Drążek kierowniczy i jego osłona |
Autor |
Wiadomość |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-03-2014, 21:45 Drążek kierowniczy i jego osłona
|
|
|
Witam
Od jakiegoś czasu coś mi dziwnie "pukało" przy mocnym skręcie w lewo, nie zawsze, ale jednak. Dzisiaj udałem się na stację i znaleziono pukacza - osłona ślizga się po drążku kierowniczym, a pukanie to moment w którym przechodzi przez zwężenie. Diagnosta nie wiedział, ja też nie wiem, w którym miejscu należy przymocować osłonę - przed, za czy w tym zwężeniu? Drążek był wymieniany (wsadzono YAMATO I35035YMT), a na drugim nic nie widać...
Robota się wydaje prosta i chcę to zrobić sam, ale naszła mnie wątpliwość, czy nie powinno się zajrzeć pod osłonę, czy się jakiś shit nie dostał. No i czy zwykła skręcana opaska będzie dobra? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-03-2014, 22:05
|
|
|
Osłona drązka ma być osadzona we wgłebieniu na opasce spręzynowej, może być tak, że zamienny drazek nie ma odpowiedniego wymiaru w miejscu osadzenia osłony gumowej. Opaska ślimakowa może być ale nie może tez być za mocno skręcone gdyż podczas reguklacji zbiezności może się oberwać osłona gumowa, można też spróbowac zastosowac plastykową opaske montażową. Dostać sie pod nia nic nie powinno ale można to zweryfikować |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Fiodor2000
Forumowicz
Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 33 Skąd: Żory
|
Wysłany: 29-05-2015, 10:20 drążek kierowniczy
|
|
|
Witam,
Przyszedł czas na wymianę prawego drążka kierowniczego i końcówki drążka .
Mam pytanko. Jakiego producenta wybrać przy zakupie tych części ( zachowując rozsądną jakość i cenę) ?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-05-2015, 10:33
|
|
|
CTR albo TRW albo 555. |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-05-2015, 11:01
|
|
|
O ile dobrze pamiętam to oryginalny nie jest w jakiejś wygórowanej cenie, a aktualnie w ramach przeglądu wiosennego są bonifikaty 25% na części. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-05-2015, 17:45
|
|
|
Drążek Yamato z końcówką TRW służy mi jak na razie prawie 2 lata (20 kkm) i nie zanosi się na padnięcie w najbliższym czasie. Końcówki 555 montowałem w starszym (CB4W) miśku i też było ok. Ceny moim zdaniem przystępne. |
|
|
|
 |
rudi88
Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 262 Skąd: to przypełzło?
|
Wysłany: 29-05-2015, 22:58
|
|
|
Ja zakładałem drążek i końcówkę CTR. Po przebiegu 110 tysięcy wymieniam na dniach końcówkę też na CTR. |
|
|
|
 |
|