[2.0 GDI] jak zimny to zamulony i obroty skaczą |
Autor |
Wiadomość |
kamieniarz
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO PININ 2.0 GDI 2002R.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 10-03-2014, 18:59 [2.0 GDI] jak zimny to zamulony i obroty skaczą
|
|
|
Pajero pinin 2.0 Gdi 2002r. Tak jak w temacie Panowie, obroty skaczą jak szalone na wolnych obrotach na postoju ale tylko jak sie nagrzeje, i niestety jak jest zimny (6 godzin stania) to sie zamula, nie jest to przerywanie ale ewidentnie brak mocy a jak troszkę podskoczy temp. silnika moc wraca. Przepustnica cała wyjeta i rozebrana na czesci pierwsze i wyczyszczona, swiece również, filtry tez wymienione, zero błędów na komputerze przewody również sprawdzone. Paliwo tylko lane 98. Adaptacja przepustnicy (uczenie obrotów również zrobione) Czy jest jakaś możliwosć sprawdzenia przpustnicy czy jest sprawna? może jakiś czujnik? Proszę o pomoc. |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 02-04-2014, 13:07
|
|
|
musisz podpiąć pod komputer .. to może być wszystko .. czujników tam jest dużo.
Na temperaturę wrażliwy jest czujnik hall'a - ale to po rozgrzaniu byś nie mógł go zapalić z powrotem. Brakuje mocy - a czy dostaje paliwo ? jeżeli check engine nie świeci = błędów niema to mogą być filterki w pompie WC albo na samych wtryskach - tu komputer nie sięga "wzrokiem" .. ale do tego silnika potrzebny fachowiec - ja takiego koło krakowa znalazłem ... bo też już nikt nie wiedział co jest grane ..
samo falowanie obrotów to już niepokojący objaw pompy WC - podepnij pod kompa - tam to sprawdzisz... CZEMU te obroty podbija. na zimnym masz inny skład mieszanki - wyższe obroty.. stąd i pompa WC daje wyższe ciśnienie. Generealnie te silniki dożywają dłuigich lat prawidłowo eksploatowane - umierają z brudu/ woda / piasek / rdza ... |
_________________ NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 |
|
|
|
 |
yanes
Forumowicz
Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 111 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 02-04-2014, 14:03
|
|
|
cezare pisze" . ale do tego silnika potrzebny fachowiec - ja takiego koło krakowa znalazłem ... bo też już nikt nie wiedział co jest grane ..
Daj mi namiary na tego mistrza(może być na PW) bo ja też szukam takiego kogoś co wie co to jest GDI. |
_________________
 |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 03-04-2014, 14:00
|
|
|
proszę - to przeCa z tego forum
LINK
ja miałem to szczęście że moi mechanicy przyznali się od razu - że GDI nie znają.. stąd po czytaniu forum i wymianie wszystkiego co i tak trzeba było wymienić ... w końcu się poddaliśmy.. i tu pomógł właśnie P.Leszek. |
_________________ NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 |
|
|
|
 |
|