[2.5 TD] zestaw narzedzi |
Autor |
Wiadomość |
Dracon40
Forumowicz
Auto: Pajero II '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 41 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 05-03-2014, 14:39
|
|
|
jawaldek napisał/a: | Dracon40 napisał/a: | Mam zamiar (czytaj muszę) kupić jakiś i nie chcę żeby był za krótki. | Z udźwigiem raczej przesadziłeś |
Chodziło mi raczej o standardową wysokość jaką ma fabryczny lewarek kolumnowy, bo to chyba takiego typa był oryginał. Ten podałem jako przykład tylko
Do terenowej zabawy i tak pewnie z czasem dokupię jakiegoś hi-lifta, ale to z czasem. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-03-2014, 17:15
|
|
|
Dracon40 napisał/a: | Do terenowej zabawy i tak pewnie z czasem dokupię jakiegoś hi-lifta, ale to z czasem. | ale najpierw musisz zamontować nowe wzmocnione punkty do podstawienia hi-lifta Co prawda hi-lift może też robić za wyciągarkę czego nie wykona pneumatyczny worek/podnośnik. Ale pod ten pneumatyczny nie musisz mieć specjalnej lub nawet niespecjalnej->> kawał sensownej deski jako podstawka aby hi-lift nie zapadł się w mokre podłoże. Wysokość oryginalnego lewarka "ulegnie zmianie" wraz ze zmianą na większe opony |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Dracon40
Forumowicz
Auto: Pajero II '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 41 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 10-03-2014, 22:41
|
|
|
Cytat: | ale najpierw musisz zamontować nowe wzmocnione punkty do podstawienia hi-lifta |
tak właśnie zamierzam zrobić przy okazji remontu/wzmocnienia progów
Cytat: | Wysokość oryginalnego lewarka "ulegnie zmianie" |
zasadniczo chodzi mi o minimalną wysokość lewarka w stanie złożonym i rozłożonym.
Maksymalna zależna jest od rozmiaru gum, ale ja nie będę montował większych jak seryjne 235/75/R15
Mówiono mi że zamiana gumek na 31/10,5/R15 wiąże się z drążkami stabilizatora i częstszymi wymianami końcówek drążków kierowniczych |
|
|
|
 |
piotr277
Forumowicz

Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 172 Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany: 11-03-2014, 08:58
|
|
|
Dracon40 napisał/a: | Mówiono mi że zamiana gumek na 31/10,5/R15 wiąże się z drążkami stabilizatora i częstszymi wymianami końcówek drążków kierowniczych |
To chyba taka "miejska legenda" Prawda jest taka, że koła 31 cali to prawie fabryczne koła i nic złego nie powinno się w związku z tym dziać. Ja mam dwa komplety kół: 31/10,5 oraz 33/10,5 i wszystko jest ok.
Co do fabrycznie montowanych progów (alu + plastik), to one są mocowane do budy a nie do ramy. Więc nie nadają się do liftowania. |
_________________ PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 11-03-2014, 11:02
|
|
|
31x10,5x15 to fabryczny rozmiar gum do dwójki opisywany w manualu |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-03-2014, 11:06
|
|
|
lub 235/70 r 15 w przypadku kiedy nie ma poszerzeń. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 11-03-2014, 17:33
|
|
|
Zgadza sie w classicu na slupku jest podany taki 265/70/15 ,nosnosc 110.Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
|