Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Świeży nabytek - naprawy
Autor Wiadomość
r8 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II - 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 7
Skąd: polska
  Wysłany: 03-05-2014, 14:08   [2.5 TD] Świeży nabytek - naprawy

Witam Serdecznie Koledzy !

Stałem się szczęśliwym posiadaczem Pajera II z silnikiem 2,5 TD z roku 1993.
Jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę i zawsze trafiałem na mechaników którzy tylko ''ciągnęli'' kase i zawsze było coś nie tak .

Jest to moja 4 terenówka i chcę ją doprowadzić do stanu noooo prawie idealnego :)
Chciałbym uzyskać od Kolegów porady od czego zacząć na samym początku .
Auto miało robiony rozrząd 70 tyś temu oraz już czas jest na wymianę oleju.
Podwozie nie jest zabezpieczone i to też chce na początku zrobić .

Na tym koniec mojej wiedzy .

Co jeszcze zrobić ?

Wymiana olejów w mostach,oleju w skrzyni , płynu hamulcowego ,chłodniczego itp ???


aaaa jeszcze jedno .... przy mocnym dodaniu gazu dymi na czarno jaka to może byc przyczyna ????
 
 
jeremy 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 77
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-05-2014, 21:44   

cześć, ogarnij to co wymieniłeś, ja polecam ta farbe sam nią leciałem rame.

To nie choroba dym musi być, no chyba że jest ośmiornica ( robi się ciemno, atrament w w odzie puszcza)
http://www.farbyjachtowe....ufacturers_id=3
_________________
Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 
 
r8 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II - 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 7
Skąd: polska
Wysłany: 04-05-2014, 09:07   

jeremy napisał/a:
cześć, ogarnij to co wymieniłeś, ja polecam ta farbe sam nią leciałem rame.

To nie choroba dym musi być, no chyba że jest ośmiornica ( robi się ciemno, atrament w w odzie puszcza)
http://www.farbyjachtowe....ufacturers_id=3



Kolego , a jak przygotować rame do konserwacji ?
Karcher + szczotka druciana ?

[ Dodano: 04-05-2014, 09:11 ]
Mam problem jeszcze z termometrem nie wskazuje temperatury w środku i na zewnątrz jak moze być przyczyna ?

[ Dodano: 04-05-2014, 09:17 ]
Kolejne Koledzy moje pytanie dotyczy wymiany oleju ....interesuje mnie marka MOTUL
ponieważ bardzo dużo dobrego o nim słyszałem .

Co Wy na to ?

[ Dodano: 04-05-2014, 09:20 ]
Kolejny problem to niedziałający wskaźnik obrotów ....może ktoś wie co mu dolega ??
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-05-2014, 09:31   

r8 napisał/a:
Kolego , a jak przygotować rame do konserwacji ?

Karcher + szczotka druciana ?


Najlepsze piaskowanie
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
r8 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II - 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 7
Skąd: polska
Wysłany: 04-05-2014, 09:44   

Koledzy kolejny mankament to schemat napędów ...niestety mam tylko oznaczenia na gałce bez jakiejkolwiek naklejki z opisem ....
Dodam ze na zegarach występuje napis Super Select 4wd - co oznacza taka wersja ?
Co oznaczają oznaczenia na gałce ?

z góry dziękuje za wyrozumiałość oraz pomoc .....
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 04-05-2014, 10:51   

Hm... na górze strony jest funkcja "szukaj" bardzo przydatna . W dolnej częsci dział Pajero FAQ .... i na pierwszym miejscu widnieje SS :wink:
 
 
r8 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II - 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 7
Skąd: polska
Wysłany: 04-05-2014, 14:31   

Dziękuje Kolego :)już z tego skorzystam
 
 
techsm 
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 115
Skąd: Łodź
Wysłany: 06-05-2014, 16:08   

Cytat:
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Pajera II z silnikiem 2,5 TD z roku 1993.


Cytat:
Kolejne Koledzy moje pytanie dotyczy wymiany oleju ....interesuje mnie marka MOTUL
ponieważ bardzo dużo dobrego o nim słyszałem .


Myślisz, że ponad 20 letniemu silnikowi zrobi różnicę co wlejesz ? :roll:
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 07-05-2014, 18:20   

techsm napisał/a:
Myślisz, że ponad 20 letniemu silnikowi zrobi różnicę co wlejesz ? :roll:
jak najbardziej zrobi różnicę czy wleje mineralny czy pół syntetyk czy syntetyk. Nie na próżno wymyślili takie rodzaje olei samochodowych. Ja mam 10W40 Mobil Magnatec Samochód 19 latek sobie już jeździ i wymieniam co 5tyś jak ostro w terenie pracuje a co 10tyś jak spokojna jazda, no dorywczo teren :) Oleju nie ubywa :) ani też nie przybywa :)
Aby ułatwić, specyfikacja olei samochodowych http://www.płaneta.pl/index.php/klasyfikacja.html?02f2ce569464a0a24ff20ce658922200=fb4862bdd26438c7c3957778825e8cee
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.