jest taka moment w sensie siła dokręcenia że już nie trzeba poprawiać a sam wiesz że on wie co mówi |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-02-2007, 16:13
|
|
|
adaho_krak, praw fizyki nie zmienisz dodatkowo kwestja srub zazwyczaj sa kolejny raz uzywane
/ficu wymienil bo go przesuchalem/ ale procz srub za jeszcze gwinty w korpusie i kwestja nagrzewania i stygniecia /zrobilem ta chol..... swiece w palio porcelanke wypchalem kompresja reszta wykrecaczem/ |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2007, 17:12
|
|
|
adaho_krak napisał/a: | Przecież Ci Leszek powiedział że nie trzeba w Colcie jest taka moment w sensie siła dokręcenia że już nie trzeba poprawiać a sam wiesz że on wie co mówi |
Dokładnie:) ALe nie byłbym sobą i zapytałem tutaj http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0
i dowiedziałem się że jeśli są to nowe śruby to nie trzeba. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-02-2007, 19:35
|
|
|
Ficu865 napisał/a: | dowiedziałem się że jeśli są to nowe śruby to nie trzeba. |
TRZEBA jak wyzej pisalem
gwintow w korpusie nie wymieniles a polaczenie gwintowe to sa dwa skrecone elementy
zreszta dociaganie trwa moze 5 minut--- leniuchu |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-02-2007, 00:08
|
|
|
wojmi1, Ficu865, jak Leszek mówi nie trzeba to NIE TRZEBA !!!!!!!!
Kurna w coś trzeba wierzyć |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
thomb [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2007, 10:32
|
|
|
adaho_krak napisał/a: | Kurna w coś trzeba wierzyć |
No wiesz Adam jeśli chodzi o wiarę to jest takie Forum Rozmów Kontrolowanych czy jakoś tak ...
tam jest taki adekwatny temat |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2007, 15:57
|
|
|
HEHE to nie dokręcam... |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 01-03-2007, 18:52
|
|
|
Ficu865, dokrec srubki po 1000km napewno nie zaszkodzi
jak nie dokrecisz to ja ci dokrece na spotku
adaho_krak napisał/a: | wojmi1, Ficu865, jak Leszek mówi nie trzeba to NIE TRZEBA !!!!!!!! |
Adas metafizyki ci sie zachciewa |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-03-2007, 23:35
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | Adas metafizyki ci sie zachciewa |
e tam !!! |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-04-2007, 11:08
|
|
|
Po wymianie uszczelki auto spisuję się bez zarzutów:)
Postanowiłem trochę odświeżyć moją (colta) historię.
Nie pochwaliłem sie jeszcze halogenami które pod choinką znalazłem:)
A to zrobione w ostatnie święta nad jeziorkiem w miejscowości Falsztyn
Aha noi jeszcze nie pokazałem jak udało mi się wkomponować CB radio:
 |
Ostatnio zmieniony przez Ficu865 14-04-2007, 11:35, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-04-2007, 11:09
|
|
|
Sorry za zdjęcia ale robie je aparatem w telefonie... |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-06-2007, 14:22
|
|
|
Wczoraj męczyłem się kilka godzin z linką do szyby.
Myślałem że da się zrobić coś jeszcze na tej starej noi się dało:) ale nie do końca.
Wjąłem silniczek i solidnie umocowałem koniec linki w kołowrotku. Mała nakrętka, śrubka i trzyma. Wcześniej kilka nieudanych prób zakończenia linki takim dzyndzlem jak w rowerowych jest, jednak po chwili puszczało:/
Następnie ulokowanie linki w kułeczku na górze. Z tym były problemy bo po 1 to kółko już mocno wyrobione jest i kręci się kiedy mu się zachce. Po 2 w tamtym roku pozbawiłem linkę pancerza (blokował ją) i teraz starsznie się skręca..
Ok szyba działa ale boję się jej otworzyć więcej jak do połowy... prowadnice chyba też wychuśtane po zamykając szybę przechyla się do przodu, czasmi trzeba jej ręką pomóc żeby się domknęła.
Do bawienia się w to nakłoniły mnie upały których będzie coraz więcej i zbliżający się wyjazd na urlop, ale okazało się że i tak pojadę innym autem więc będzie wygodniej |
|
|
|
 |
|