Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Autko kompatkowe do 5 tys
Autor Wiadomość
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 12-05-2014, 10:57   

Cewka została wymieniona przez poprzedniego właściciela (w zasadzie cała listwa bo tak to tam jest zrobione).

O pedale czytałem ponoc pomaga wyczyszczenie potencjometru a jak nie to wymiana potencjometru.

O kratce też wiem :)

A akustyczne efekty z klimatyzacji to normalka ?
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 12-05-2014, 13:33   

sampler napisał/a:
Cewka została wymieniona przez poprzedniego właściciela (w zasadzie cała listwa bo tak to tam jest zrobione).
Nic nie szkodzi. Ty też wymienisz. Może nawet nie raz :twisted:
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 12-05-2014, 14:49   

Jak padnie w trasie da rade jechac np na 3 cylindrach? Czy trzeba wozic w bagazniku na wymiane ;)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-05-2014, 15:07   

A może podobnie jak przy LPG aby cewki za szybko nie padły wystarczy odrobinę zmniejszyć przerwę po między elektrodami świec.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 12-05-2014, 15:13   

sampler napisał/a:
Jak padnie w trasie da rade jechac np na 3 cylindrach? Czy trzeba wozic w bagazniku na wymiane ;)
Da radę. One nie padają tak na amen tylko jak padnie to delikatnie poszarpuje i można kilka tysięcy jeszcze przejechać.

plecho1 napisał/a:
A może podobnie jak przy LPG aby cewki za szybko nie padły wystarczy odrobinę zmniejszyć przerwę po między elektrodami świec.
Nie pomaga a wręcz szkodzi. Zużycie paliwa rośnie i lambda szybciej pada. Jest ryzyko spalania stukowego jak przesadzisz.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-05-2014, 15:27   

Myślałem o jakichś 10 - 20% co raczej nie powinno przenieść negatywnych skutków jeśli oryginalnie przerwa była ustawiona na 1 - 1.1mm.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 12-05-2014, 20:30   

Dzisiaj trochę podziałalem przy zakupie i:
- pilot już działa wystarczyło go na nowo wprogramować
- pedał jest na linkę i trzeba będzie przesmarować oś na której jest mocowany bo nie chodzi płynnie
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 13-05-2014, 07:39   

Cytat:
Myślałem o jakichś 10 - 20% co raczej nie powinno przenieść negatywnych skutków jeśli oryginalnie przerwa była ustawiona na 1 - 1.1mm.
Być może nie. Tylko tam ECU ma bardzo małą możliwość korekty wyprzedzenia zapłonu i trzeba na to uważać. W pierwszych rocznikach gdzie ECU pochodziło jeszcze z AX/BX w ogóle nie było takiej możliwości i jedyne co ono potrafiło to zmieniać dawkę paliwa.

sampler napisał/a:
pedał jest na linkę i trzeba będzie przesmarować oś na której jest mocowany bo nie chodzi płynnie
Częsta przypadłość i smarowanie nie zawsze pomaga. Czasem to wina pancerza linki i wtedy trzeba to zrobić sposobem motocyklowym :)

Co do klimy to ja tylko słyszałem sprzęgiełko kompresora, ale czynnika nie słyszałem :P

Najbardziej w tym samochodzie denerwowało mnie umiejscowienie pedałów. Są tak blisko siebie że wielokrotnie pocałowałem kierownicę wciskając sprzęgło :(
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 13-05-2014, 08:08   

Moze to kwestia butów. Przy pedale sprzegła denerwuje mnie ze można czupkiem buta dotknąć jakiejs sprężyny przy wcisnięciu.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.