Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Carisma 6a13tt
Autor Wiadomość
many 
Nowy Forumowicz

Auto: xxxx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 08-03-2014, 14:01   Mitsubishi Carisma 6a13tt

Witam wszystkich . Szukałem informacji na temat sprzęgła problem polega na tym . Pacjent Carisma po swapie na 6a13tt problem brak możliwości przeniesienia Nm przez sprzęgło . Silnik został spięty z skrzynią z carismy 1.8gdi tarcza sprzęgłowa 215mm z dociskiem podwójne słoneczko wałek 20 zębów również z gdi nie wytrzymuje presji przy wstępnym strojeniu 0.5 bara czasami prześlizguje . Moje pytanie może ktoś kiedyś przerabiał temat od czego można by było zadoptować większą tarczę która by wytrzymywała do 600Nm . Z tego co sie orientowałem to tarcza z 2.5 v6 można by było zastosować 225mm w tej sprawie dzwoniliśmy do radzikowskiego powiedział że maks co wytrzyma to około 500Nm. Jakieś pomysły się wam nasuwają ??
 
 
MmzTattoo 
Mitsumaniak


Auto: 2003 Eclipse GS 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 194
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 08-03-2014, 21:25   

totalna przeróbka przeniesienia napędu i wrzucenie skrzyni która pracuje z takim silnikiem i sprzęgła od niego. Przykra sprawa nawet jak wytrzyma sprzegło to skrzynia nie wyrobi takich przeciązeń nie mówiąc już o miśkowych przegubach w najlepszym przypadku rozpadną się łożyska w skrzyni albo mechanizm różnicowy do tego silnika i tej mocy potrzeba konkretnej skrzyni i konkretnego przeniesienia napędu nawet jak skrzynia wytrzyma to jak dasz w rure półośki poukręcasz ten silnik byl projektowany do awd a cari to smutna przednionapędówka.
_________________
Eclipse 2.4 03 obecnie http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Carisma 1.6 97 liftback- sprzedana
 
 
many 
Nowy Forumowicz

Auto: xxxx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 09-03-2014, 10:16   

Wydaje mi się że skrzynia wytrzyma gorzej będzie z trakcja posiada ktoś może jakiś katalog z sprzęgłami do Mitsubishi może by można było od czegoś dobrać tak żeby zmieścił sie zamach w dzwon skrzyni od carismy :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-03-2014, 11:03   

many napisał/a:
Moje pytanie może ktoś kiedyś przerabiał temat od czego można by było zadoptować większą tarczę która by wytrzymywała do 600Nm . Z tego co sie orientowałem to tarcza z 2.5 v6 można by było zastosować 225mm w tej sprawie dzwoniliśmy do radzikowskiego powiedział że maks co wytrzyma to około 500Nm. Jakieś pomysły się wam nasuwają ??
Najbardziej optymalne rozwiązanie to napęd EVO, tarcze sprzęgłowe HD przenosza momenty rzędu 600Nm Tu nawet kombinowanie z dieslowskimi rozwiązaniami moze nie zadowolić czy też ze standardem 6A1 SOHC, momenty rzedu ~230Nm
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 09-03-2014, 17:04   

many napisał/a:
posiada ktoś może jakiś katalog z sprzęgłami do Mitsubishi może by można było od czegoś dobrać tak żeby zmieścił sie zamach w dzwon skrzyni od carismy

W evo ilość zębów 23, pajero 3.2 23 z więc odpada
many napisał/a:
Z tego co sie orientowałem to tarcza z 2.5 v6 można by było zastosować 225mm w tej sprawie dzwoniliśmy do radzikowskiego powiedział że maks co wytrzyma to około 500Nm. Jakieś pomysły się wam nasuwają ?

3000 gt tarcza 20 zębów średnica 225 ,tylko ile Ci ta skrzynia wytrzyma :shock:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Marcelinho 
Mitsumaniak
No Risk,No fun

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 587
Skąd: Łomianki/W-wa
Wysłany: 09-03-2014, 17:09   Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt

Hymm,mam kolegę co ma znajomego który pokrywa tarcze sprzęgłowe kevlarem do aut rajdowych.Może coś uda mu się wyrzeźbić.
_________________
BLACK STREET BANDIT

Galant 2.4 GDI RalliArt

 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 09-03-2014, 17:21   

Marcelinho napisał/a:
Hymm,mam kolegę co ma znajomego który pokrywa tarcze sprzęgłowe kevlarem do aut rajdowych.Może coś uda mu się wyrzeźbić.

Musi być jeszcze dobry docisk
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Marcelinho 
Mitsumaniak
No Risk,No fun

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 587
Skąd: Łomianki/W-wa
Wysłany: 09-03-2014, 17:22   Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt

To już by trzeba dogadać z tym typkiem.
_________________
BLACK STREET BANDIT

Galant 2.4 GDI RalliArt

 
 
 
many 
Nowy Forumowicz

Auto: xxxx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 09-03-2014, 22:58   

w evo II wystepował wałek na 20 zębów ale też te sprzęgła niestety szału nie robiła co do sprzęgieł HD cena zabija budżet :( który i tak już został troszkę wysilony przez motaż EMu
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-03-2014, 08:17   

milo napisał/a:
3000 gt tarcza 20 zębów średnica 225 ,tylko ile Ci ta skrzynia wytrzyma :shock:
Fabryczne dane mówią o 270Nm
Na coś trzeba sie zdecydować, zawsze można podjąć ryzyk w używkach
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.