Witam co dolega mojemu miskowi |
Autor |
Wiadomość |
MitsuMarcin
Forumowicz Marcin

Auto: Mitsubishi lancer 88-92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 59 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: 27-03-2014, 11:39 Witam co dolega mojemu miskowi
|
|
|
Witam wszystkich jestem nowy na forum wiec mam nadzieje ze moje pytanie dotarło tam gdzie powinno .Mam problem z moim mitsubishi lancerem rocznik 1992( buda 88-92)silnik 1.3.Otóż problem polega na tym postał 2 noce na dworze po odpaleniu zimnego silnika chodzi na trzy cylindry jak sie rozgrzeje załancza sie czwarty i wszystko jest ok.Ponadto podczas jazdy na rozgrzanym silniku przy wcisnieciu gazu do dechy całkowicie wystarczy policzyc do 5 i zapala sie check engine dopiero po odjeciu gazu gasnie.Samochód mam juz 7 lat na samym początku miał zmieniana całą elektronike.Miesiąc temu wymieniłem swiece ngk oraz filtr paliwa.Dlatego jak ktoś wie co mu dolega Pomóżcie. |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 27-03-2014, 12:31
|
|
|
Zacznijmy od najprostszych rzeczy.
Kable kiedy ostatnio wymieniałeś ? |
|
|
|
 |
MitsuMarcin
Forumowicz Marcin

Auto: Mitsubishi lancer 88-92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 59 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: 27-03-2014, 12:36
|
|
|
Dzieki za odpowiedz lkable wymieniałem dawno temu lecz sprawdzajac na innym kablu swiece na którą mi nie palił bez reakcji ? |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 27-03-2014, 13:07
|
|
|
Kable do wymiany, jeśli dawno nie wymieniałeś - tak czy siak.
Natomiast jeśli obecna usterka nie jest spowodowana świecami i kablami, to idąc dalej mamy kopułkę - czyszczenie styków/wymiana palca i rozdzielacza.
Instrukcja: http://forum.mitsumaniaki...ght=czyszczenie |
|
|
|
 |
MitsuMarcin
Forumowicz Marcin

Auto: Mitsubishi lancer 88-92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 59 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: 27-03-2014, 13:45
|
|
|
Dzieki przed chwilą sprawdziłem kopułkę i żeczywiscie idąc sladem przewodów po tym cylindrze który który nie przepalał zobaczyłem jakby wiązka sie wypaliła w kopółce taka dziwna rysa jakby ktoś paznokciem przejechał.Kopółke juz zamówiłem mam nadzieje ze po wymianie bedzie ok .Jeszcze raz dzieki jak wymienie to poinformuje o powodzeniu |
_________________ Mój misiek http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86944
Przed miskiem był fiat 126 p el http://forum.mitsumaniaki...1306293#1306293 |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 27-03-2014, 14:53
|
|
|
No to trzymam kciuki i czekam na info. |
|
|
|
 |
MitsuMarcin
Forumowicz Marcin

Auto: Mitsubishi lancer 88-92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 59 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 29-03-2014, 14:31
|
|
|
Jeśli nie sprawdzałeś, to sprawdź, czy jest iskra na świecy - na zimnym, wtedy kiedy na 3 gary pali. Trzeba też sprawdzić, czy jest podawana mieszanka ( paliwo), czyli czy są spełnione podstawowe warunki. Będzie wiadomo gdzie dalej szukać.
Jeszcze ważne pytanie - czy w ECU były wymieniane kondensatory ?
I jeszcze jedno - Kiedy były regulowane zawory ? |
|
|
|
 |
MitsuMarcin
Forumowicz Marcin

Auto: Mitsubishi lancer 88-92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 59 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: 29-03-2014, 16:23
|
|
|
Witam iskra jest paliwo tez podaje w ecu tak jak pisałem na początku naprawiali komputer wiec napewno je wymienili no jesli chodzi o zawory tego nie robiłem.Dzis zdiołem cały układ wydechowy sprawdziłem katalizator rozsypany z ostatniego tłumika wysypałem jego zawartość w tychodniu zastąpie go rurą bo znowu sie rozsypie i bedzie kicha.No ale po złożeniu nadal to samo.Jeszcze jedno przychodzi mi do głowy jakość paliwa przy dodawaniu gazy leci woda z tłumika i jest dużo spalin.Może to być paliwo ?
[ Dodano: 01-04-2014, 20:24 ]
Witam dziś ustawiłem luz zaworowy,sprawdziłem wtryski,cisnienie na swiecach elegancke.Samochód chodzi jak powinien .Jeszcze jutro sprawdze na zimnym silniku i dam znać .dzieki za pomoc
[ Dodano: 03-04-2014, 10:59 ]
jurekschroda,
Witam napisze co zrobiłem z samochodem do tej pory i jaki efekt to dało.
-Wymiana swiec
-kopółki
-przewodów zapłonowych
-filtra paliwa
-ustawiłem luz zaworowy
-sprawdziłem cisnienie na swiecach ( bardzo dobre)
-ustawiłem silnik żeby chodził na normalnej mieszance (chodził na bogatej)
-sprawdziłem wtryski (równo leją)
-sprawdziłem czujniki temperatury i wężyki podcisnienia (całe)
-zastąpiłem uszkodony katalizator wstawiając w srodek rure
-zalałem pożadnego paliwa.
-Ustawiłem zapłon
I teraz tak :
Na ciepłym silniku wszystko ok chodzi jak pszczułka,ma moc odpala od strzału.Lecz po nocy stania w garażu jak rano odpalam odpali mi dobrze ale coś przerywa nierówno pracuje nadal jak by chodził na trzy wystarczy że wejdzie na ssanie i znowu w pożądku.Ja już nie mam pomysłów. co jedynie moge jeszcze kompa sprawdzić ale jak podpinałem diode to cały czas tak samo mrugał. Juz nie wiem.Co mi możesz jeszcze doradzić ? Dzieki za odp
[ Dodano: 23-04-2014, 10:56 ]
jurekschroda, Samochód naprawiłem czujnik map był uszkodzony dzieki za porady |
|
|
|
 |
|