Przesunięty przez: Gene 28-01-2009, 11:09 |
GAZ do outlandera II wersja USA |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 08-05-2014, 15:25
|
|
|
kubabrzesko, MIVEC + LPG = KOSZTY
plecho1, ale czy uważasz, że luz znika przez to, że zużyły się szklanki, czy wyklepały gniazda?
Mamy w warsztacie zawór z 2.4 MIVECA z OII oddychającego gazem - wygląda jakby ktoś pożyczył sobie kawałek - zrobiony po taniości, na sztukę byle tylko pojechał dalej - miejsca na szklanki tak mało, że żeby zostało miejsce na luzy takie szklanki nie są produkowane..... trzeba było skrócić trzonki zaworów. Rachunek i tak był bliski oszczędności poczynionych przez kolegę qbota. Daje to do myślenia - na szczęście rzeczone auto pojechało na Wastok i do naszego kraju raczej nie wróci..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
gregter
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 benzyna 2010
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 23 Kwi 2013 Posty: 58 Skąd: Melbourne
|
Wysłany: 08-05-2014, 15:33
|
|
|
Dlatego jak ktos napisal - gaz ,to tylko do zapalniczek. Przez ponad 40 lat jazdy, okolo10 samochodow, wszystkie na benzynie i oprocz wymiany paska rozrzadu w odpowiednim czasie, regularne serwisy, nigdy zaden silnik nie mial awarii.No ale jak sie nie ma za duzo kasy to sie "kombinuje jak kon pod gore" ,a ze u nie roznica pomiedzy benzyna a gazem nie jest "ogromna" to dalej jezdze na petrolu i smieje sie z takich rozwazan jak powyzej. |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 08-05-2014, 16:25
|
|
|
Gregter jak ty mało wiesz o LPG
Mały przykład , samochód za100tys. dwa lata użytkowania LPG przy małych przebiegach dało 8 tys. oszczędności
Po 5 latach da ok. 24tys. a samochod bedzie wart 35tys.
Coś więcej potrzebujesz .?
Kolejny przykład. Seat cordoba instalacja za 1.5tys. Zrobiono 200tys. na LPG i remont silnika za 800zł.
Samochód przy sprzedaży wart był 2 tys.zł oszczedności ok. 40 tys.
No liczymy dalej...... |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-05-2014, 16:55
|
|
|
Student napisał/a: | remont silnika za 800zł. |
Ekhm... A co wchodziło w ten remont? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 08-05-2014, 17:27
|
|
|
Są auta, które gaz wąchają jak górskie powietrze...... ale silniki MIVEC, zwłaszcza współczesne do nich nie należą - proste jak rozmnażanie się. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 08-05-2014, 18:09
|
|
|
Bartek masz rację dlatego trzeba wiedzić co i gdzie wsadzić, jak w życiu
To był jeden z powodów dlaczego nie kupiłem kolejnego outka a nie był jeszcze jeden , outek II w benzynie nie miał 4x4. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-05-2014, 18:50
|
|
|
Na biurku przed sobą mam wypalony zawór z 2,4 MIVEC z Outka II. Koszt remontu tego silnika wyszedł w opcji "po taniości" ponad 5000 a gdyby zrobić to prawidłowo według wszelkich reguł to oparłby się o 9000 zł.
Generalnie szanuję ludzi odważnych, ale są pewne granice. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 08-05-2014, 20:52
|
|
|
gregter napisał/a: | No ale jak sie nie ma za duzo kasy to sie "kombinuje jak kon pod gore" |
Ale można tez inaczej . Jak się ma dużo kasy , to nie wydaje się jej niepotrzebnie .
Jeden z samochodów mam na gaz , i zamiast 15-17 litrów benzyny palę 18 litrów gazu .
Przebieg ok 25 tyś km rocznie . Wystarczy policzyć .
Choć faktem jest że nie wszystkie silniki znoszą dobrze gaz , a może inaczej , nie do wszystkich silników opracowano prawidłowo działające instalacje LPG. |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 08-05-2014, 21:23
|
|
|
Gbota dziwną masz tą instalację. Miałem kilka auta na lpg, gdzie gaz ja montowałem zawsze w sprawdzonym zakładzie i nigdy nie miałem żadnych wynalazków w postaci dodatkowego wtryskiwania benzyny. Nigdy nie miałem żadnych problemów z gazem i przez gaz. A jeździłem m. in. espacem z silnikiem nissana 3,5 v6, gdzie również dużo ludzi odradzało lpg. Zanim sprzedałem auto przejechałem ok 100 000km na lpg. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-05-2014, 06:12
|
|
|
Bartek, wiem z jakiego powodu znika luz ale wiadomo, że nie dzieje się to w równym tempie i szklanki też w jakimś stopniu się zużywają więc czasem bywa tak, że niektóre szklanki mogą pasować w inne miejsce a niektóre mogą być w ogóle nie wymieniane. Powtarzalność niektórych poszczególnych wtryskiwaczy w listwie często jest różna więc wterdy jedne cylindry jadą na ubogo a inne są przelane więc te przelane na pewno nie będą w takim samym stopniu zużyte ja te co chodzą na ubogo. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10739 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-05-2014, 09:08
|
|
|
Coraz mniej silników zpostaje w Mitsu które znoszą LPG... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-05-2014, 09:10
|
|
|
Szczerz, jeśli będę kupował następne auto które było by młodsze niż 2005 to raczej Mitsubishi to nie będzie. |
|
|
|
 |
qbota
Forumowicz

Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 140 Skąd: Czerniejewo
|
Wysłany: 13-06-2014, 15:05
|
|
|
Jestem po regulacji zaworów. Łączny koszt 16 szklanek: 180 zł brutto. Uszczelka pokrywy 50 zł. Wymiana trwała 2 tyg, bo niestety musiałem czekać na szklanki. W sumie kilka godzin roboty dla dwóch ludzi którzy robili ten silnik pierwszy raz w życiu. Oczywiście gdybym to robił teraz to zamknąłbym się pewnie w 2h i sam. W sumie z 20-30 śrub, szczelinomierz plus śrubowkręcik i ajzol do luzowania napinacza, konstrukcja tego DOHC, przy najmniej na górze, jest na prawdę dość prymitywna.
Wyczyściłem i dokładnie wyregulowałem lubryfikator. Poza tym przeprosiłem go, wypiliśmy po piwku i obiecałem, że będę do niego regularnie zaglądał.
No i cóż... do zobaczenia za 30 kkm.
ps. te 2,5 tyg jeździłem HDI małżonki. Po wczorajszej pierwszej przejażdżce Outkiem... Boszszsz jaka ciiiiszaaa i ten niepokój na światłach czy aby na pewno silnik działa, bo nie słychać żadnego warkotania. Wrażenia akustyczne jak z melexa |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-06-2014, 19:22
|
|
|
Panowie, a czy w Outku II 3.0 z USA w automacie gaz daje się jakoś udobruchać, czy raczej unikać? Takie ogłoszenie rzuciło mi się w oczy: http://olx.pl/oferta/sprz...D5-ID66pzW.html
Ktoś coś powie? |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Komandor
Mitsumaniak
Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 493 Skąd: Z morza
|
|
|
|
 |
|