Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Z Cari coraz gorzej - najpierw elektrozawór, teraz głowica??
Autor Wiadomość
Iskra14 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-03-2014, 20:24   Z Cari coraz gorzej - najpierw elektrozawór, teraz głowica??

Witam,

pisałam już wcześniej o moich problemach ze skrzynią biegów, teraz tych napraw jest coraz więcej i sama już nie wiem co mam robić.

Cari od dawna kopciła po zapaleniu, nie dosłownie po, ale po 2-3minutach, po jakimś czasie przestawała (jak dostała temperatury). Trochę falowała na obrotach (w przedziale 600-800obr.)
Kilka tygodni temu, doszło klepanie silnika dopóki nie dodało się gazu i nie przytrzymało się trochę, raz na czas włączała się kontrolka CE. Bardziej klepał i głośno pracował przy skręcaniu w prawo.

Później zaczęły się problemy z odpalaniem, może nie tyle z samym odpalaniem tzn. auto odpalało od razu, ale po odpaleniu jakby traciło moc i gasło i tak kilka razy dopóki nie dodało się po odpaleniu gazu i nie przytrzymało na około 1500-2000obr.

Dostałam namiary od pana Leszka (polecanego mechanika tutaj na forum) na mechaników, którzy zajmują się pompami Lucasa, bo objawy wskazywały na elektrozawór. Wymieniłam elektrozawór koszt 650zł. Może pół dnia było w miarę, a potem już coraz gorzej. Klepało w zasadzie non stop i nie dało się jeździć. Z powrotem do mechanika - stwierdzili, że to przewody (wiązka co idzie m.in od elektrozaworu) i mieli sprawdzić instalację.

Dzisiaj zadzwonili, że instalacja jest ok, ale cały ten bajzel jest z powodu głowicy. Spaliny dostają się do układu wywalają płyn chłodniczy przez korek, temperatura skacze jak szalona i ma to wpływ na kąt wtrysku. Fakt auto słabiej grzeje - kiedyś już przestało grzać i ojciec oddał je do naprawy - jakiś domorosły mechanik wymienił uszczelkę na głowicy i niestety nie sprawdził jej na szczelność, może faktycznie jest pęknięta, ale czy to może mieć wpływ na głośną, nierówną pracę silnika?

Druga sprawa jest taka, że nie wiem czy mam jeszcze siłę inwestować w to auto. Robota z wymianą głowicy (obstawiam, że się nie nadaje do niczego) 2000zł, wymieniony elektrozawór 650zł, zakleszczona wcześniej skrzynia 400zł, naprawa zawieszenia 880zł. Do tego zero gwarancji, że ta naprawa cokolwiek zmieni. Stary elektrozawór jest już ponoć mocno zużyty i tak czy inaczej trzeba by go było wymienić. Aha zapomniałam, że ostatnio pękła szyba - 400zł.

Auto ma już ponad 300tys. przebiegu - może po prostu to już powolny koniec jego życia i nie warto w nie inwestować?

Dzięki tym, którzy dotrwali do końca. Będę wdzięczna za wszelkie rady.
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 05-03-2014, 20:43   

Dla mnie są to typowe objawy padnietej uszczelki pod głowica czesto zdarza sie to w tym silniku. a przy okazji sprawdzic stan głowicy może byc pęknieta lub nie. czy dalej trzymać auto trudno mi powiedzieć sporo kasy w nie włożyłaś już.
_________________

 
 
Iskra14 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-03-2014, 21:03   

Masakra - nie dalej jak pół roku temu było to wszystko zrobione - albo spartaczone, albo pech, albo nieszczelna, bo próba nie wykonana.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 07-03-2014, 19:08   

naciagaja ciebie na koszta, tak to bedzie trwalo w nieskonczonosc jedno naprawia drugie popsuja, i tak wkolo macieju, dzisiaj znalezienie dobrego i uczciwego mechanika graniczy z cudem, najlepiej poszukaj na angielskim ebay-u silnika okolo 200 funtow w dobrym stanie transport okolo 250-300 zl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.