Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chrzczone paliwo a wtryski...
Autor Wiadomość
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 19-04-2014, 22:59   Chrzczone paliwo a wtryski...

Witam, pytanie dotyczy wtrysków, czy są tak czułe że po wlaniu z deka trefnego paliwa mogą paść? Znowu mam problem z obrotami tym razem jednak przez paliwo.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-04-2014, 08:38   

Aż tak żle być nie powinno, może jakieś zanieczyszczenia w układzie paliwowym :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-04-2014, 16:47   

Ja bym użył STP do czyszczenia wtrysków + STP do układu paliwowego.
Zalać STP na 2/3 baku i "dynamicznie" przejeździć, tzn wysokie obroty trzymać i gaz w podłodze. Pamiętaj aby przy takiej jeździe nie łamać przepisów i zachować bezpieczeństwo.
Fatalne paliwo nie powinno (jeden bak znaczy się) nic zepsuć
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 24-04-2014, 23:03   

A ja bym sprawdzil dokladnie czy aby rura wlewu paliwa nie jest przypadkiem dziurawa. Przerabialem to ostatnio, dziura wysoko, przy samym wlewie, od gory, prawie niewidocza. W takim przypadku, dolewanie uszlachetniaczy paliwa jesli wogole, to pomoze na chwile i problem wroci. U mnie rdza z wlewu paliwa wlatywala do baku z kazdym tankowaniem czystego paliwa.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 25-04-2014, 07:26   

Radzisz zdjąć i wyczyścic bak? Jak i czym w ogóle prawidłowo wyczyścic bak?
_________________

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-04-2014, 12:35   

mrc44, pompa paliwowa ma sitko i jest w miejscu takim, żeby nie zasysać syfu z dna baku.
Potem jest filtr paliwa, więc zanim zaczniesz ściagać bak do płukania zacznij od sprawdzenia szczelności "ukłądu" (rura o kórej pisał pierafal, a potem przypomnij sobie kiedy był wymieniany filtr paliwa.
Sciągałem już kilka baków i ani jeden nie kwalifikował się do płukania.
Zeby zatkać pompę "syfem z baku" to tego syfu musi być naprawdę dużo.
 
 
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 25-04-2014, 23:27   

Dzis sciagnelem bak i syfu jest naprawde duzo, pytanie jak najlepiej jest wyplukac bak bo to dosc mozolna praca zwazywszy ze jest w nim tyle przegrudek, filtr w pompie chyba tez trzeba jakos wyczyscic, uklad paliwowy szczelny, 3,5 bara filtr paliwa wymieniany wiec bak tez trzeba przeplukac jakos, jutro sie do tego zabieram tylko nie wiem za bardzo jak, poza tym na wyjsciu przed listwa wtryskowa jak podaje zaplonem paliwo to jest dosc metne. Grdie jeszcze sprawdzic rdzawe miejsca czesto wystepujace w okolicach baku???

[ Dodano: 26-04-2014, 17:51 ]
Płukałem dzis bak, niestety przyszła mi do głowy tylko woda. syf w paliwie spory i do tego to co mówił pierafal dziura w rurze pod wlewem. Aby zdemontować wlew musiłem go wyrwac bo sie sruby zapiekły teraz musze cos sztukowac by wlew jakos sie trzymał. Masakra z tą rdzą...
_________________

 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 26-04-2014, 21:26   

Ja plukalem zbiornik zwyklym szlaufem z woda, myjka cisnieniowa, a na koniec poswiecilem kilka litrow paliwa zeby wyplukac wode. Jak narazie problemy nie wrocily.

Mnie udalo sie kupic uzywany wlew w przyzwoitym stanie, ktory oczyscilem i pomalowalem. Pamietaj, jak bedziesz sztukowal wlew, ze sa tam dwie rurki i obie musisz miec drozne:
1. gruba, ktora wlewasz paliwo;
2. cienka do odpowietrzania.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 27-04-2014, 00:09   

pierafal napisał/a:
Mnie udalo sie kupic uzywany wlew w przyzwoitym stanie, ktory oczyscilem i pomalowalem. Pamietaj, jak bedziesz sztukowal wlew, ze sa tam dwie rurki i obie musisz miec drozne:
1. gruba, ktora wlewasz paliwo;
2. cienka do odpowietrzania.



Ta ciensza rurka jest oderwana czy mozna bez niej zalozyc
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-04-2014, 00:32   

Cieńsza też musi być na swoim miejscu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 28-04-2014, 21:51   

Ciensza rurka robi za odpowietrznik wiec lepiej oparow paliwa nie wypuszczac byle gdzie ;-)

Mysle, ze moznaby sprobowac uzupelnic braki tej cienszej rurki, wezykiem paliwowym gumowym.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 04-05-2014, 17:05   

Czy wtryski z Carismy 1,6 pasują do mojego Colta

http://allegro.pl/listwa-...4140620855.html

Ewentualnie z jakiego jeszcze poza Coltem, chyba Space Star 1,3...

[ Dodano: 04-05-2014, 17:11 ]
Do tego czy sama listwa ma możliwisc jakiejs regulacji czy jest to tylko kawałek odlanej rurki???
_________________

 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 04-05-2014, 22:36   

W opisie masz napisane ze masz 1.3 wiec z carismy 1.6 napewno sa inne.

Szukaj Colt/Lancer maja takie same aczkolwiek byla zmiana po 98r, i listwa wtryskowa wyglada troszke inaczej, nie wiem jak same wtryski.

Jesli chodzi o sama listwe to jest to tylko odlew, nic sie tam nie reguluje.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 09-05-2014, 23:05   

Znowu wymieniłem całą listwe z wtryskami i colt ozył co jest grane??? Boje sie ze znowu cos sie stanie. Na tamtej listwie przejechałem ok 500km tylko teraz mam zbiornik przeczyszczony.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.