Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.9 DiD] Szarpanie przy przyspieszaniu
Autor Wiadomość
Michałł 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma DiD 103KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2014
Posty: 4
Skąd: Ustka
Wysłany: 15-02-2014, 13:58   [1.9 DiD] Szarpanie przy przyspieszaniu

Witam,
Wiem, iż były podobne tematy lecz nie uzyskano tam konkretnej odpowiedzi. Mianowicie, przy przyspieszaniu (na początku było to tylko na 5 biegu przy pedale gazu przy podłodze), na wszystkich biegach i wszystkich przedziałach obrotów następuje krótkie szarpnięcie, tak jakby samochód odcinał paliwo/tracił zasilanie. W tym krótkim momencie zapala się również kontrolka temperatury wody. Byłem już u różnych mechaników i nikt nie potrafił mi pomóc. Komputer nie wykazuje żadnych błędów, filtr paliwa oraz powietrza wymieniony, płyn chłodniczy wymieniony, klapka gasząca podciśnieniowa wyczyszczona, wymieniony czujnik położenia wału- nic nie dało żadnego efektu, wręcz się pogarszało. Na biegu jałowym przy wciskaniu gazu nie przerywa. Dodatkowymi objawami (nie wiem czy są związane ze sprawą) było przygaszanie jednej strony podświetlenia kokpitu oraz przez jakiś czas zupełnie nie działał prędkościomierz wraz z licznikiem kilometrów (licznik ten w ten chwili sam się resetuje co jakiś czas), a wskaźnik temperatury wody pokazywał maksymalną temperaturę.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)
 
 
marecki338 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 278
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 15-02-2014, 14:09   

w mim MSS z silnikiem diesla jak stracił moc i szarpał był zacierający się zawór turbosprężarki . teoretycznie nierozbieralny, rozebrałem wyczyściłem (pasuje od audi vw numer N75) i moc wróciła ale kontrolnie zamówiłem nowy .

http://allegro.pl/zawor-t...3919603646.html
 
 
 
Michałł 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma DiD 103KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2014
Posty: 4
Skąd: Ustka
Wysłany: 18-03-2014, 22:33   

Witam ponownie,
Samochód nie traci mocy tylko w momencie zapalenia się kontrolki temperatury wody, coś odłącza zasilenie (jakieś zabezpieczenie?). Wskaźnik temperatury stoi cały czas na prawidłowym poziomie. Wyczyściłem czujnik przepływu powietrza (był czysty, lecz i tak to zrobiłem), czujnik temperatury powietrza doładowania oraz zawór turbiny. Przeczyściłem większość przeróżnych styków oraz został wymieniony czujnik położenia wału. Niestety nic nie dało efektu. Dodam, iż licznik kilometrów co zgaszenie silnika się resetuje. Macie może jakieś pomysły co to może być?
Z góry dziękuję za pomoc :)
 
 
anna rakowska 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.8 GDI '04
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 05 Lis 2013
Posty: 270
Skąd: Trójkąt Trzech Cesarzy
Wysłany: 19-03-2014, 00:13   

Kasujący się licznik to najpewniej wina bezpiecznika. Niestety schematów skrzynek do diesla nie mam, ale może ktoś zdążył sobie ściągnąć... http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=2424
_________________
"Niczego w życiu nie należy się bać, trzeba to tylko zrozumieć"-M.Skłodowska-Curie
 
 
Michałł 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma DiD 103KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2014
Posty: 4
Skąd: Ustka
Wysłany: 19-03-2014, 20:48   

Niestety- bezpiecznik jest cały i zdrowy :/
 
 
anna rakowska 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.8 GDI '04
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 05 Lis 2013
Posty: 270
Skąd: Trójkąt Trzech Cesarzy
Wysłany: 21-03-2014, 10:51   

Tak szczerze to najlepiej sprawdzić wszystkie... Choć może to rzeczywiście co innego.
_________________
"Niczego w życiu nie należy się bać, trzeba to tylko zrozumieć"-M.Skłodowska-Curie
 
 
Michałł 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma DiD 103KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2014
Posty: 4
Skąd: Ustka
Wysłany: 24-03-2014, 00:05   

anna rakowska napisał/a:
Tak szczerze to najlepiej sprawdzić wszystkie... Choć może to rzeczywiście co innego.


Sprawdzone- nietrafione :/

[ Dodano: 06-01-2016, 16:56 ]
Napiszę co było przyczyną- może komuś się przyda.
Problemem okazała się przetarta wiązka przewodów przy śrubie dokręcającej głowice na silniku. U mnie wystarczyło je ponownie zaizolować i po problemie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.