Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Rozrząd dla 2.4GDI [4G64] - opis wymiany
Autor Wiadomość
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
  Wysłany: 03-04-2014, 12:10   [EA3A/W 2.4] Rozrząd dla 2.4GDI [4G64] - opis wymiany

Opis wymiany paska rozrządu dla silnika 2.4GDI [4G64]




Żródło: Nowoczesny Warsztat NR 3 (178) MARZEC 2014

Podziękowania dla użytkownika figi za udostępnienie materiału

robertdg jakieś uwagi ? 8)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-04-2014, 07:48   

Przejrzę w wolnej chwili całośc weryfikując z Manualem ;-P
Na pierwszy rzut oka wygląda obiecująco, ale tak na szybko to manual podaje naprężenie paska balansowego 5-7mm, a tutaj jak dobrze zauwazylem 3-4mm
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 04-04-2014, 10:11   

hahaha 2 godziny na ten rozrząd z włożeniem śrubokręta jak na obrazku i wymianą obu rolek :D :D :D :D :D - na wyjętym silniku obranym z osprzętu trochę za długo, w aucie nierealne

Kolejny temat uszczelniacze obrotowe i pompa wody - ich wymiana jest w zasadzie koniecznością, bo 180 kkm na pewno nie przejadą
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-04-2014, 20:19   

Artykuł pomocny, ale trzeba podchodzić z dystansem do niektórych informacji oraz kolejności działań które logicznie się wykluczają (npo kolejnośc demontażu osłon rozrządu), brak informacji o sprawdzeniu hydraulicznego napinacza (dopuszczalny skok jałowy). Ogólnie mozna się podpierać ta instrukcją, ale chcąc zmienić dodatkowo uszczelniacze czy pompe wody to trzeba dokonac dodatkowych demontaży (w przypadku pompy wody konieczny demontaż ramienia napinacza), śruby pompy wody mają ustaloną pozycję (rózne długości).
Dla bardziej skrupulatnych dostepny jest manual w dziale download z którego można dowiedzieć się więcej.
Wrzucone do Biblioteka/FAQ
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
adamek90 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 104
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 09-01-2015, 11:33   

Konieczna jest wymiana napinacza hydraulicznego podczas wymiany rozrządu w 2.4 GDI ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-01-2015, 13:26   

Wybór należy do Ciebie, albo wytrzyma albo nie tego nikt Ci nie przewidzi.
 
 
adamek90 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 104
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 10-01-2015, 12:30   

Jak nie wytrzyma,cały rorząd trafi szlak ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-01-2015, 18:58   

Raczej po silniku
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.