Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
hamulce cari 1.6
Autor Wiadomość
loniek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 24
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 22-04-2014, 09:12   hamulce cari 1.6

Witam. Pytanko, może ktos miał cos takiego. Od około miesiąca mam problem z hamulcami , a własciwie tylko z jednym kołem przednim od kierowcy. Na ścieżce wykazało że ma tylko 30 % hamowania. Prawe od pasażera robi szybko bardzo się czarne jakby bardzo szybko i mocno łapało klocki. Może ktos miał podobny problem , będę wdzieczny za wskazówki co to moze być. Dodam ze jak jade i puszczę kierownicę to sciaga mnie troszke do prawej.
 
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 22-04-2014, 10:16   

sprawdz czy nie zapiekly ci sie prowadnice lub tloczek i nie odbijaja przez to.
_________________

 
 
loniek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 24
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 22-04-2014, 10:27   ;

dzięki, jutro pooglądam :)

[ Dodano: 22-04-2014, 13:02 ]
a jeszcze zapytam, czym to można przeczyścić najlepiej czy przesmarować ?
 
 
 
WPR 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2014
Posty: 6
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-04-2014, 13:09   

Miałem to samo z prawym tylnym kołem, po przejechaniu paru km cała felga czarna i gorąca, do tego ten smród spalenizny, okazało się że tłoczek nie odbijał, pomogło wyczyszczenie go, rozruszanie i nasmarowanie, u mnie wszystko ciężko chodziło przez rdze.
 
 
loniek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 24
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 22-04-2014, 13:29   

dużo z tym roboty?
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-04-2014, 19:51   

Najlepiej najpierw zaopatrzyć się w zestaw naprawczy cylinderka bo najczęściej w takim przypadky konieczna jest wymiana uszczelniaczy.
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 22-04-2014, 20:15   

I o najważniejszym narzędziu nie zapomnij szczypce do segera bo bez tego nie wymienisz wszystkich simering (uszczelniaczy)
1-2 godziny jak robisz to pierwszy raz
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 22-04-2014, 23:05   

ja w poldku to pol dnia rozkladalem hamulce bez wprawy. w cari i escorcie 30min:) to jest bardzo proste jak by Lego, rozkladasz i skladasz, aby sruby chcialy sie odkrecic
_________________

 
 
loniek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 24
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 24-04-2014, 12:44   

Dzięki za rady :) Pozdrawiam
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 25-04-2014, 16:35   

zanim rozbierzesz cały zacisk to sprawdź czy tłok pod naciskiem się chowa wcisnij nawet trzonkiem od młotka, bo szkoda rozbierać jeżeli sam zacisk okaże się że jest dobry tak jak eve1988 napisał sprawdź po pierwsze prowadnice nie powinno być nadmiernych luzów i powinny płynnie chować się nasmarować smarem litowym, nie wolno miedzianego używać bo się zapieka, drugie co to czasami zdarza się że na jarzmie klocek metalową krawędzią z czasem wybija schodki na których się potrafi zawiesić w innych autach są podkładki z blaszek wymienne tutaj jedyne co można zrobić to pilnik płaski w dłoń i lekko zeszlifować na płasko, zawsze w tym miejscu gdzie klocek wbija się w jarzmo warto nowy klocek a właściwie jego metalową część delikatnie zeszlifować pilnikiem i krawędzie pod kątem zeszlifować
 
 
loniek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 24
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 25-04-2014, 17:43   

dzięki za info :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.