Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
[I 2.0] Skrzynia biegów, reduktor czy sprzęgło?
Autor Wiadomość
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 18-03-2014, 12:04   [I 2.0] Skrzynia biegów, reduktor czy sprzęgło?

Szukam pomocy na forum bo już szlag mnie trafia.
Jechałem Outkiem, wrzuciłem jedynkę, następnie dwójka puszczam sprzęgło a auto nie jedzie. Brak napędu, toczyło się tak jak na luzie z wbitym drugim biegiem. Nie ciągnie ani na tył ani na przód, biegi wchodzą bez używania sprzęgła a samochód po wrzuceniu biegów i dawaniu gazu pokazuje prędkość na prędkościomierzu. Odrzucam skrzynię rozdzielczą(reduktor) bo by chyba ciągnął na przód, pozostaje skrzynia albo sprzęgło moim zdaniem. Co obstawiacie?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 18-03-2014, 13:07   

IMHO jak padnie DOWOLNY dyferencjał to nie ma wogóle napędu, bo centralny przekarze całą moc na ten który ma mniejszy opór, czyli uszkodzony dyfere lub uszkodzoną pół-oś.
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 18-03-2014, 13:09   

Kurde przeglądam tego manuala i patrzę gdzie to mogło puścić. Sam już głupi jestem.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 18-03-2014, 13:47   

nytsug napisał/a:
Kurde przeglądam tego manuala i patrzę gdzie to mogło puścić. Sam już głupi jestem.
A może trzeba by na podnośnik wszystkie 4 koła do góry i pokręcić nimi ręcznie?
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 18-03-2014, 13:57   

Mechanizm różnicowy jest i nic tak nie zobaczysz. Nic skrzynię wyjąć i będzie wiadomo;/

[ Dodano: 24-03-2014, 22:14 ]
A jednak reduktor poszedł. Ścięło wieloklin wchodzący do skrzyni. Szukam używki;/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.