Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Tłoczek zacisku hamulcowego, zapiekający się hamulec
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 23-11-2013, 12:40   

robertdg, zwrotnice mam wymienione - w chwili obecnej mam zaciski po pierwszy lifie (dwa tłoki) i wg sprzedającego koplet (DANIO) zwrotnice są kompatybilne z 2liftem hamulców.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-11-2013, 15:32   

polaff, no to nić tylko kupić kompletne zaciski z jarzmami.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Paso 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 EA2W '00 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-02-2014, 20:19   

przeczytałem cały temat i zastanawiam się w końcu jaki tłoczek kupić do swojego gala
rok 2000.09 tarcze 276/26 jeden tłoczek wersja poliftowa:

1. Frenkit http://motoneo.pl/szcz/26...26/375/all.php#
2. Febest http://fe-best.de/index.p...=5722&details=1 -> OEM: MR527609
3. Febest http://fe-best.de/index.p...=7037&details=1 -> OEM:MB699692

Natomiast jeśli chodzi o zestaw naprawczy Autofrena są też 2:
1. D4314 - średnica 60,3mm -> OEM: MB699707
2. D4604 - średnica 60mm -> OEM: MR527672

Najlepsze że jeśli chodzi o zestawy naprawcze to ruskim EPC oba numery OEM się zgadzają.
Także mam pytanie który tłoczek i zestaw będzie ostatecznie pasował??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-02-2014, 20:48   

Tłoczek po ostatnim lifcie ma wymiar 60,2x47,7mm OEM MR527609
Zestaw naprawczy uszczelnień zacisku OEM MR527672
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31-03-2014, 15:28   

Potrzebna pomoc! :) Ostatnio zapiekł mi się hamulec przedni (koło prawe), jak ściągnąłem koło i klocki to zobaczyłem, że mam dziurę w tej gumce uszczelniającej tłoczek przez co dostało się tam trochę syfu i po prostu odbijał nie równo, cofał się jakby troszeczkę z ukosa. Kupiłem reparaturkę zacisku, czyli wszystkie gumki, uszczelki oringi itp ( tylko bez tłoczka). Wszystko powymieniałem, tłoczek oczyściłem z tego syfu ( na szczęście tłoczek ani wnętrze zacisku się nie uszkodziło), nasmarowałem pastą do tłoczków, złożyłem do kupy i ku mojemu zdziwieniu coś mi nadal ociera w kole... Znowu ściągnąłem koło, tłoczek chodzi jak należy, czyli prosto i bardzo gładko. Pomyślałem że może od tego ukośnego odbijania, tarcza i klocki się nierówno wytarły, więc przełożyłem tarcze i klocki z drugiego koła żeby się upewnić ale niestety nie pomogło, pojeździłem trochę i teraz oba koła mi się grzeją z tym że prawe (czyli to z którym był problem) dużo bardziej... Być może lewe grzeje się w granicach normy, nie wiem bo nie zwracałem na to wcześniej uwagi, w każdym razie prawa tarcza jest dużo gorętsza od lewej.
Jeśli chodzi o jazdę to nie jest to jakoś odczuwalne mocno, bo ogólnie samochód kula się z górek,gdyby nie to że się mocno grzeje to nawet bym nie odczuł. Dodam, że klocki i tarcze mam w miarę nowe, kupowane pół roku temu a w tym czasie mało jeździłem.

Macie jakiś pomysł co jeszcze może trzeć w kole? Jak pisałem, tłoczek chodzi gładko, metalowe prowadniczki od klocków też oczyściłem bo było na nich dużo pyłu, klocki i tarcze raczej dobre więc co jeszcze może, ocierać, nie odbijać itp? :)

Z góry dzięki za podpowiedzi!
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 31-03-2014, 15:59   

A prowadnice zacisku? Przesmarowane? :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31-03-2014, 16:47   

Prowadnice czyli te długie śruby ? Jedna z gumką na końcu druga bez, tak nałożyłem tam smaru wymieniłem gumkę i te harmonijkowe uszczelki. Czy coś tam może jeszcze nie działać? Nie mam za bardzo pomysłu co jest nie tak, czy piasta jakoś nierówno się kręci czy co. :)
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 31-03-2014, 16:57   

Może być też tak, że taka prowadniczka zacisku jest skrzywiona :roll:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31-03-2014, 17:00   

Może i tak, to już chyba jedyna z ostatnich opcji ... no nic, czekam na dalsze propozycje ale dzięki za podpowiedź Fragu ! :)
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 13-04-2014, 00:14   

Witam.
Zaczynając na wiosnę pełną regenerację hamulców z przodu ( 276/24) - 2 tłoczkowe, czytając forum zrozumiałem, że potrzebuję:

http://motoneo.pl/szcz/D4...76/375/1998.php - tłoczki z akcesoriami x2 (a z intercarsu coś podejdzie innego?)

QB109-1236 - zestaw montażowy klocków hamulcowych

QB113-1424X - zestaw prowadniczek zaciskowych x2

smar do tłoczków

pastę miedziową na piastę

trochę papieru ściernego i szczotek na wiertarkę do porządnego oczyszczenia zacisku i jarzma

srebrzanka - bo zaciski będą srebrne

Spodziewam się poprawy hamowania, jeśli jednak nie przestanie bić pedał hamulca pójdą piasty do zmierzenia i tarcze, ewentualnie się przeszlifuje, a klocki nowe się kupi.

I dwa zaciski stolarskie by nie zapowietrzyły się hamulce.
coś jeszcze?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-04-2014, 03:45   

Poszukaj czy aby przypadkiem nie ma innego producenta uszczelnien z tloczkami niż autofren, on niestety nie grzeszy jakością, lepsze stare oryginały jezeli nie sa wyeksploatowane i zniszczone
Dodatkow bedzie szpotrzebował kogoś do odpowietrzenia hamulcy ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
adamos25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 58
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 07-05-2014, 19:21   Peknieta osłonka gumowa w zacisku hamulcowym

Dzisiaj zauważyłem ze kapie mi płyn hamulcowy przy prawym kole z przodu , pękła osłona gumowa kolo tłoka i kapie , zastanawiam się czy da się dokupić REPERATURKĘ TŁOCZKA DO PRZODU MITSUBISHI GALANT Z 1997r 2.0 16V i jak ja wymienić nigdy tego w tym modelu nie robiłem ale widziałem kiedyś na szrocie kopyto w środku i jak pamiętam jest tam taki pierścień metalowy który ściska gumę w tłoku może ktoś z was robił to i coś doradzi jak to ugry sc ??? i gdzie dokupić
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 07-05-2014, 20:13   

tak bez problemu kupisz reperaturke calego zacisku. Wymiana prosta wypuchasz tloczek wymieniasz w srodku cylinderka uszczelke, zakladasz osłonę na tłoczek, wciskasz tloczek do konca i mocujesz krawedz oslony w zacisku pierscieniem.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
adamos25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 58
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 07-05-2014, 21:32   

czy ten będzie dobry do mojego miska http://sklep.intercars.co...icsearch=D4-427
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 08-05-2014, 07:58   

Moim zdaniem nie bo to zestaw do zacisków dwutłoczkowych ktore szly od 98r. Masz tarcze 256 mm czy 276?

jak 256 to pasuje zestaw Autofren D4-604 - do tłoczka fi 60 mm
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.