Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander II - ciężki bagaż
Autor Wiadomość
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 14-05-2014, 09:46   

cns80 napisał/a:
borsak1, może przewidywanie Cię przerasta więc wyręczę Cię
nie wiem po co te złośliwości.
cns80 napisał/a:
Woziłem wiele rzeczy różnymi samochodami, ale zawsze dbałem o bezpieczeństwo
cieszy mnie to, co nie znaczy ze kolega z pytania nie zadba.
cns80 napisał/a:
przechyliła że folia puściła i 3 cegły wybiły szybę i wpadły z części ładunkowej do kabiny w transicie.
wiesz co to chyba koło 40 km/h przynajmniej miałeś.
A teraz moja złośliwość jak widać w myśleniu też Cię trzeba wyręczać bo coś słabo idzie. Mam nadzieję że przynajmniej na błędach kolega się uczy:P

Zanim następnym razem zechcesz być uszczypliwy zastanów się czy sam z siebie głupka nie zrobiłeś w byciu złośliwym. Pytanie dotyczy tego czy Outek da rade i na pewno da, a należy wierzyć ze kolega zadba już o bezpieczeństwo na tyle na ile się da.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 14-05-2014, 10:15   

borsak1 napisał/a:
nie wiem po co te złośliwości.
Oj :) To była tylko odpowiedź na Twoją złośliwość na temat tego że woziłem tylko własną ... ;)

borsak1 napisał/a:
wiesz co to chyba koło 40 km/h przynajmniej miałeś.
Chyba nie. Jakieś 20 na dojeździe do skrzyżowania gdzie byłem na podporządkowanej :)

borsak1 napisał/a:
A teraz moja złośliwość jak widać w myśleniu też Cię trzeba wyręczać bo coś słabo idzie. Mam nadzieję że przynajmniej na błędach kolega się uczy:P
Uczy się uczy. I dlatego przekazuje dalej, bo po co samemu powtarzać takie eksperymenty jak można skorzystać z gotowych wyników ?

borsak1 napisał/a:
Zanim następnym razem zechcesz być uszczypliwy zastanów się czy sam z siebie głupka nie zrobiłeś w byciu złośliwym.
Bez komentarza, ale przeczytaj jeszcze raz swoje słowa ;)

borsak1 napisał/a:
Pytanie dotyczy tego czy Outek da rade i na pewno da,
Zawieszeniowo jasne że da radę, ale tapicerka może ucierpieć. I rozumiem że kolega nie pytał z czysto akademickiego punktu widzenia tylko jednak faktycznie zamierza te cegły wozić. Więc piszę o wszystkich zagrożeniach, a nie o tym czy sprężyny wytrzymają, bo one wytrzymają nawet jak postawisz na nich drugiego Outka ;)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
qbota 
Forumowicz


Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 140
Skąd: Czerniejewo
Wysłany: 14-05-2014, 11:12   

Ale co za problem cegły przymocować? Przecież w Outku są haczyki w podłodze a resztę załatwi... zaprawa ;)
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 14-05-2014, 11:20   

qbota, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-05-2014, 11:46   

musisz się liczyć z tym że tył na pewno usiądzie na stałe nie ma dwóch zdań ,taniej będzie zamówić transport niż póżniej podnosić auto dodatkowymi sprężynami.ewentualnie zrób dwa razy więcej kursów ,i na pustym baku ;każdy kg ma tu znaczenie
_________________

 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-05-2014, 13:06   

lexus napisał/a:
tył na pewno usiądzie na stałe nie ma dwóch zdań


Nie usiądzie na stałe. Przecież po to jest DMC w dowodzie...
Jeśli sprężyny wytrzymują do 7 osób na pokładzie i trochę bagażu przyjmijmy 50kg to 7x 80 + 50 = 610kg to dlaczego nie wytrzyma kierowcy i 500kg cegieł (z wyciągniętą kanapą - 30kg)?

lexus napisał/a:
i na pustym baku


Kierowca zawsze się też może odsikać przed :P
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 14-05-2014, 13:56   

Płyn chłodniczy, olej i płyn do spryskiwaczy na minimum. Wyjąć wszystko ze schowka i lewarek z zapasem w domu zostawić.

Ciężkich czasów dożyłem ;)

Dasz radę: http://tvnwarszawa.tvn24....entu,51276.html :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 14-05-2014, 15:21   

wydawało mi się, że misiek to SUV a nie ciężarówka. Ok można coś przewozić: bagaż na wakacje, rower, narty, towar np. warzywa i owoce - ale cegły? Szkoda i tak tych plastików, które od paznokcia się rysują a zawieszenie da radę. Bez złośliwości i według mojej opinii szkoda samochodu, lepiej coś wynająć.
_________________

 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 14-05-2014, 15:40   

regon napisał/a:
wydawało mi się, że misiek to SUV a nie ciężarówka.
a zaglądałeś koledze w dowód może miał pełne odliczenie vat-u :) dowód nie kłamie przecie :D
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
szymonrc 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 34
Skąd: Chróścice
Wysłany: 14-05-2014, 16:06   

Heh,
widzę, że dyskusja zagorzała. Pojawiło się grono specjalisto-teoretyko-fatalistów, którzy widzą oczami wyobraźni, jak już pierwsza cegła, która pojawi się w moim OII najpierw w najlepszym wypadku porysuje mi oba boczki na raz tylko po to, by na pierwszym wyboju wylecieć przez szyberdach i wpaść z powrotem przez tylną szybę, a ja w panice zahamuję tak, że wyleci przez przednią. :-) Bawi mnie trochę taka mentalność, bo zadałem proste pytanie licząc na wymianę doświadczeń, a kilka postów i człowiek dowiaduje się, że auto terenowe nie nadaje się do przewozu towarów, cegła to z natury przedmiot destrukcyjny, a kilo gliny jest cięższe od kilograma mięsa (w dużym uproszczeniu). :-)
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 14-05-2014, 17:27   

szymonrc napisał/a:
Patrzę na dowód rej i tam DMC jest 2360kg. Minus 1695kg MW i 150kg kierowca + paliwo - zostaje okolo 500kg na bagaż.
Hmm, te 500 kg chyba nie bardzo zostaje tylko na bagaż... Projektant rozłożył to na całą płytę podłogową, głównie na przestrzeń między osiami lokując tam fotele z pasażerami a licząc każdego po ok. 85 kg, to dla przestrzeni bagażowej zostaje niewiele.
Przeciążenie tyłu pojazdu oznacza naprężenia i pęknięcia powłoki galwaniczno-lakierniczej na łączeniu zgrzewanych elementów węzłów konstrukcyjnych a wiadomo czym to skutkuje.
Budowę domu i podobne doświadczenia mam już za sobą - podzielam opinię, że lepiej wziąć ciężarówkę.
- Pozdrawiam :wink:
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 14-05-2014, 19:27   

Przewoziłem Grandisem 500 kg płytek ale 100 kg było z przodu na podłodze i siedzeniu. Reszta równomiernie rozłożona w bagażniku.
Tak samo bym zrobił w Outku. Na podłogę z przodu, na podłogę w II rzędzie i reszta do bagażnika. Wtedy 500 kg spokojnie bez ryzyka wieziesz pod warunkiem że jedziesz po prostej drodze a nie po jakiejś polnej z dołami. Pozdr.
 
 
szymonrc 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 34
Skąd: Chróścice
Wysłany: 14-05-2014, 19:42   

Georg, znajdź różnicę. Zakładam, że moim autem jeżdżą same grubasy i grube dzieci. ;-)

 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-05-2014, 21:45   

najgorszy jest ciężar za osią auta wystarczy zdjąć zapas i wyjeżdzić ropę i już jest do przodu 70 kg :lol: to prostsze niż wyjmowanie ławki,Można oczywiście przewieżć i więcej ale to tylko służbowym :wink:
_________________

 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 15-05-2014, 07:27   

lexus napisał/a:
wystarczy zdjąć zapas i wyjeżdzić ropę i już jest do przodu 70 kg
To ile on ma baku ? 120 litrów ? A może zapas waży ze 30 kilo ?
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.