[EAxx] Bicie przy hamowaniu |
Autor |
Wiadomość |
matek
Forumowicz
Auto: galant 1998 2.0 gaz kombi
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 45 Skąd: Norwegia
|
Wysłany: 10-04-2012, 11:30
|
|
|
ja wymieniłem cały przód ( piasty,tarcze TRW , klocki TRW ) i po 8000km wydaje mi się ze zaczyna znowu lekko bić przy hamowaniu... ehh |
_________________  |
|
|
|
 |
ALEX-77
Forumowicz Czarny Żarłacz E98

Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 488 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 10-04-2012, 12:02
|
|
|
matek napisał/a: | ja wymieniłem cały przód ( piasty,tarcze TRW , klocki TRW ) i po 8000km wydaje mi się ze zaczyna znowu lekko bić przy hamowaniu... ehh |
to za wczasu pomierz sobie bicie piast i tarcz bo albo pokrzywiłeś tarcze albo piasta podczas wciskania łożyska została skrzywiona a co za tym idzie z czasem przez taką zwichrowaną piastę zwichrujesz sobie tarcze ,miałem właśnie tak u siebie dałem mechanikowi wymienic łożysko bo huczało ,mechanik wprasował łozysko ale podczas wyciskania starego był mały problem i pokrzywił mi piastę dalej to juz pisałem wyżej. |
|
|
|
 |
czapelka
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5A '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 139 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-04-2014, 21:06
|
|
|
Kolejna zagadka
Podczas hamowania od prędkości 30-0 km/h, a najwięcej przy toczeniu się auta z wciśniętym lekko hamulcem słychać jakby skrzypienie/tarcie metal o metal zgodne z ruchem koła. Miał ktoś coś podobnego, jaka była przyczyna ?
Dodam że tarcze, klocki przód wymieniane ok 4000 temu. |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 02-04-2014, 21:12
|
|
|
czapelka, sprawdź osłony tarcz czy nie są zbyt blisko. |
|
|
|
 |
adamos25
Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.0 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 58 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 08-05-2014, 06:16
|
|
|
Przeczytałem cały temat i już w końcu nic nie wiem , a mianowicie w moim Misku przy normalnych prędkościach 50- 80 km przy hamowaniu występuje bicie i pulsuje pedał hamulca ale ABS się nie włącza chyba ze gwałtownie hamuje , ten stukot wydaje mi się pochodzi z prawego przedniego koła wczoraj przejrzałem to koło zmieniłem tarcze i klocki i to samo , i tekstów które tu na forum czytałem wynika ze problem tkwi jednak na tyle ? już zbaraniałem czy aż tak by te bicia przenosiło na przód ?? ,fakt jest taki ze jak auto stoi na ręcznym i się rusza spuszcza ręczny to po ruszeniu słychać takie walniecie metaliczne jakby ręczny puścił dopiero może trzyma na lince , ale podczas dalszej jazdy jest ok, a przy hamowaniu normalnym bez użycia rzecznego dalej pulsuje pedał i słychać stuki w obrębie prawego koła przedniego zastanawiam się czy nie zmienić tarcz hamulcowych z tyłu ?? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-05-2014, 08:26
|
|
|
Ręczny stuka bo się mogą zacinać szczęki. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
adamos25
Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.0 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 58 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 08-05-2014, 20:04
|
|
|
Tak podejrzewam ale co z tym pedałem i pulsowaniem ????? |
|
|
|
 |
|