[Carisma] Programowanie pilota. |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 07-11-2013, 06:42
|
|
|
jacek90, wstaw chociaż fotkę jak Twój pilot wygląda . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
fandens
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2010 Posty: 2 Skąd: Ze wsi:)
|
Wysłany: 01-12-2013, 14:54
|
|
|
Znalazłem sposób na zakodowanie pilota do centralki TRW w mojej carismie 2002r DID
Tak więc:
Robimy zworkę w OBW między 1 a 4 pinem , zamykamy wszystkie drzwi(nie ryglujemy)
wkładamy kluczyk do stacyjki przekręcamy dwu lub trzykrotnie na ACC
w tym momencie drzwi powinny sie zamknąć i otworzyć, kluczyk na OFF
wciskamy jeden z przycisków na pilocie dwa lub trzy razy, drzwi sie zamykają i otwierają
wyciągamy zworke z gniazda OBW
Cieszymy sie działającym pilotem:) |
|
|
|
 |
JacekeR
Mitsumaniak
Auto: Nissan Qashkqai J10 2.0PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 1426 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 01-12-2013, 18:38
|
|
|
loki7777 napisał/a: | Ok przeczyściłem styki i jest ok z nowymi bateriami, ale jakoś słabo reaguje na klawisze podejrzewam, że to wina gumek są już wyrobione i teraz mam pytanie gdzie mogę dostać nowe gumki albo całą obudowę żebym tylko przełożył środek? |
A nie lepiej nakleić nowe gumowe zworki, w sklepie elektronicznym dostaniesz zestaw do naprawy pilota zdalnego sterowania do dostania w sklepach elektronicznych. |
|
|
|
 |
vinvato00
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DID 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 53 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 15-05-2014, 18:58
|
|
|
mi żaden sposób nie działa :/ próbowałem każdej metody po kilka razy, i nic :/ załamuje już ręce.. dodam że to jest Cari II z 2000r elegance, o ile to coś zmienia, a także, że pilot kupiłem nowy, tz nowy, oczywiście używany, ale niby 100% sprawny, no i niby się świeci dioda po wcisnieciu obu przyciskow, mowa tu oczywiście o pilocie TRW, oryginalnym z Carism, z takim kupiłem auto lecz przestało mi działać kompletnie, uszkodziłem pewnikiem płytke bo po jakims czasie jeden rzycisk nie reagował w ogole a drugi tak (dioda). teraz kupiłem ten nowy i zauważyłem tylko że płytka ma troche inaczej porozmieszczane wszystko w środku, choć pilot taki sam jak stary. ponadto mam w nim jedną bateryjke CR2032, a nie 2 x 2016 jak to większość pisała. w czym może tkwić problem? chyba nie w bateryjce...? czy w płytce przez to że jest troche inna niż w starym pilocie? |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-05-2014, 22:12
|
|
|
W pilotach TRW, (jak na fotce kolegi tomek_tom) zawsze były 2 baterie CR2016. Jeżeli masz taki, to się nie dziw że nie działa. 3V zamiast 6V to duża różnica, zwłaszcza że one na dwóch bateriach lekko rozładowanych kiepsko działają.
 |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
vinvato00
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DID 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 53 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 15-05-2014, 22:48
|
|
|
no taki sam mam dokładnie pilot, no dobra jutro kupie 2 te ciensze i bede probowal, a jest jakas różnica w programowaniu carism przed liftem i po lifcie? bo tego to chyba nikt w sumie nie poruszył? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-05-2014, 23:21
|
|
|
Też mam takiego pilota jak Twój i u mnie działa sposób podany na pierwszej stronie w tym temacie przez użytkownika wichura1. |
|
|
|
 |
vinvato00
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DID 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 53 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 16-05-2014, 16:52
|
|
|
bateryjki wymienione na 2xCR2016 i dalej nic :/ pierwszy sposób wypróbowałem wichury ale nic, potempo kolei od nowa wszystkie jakie podano w tym temacie i dalej nic :/ diody sie swieca w pilocie normalnie, choć zauważyłem kiedy wypróbowywałem metode z trzymaniem wciśniętego LOCK lub UNLOCK i składaniem tak pilota,że po połączeniu płytki z baterjami (z wciśniętym przyciskiem oczywiście) nie zapala się dioda, dopiero jak ponownie nacisne, chyba że tak ma być? w każdym razie dalej żaden sposób nie działa
[ Dodano: 16-05-2014, 17:07 ]
może to wina tej płytki? w nowym pilocie który zakupiłem jest troche inna niż w starym pilocie który kiedyś działał na 100%, może to jest od jakiegoś innego mitsubishi albo od carismy przed liftem? czy to bez znaczenia? po lewej płytka ze starego pilota a po prawej z nowego
 |
|
|
|
 |
piwomojepaliwo
Forumowicz
Auto: Cari GDI1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2014 Posty: 34 Skąd: Gorzow wlkp.
|
Wysłany: 17-05-2014, 19:15
|
|
|
kolego spójrz na zdjęcie lewego pilota. To coś (wymiary 10x8,5) to kwarc nadawania, który jest uszkodzony. Poszukaj sobie przykładów w google - powinien być zakryty takim szarym plastkiem.
Obecnie mam identyczną usterkę. |
_________________
Mój Miśkowaty |
|
|
|
 |
vinvato00
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DID 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 53 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 17-05-2014, 19:25
|
|
|
no wiem że było zakryte plastikiem, mówiłem że uszkodziłem a tego plastika nigdzie niemoge znalesc, pamietam ze byl, a ta po prawej jest od pilota nowego który zakupiłem, obudowa była taka sama, i nie wygląda żeby coś uszkodzone było stan idealny, a co ten po prawej nie będzie działał? |
|
|
|
 |
piwomojepaliwo
Forumowicz
Auto: Cari GDI1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2014 Posty: 34 Skąd: Gorzow wlkp.
|
|
|
|
 |
vinvato00
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DID 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 53 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 17-05-2014, 19:59
|
|
|
próbowałem wszystkimi metodami z tego tematu ale sprobuje tym twoim bo widze ze takiego tu jeszcze nie bylo |
|
|
|
 |
piwomojepaliwo
Forumowicz
Auto: Cari GDI1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2014 Posty: 34 Skąd: Gorzow wlkp.
|
Wysłany: 17-05-2014, 22:12
|
|
|
btw. a gdzie kupiłeś tego pilota? Sam chętnie kupie z jednego albo i dwa. |
|
|
|
 |
vinvato00
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DID 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 53 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 18-05-2014, 12:51
|
|
|
znalazłem tamten temat na elektrodzie bo były 2 obrazki ten co podałeś pewnikiem był do carism do 99' a mi potrzeba było raczej od 99' bo mam 2000r. ale i tak dalej nie działa :/ próbowałem sposobami z obu screenów, chyba że źle te instrukcje zrozumiałem.. a pilota kupiłem kilka dni temu na allegro, były 3 sztuki ja kupiłem jedną i ktoś jeszcze 2, może jeszcze ta ostatnia sztuka jest poszukaj
[ Dodano: 18-05-2014, 16:58 ]
ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? |
|
|
|
 |
piwomojepaliwo
Forumowicz
Auto: Cari GDI1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2014 Posty: 34 Skąd: Gorzow wlkp.
|
Wysłany: 19-05-2014, 09:11
|
|
|
Podaj mi proszę namiar na sprzedającego.
Ja znajdę instrukcję dla 1999 ->
(gdzieś ją widziałem)
[ Dodano: 19-05-2014, 09:16 ]
Tu masz 1999 ->
http://www.elektroda.pl/r...nazwy2_1887.jpg
[ Dodano: 19-05-2014, 09:19 ]
How - 1999
Earth terminal 1 of data link connector (DLC) Fig. 1 .
Close all doors.
Press hazard warning lamps switch 6 times within 10 seconds.
Doors should lock then unlock.
Press remote control lock or unlock button once.
Press remote control lock or unlock button twice within 10 seconds.
Doors should lock then unlock.
Repeat above procedure within 1 minute to program remaining remote controls.
Remote controls can also be programmed using diagnostic equipment.
NOTE: A maximum of 4 remote controls can be programmed. |
|
|
|
 |
|