Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wąż dolotowy - jak podłączyć, cykanie w silniku GDI
Autor Wiadomość
bycek 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 27
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 15-04-2014, 22:12   Wąż dolotowy - jak podłączyć, cykanie w silniku GDI

Witam. Chciałbym się upewnić czy dobrze są wpięte węże w gdi 98r 1.8 Obroty falują, i jak wypnie się węża od przepustnicy i w neigo dmuchnie to się uspokaja aż do dodania gazu. Słyszałem, że lubi się ukruszyć jakiś zawór zwrotny czy coś. Niestety nie znalazłem już tego tematu i to chyba na tym forum. Już wszystko bło czyszczone. Przepustnica, egr, wymieniona sonda. A auto ciągle pokazuje spalanie rzędu 20l i faluje na wolnych obrotach.

[ Dodano: 15-04-2014, 22:32 ]
Dokładnie chodzi oten cieńszy wąż http://img11.allegroimg.p...8/83/4106588348
Dodam, że tps ustawiany też był co do obrotów.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 16-04-2014, 03:33   

Ten mały wężyk to wężyk który idzie do plenum i wytwarza podciśnienie po drodze masz wmontowany zawór PCV on może puszczać powietrze i wtedy łapie lewe powietrze za przeplywomierzem, ukruszyc lubi się takie małe kolanko które łączy wężyk z "trąbą słonia" zawór PCV kosztuje pewnie ze 30 zł doraźnie zaslep otwór w wezyku i przy zaworku i sprawdź jak auto się zachowuję ale nie jezdzij tak zbyt długo bo to niezbyt dobrze dla silnika.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-04-2014, 06:15   

A jeśli chodzi o cykanie, to pewnie hydrauliczne popychacze, to temat rzeka jeśli chodzi o te silniki. Albo winowajcą jest niewłaściwy olej silnikowy lub zanieczyszczone popychacze przez stosowanie niewłaściwego kiepskiego oleju lub już uszkodzone popychacze.
 
 
bycek 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 27
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 16-04-2014, 15:29   

A w którą stronę ma być ten zaworek założony? W którą strone ma puszczać w w którą blokować? Gdzie ma wytwarzać podciśnienie w silniku czy przepustnicy.Jak się go zaślepi to ładnie odpalił i po dodaniu gazu szarpał
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-04-2014, 16:01   

W silnikach podciśnieniem włącza się różne urządzenia, jeśli jakieś podciśnienie zaślepisz to pozbawisz działania urządzenie sterowane przez to podciśnienie. Podciśnienie zawsze ma działać w kierunku do kolektora ssącego czyli w kierunku do kolektora powinno się dać zassać i ewentualny zaworek zapobiega cofaniu się powietrza w kierunku przeciwnym czyli od kolektora do danego urządzenia.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 16-04-2014, 21:08   

Ten zaworek z tego co pamiętam jest wcisniety w pokrywę tam gdzie są wałki, podciśnienie zawsze masz w dolocie i stamtąd tym wężykiem idzie do pokrywy zaworów po drodze masz wyciśnięty w pokrywę zawór PCV, to nie jest zawór zwrotny, także nie będzie działał tak że puszcza w jedną, a zamyka w drugą stronę jego zadaniem jest utrzymanie lekkiego podciśnienia w skrzyni korbowej i pod pokrywą zaworów, powoduje to między innymi wolniejsze utlenianie się oleju i elementów silnika, osuszanie oleju z wody i zmniejszenie oporów. Spróbuj wygooglac, może jest jakiś sposób pozwalający na sprawdzenie tego elementu, wiem że jego wymoczenie i przeplukanie benzyną ekstrakcyjną na pewno nie zaszkodzi a może jedynie pomóc. Powodzenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.