 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Panewka i tulejki w skrzyni biegów /a obudowa skrzyni. |
Autor |
Wiadomość |
Sebancisz [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 12:30 Panewka i tulejki w skrzyni biegów /a obudowa skrzyni.
|
|
|
Oddałem samochód na wymianę tulejek z panewką w skrzyni biegów bo już mi nie wchodziły biegi, serwis do mnie oddzwonił że nie jest tak kolorowo.
Miejsce gdzie była panewka wyrobiło się i coś przy skrzyni pękło, tak że nie mogą zamocować tej panewki, proponują wumienić tylną obudowę skrzyni biegów (wyjęcie skrzyni, rozebranie, przełożenie obudowy, skręcenie, zamontowanie + tulejki i panewka = wartość samochodu) szroty oferują raczej całe skrzynie (1650 zł)
Czy ktoś miał coś podobnego , i czy istnieje jakaś możliwość zamontowania tej panewki "domowym sposobem", np zrobienie jakiś obejm lub innego mocowania? |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 05-03-2007, 17:38
|
|
|
obudowa skrzyni jest albo aluminiowa albo zeliwna juz nie pamietam, mniejsza o to - to jest metal ktory sie spawa - sprobowalbym zawiezc tam gdzie spawaja zeby troche nadlali gdzie brakuje, spilowac - powinno zalatwic sprawe - obudowa powinna podejsc z megany diesla i 19 |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-03-2007, 17:47
|
|
|
Sebancisz napisał/a: | rozebranie, przełożenie obudowy, skręcenie, zamontowanie + tulejki i panewka = wartość samochodu |
bez sensu
Sebancisz napisał/a: | szroty oferują raczej całe skrzynie |
zdecydowanie lepiej, a zostaje Ci w piwnicy skrzynia na części w razie problemów z synchro, czy czy innymi trybami |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Sebancisz [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 18:05
|
|
|
W serwisie mnie mocno postraszyli, ale mam takiego mechanika który już mnie parę razy ratował z takich sytuacji - złota rączka.
Tak wygląda sytuacja: panewka powinna wejść razem z dźwignią w skrzynię pomiędzy dwoma wąsami od spodu. Przed wysunięciem panewki czuwa podkładka którą się wpina od dołu. Niestety u mnie panewka popękała i wypadła a dźwignia opkruszyła wąsy w które wpina się zawleczkę (podkładkę).
Dokupiłem nową panewkę (50 zł) pan Zdzisio dorobił blaszką nawiercił dwa otwory od dołu skrzyni, wsunoł panewkę i dokręcił blaszkę od dołu, jest tylko problem z wstecznym, trzeba będzie pewnie wkręcić śruby z płaskimi łbami. |
|
|
|
 |
|
|