[II 2.0 DID] Błędy wtysków |
Autor |
Wiadomość |
hash
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 08 2.0 di-d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-05-2014, 17:14 [II 2.0 DID] Błędy wtysków
|
|
|
Na początku chciałbym się przywitać. Właśnie zostałem posiadaczem Outlandera II z 2008 roku
Niestety po kompletnej euforii po zakupie tego samochodu zaczęły się problemy, ale mam nadzieję, że wyjdę z tego
Ni z gruchy, ni z pietruchy, zaświeciła się kontrolka check engine. Po podpięciu do kompa wyskoczyły błędy:
P0266, P0272, P0263, P0269, czyli "Dawka paliwa wtryskiwanego przez wtryskiwacz do cylindra 1,2,3,4 różna od innych cylindrów..."
Błędy wykasowano, ale niestety po kilku dniach wyskoczyły ponownie.
ASO twierdzi (bez specjalnego wnikania), że do wymiany są wtryskiwacze (wszystkie 4!, cena zabija)
Czy to możliwe, że wszystkie 4 wtryski uszkodziły się jednocześnie? Dodam, że przebieg to jedynie 88000km (100% pewny).
Ktoś zna taki przypadek?
Co jeszcze może być przyczyną?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 26-05-2014, 07:39
|
|
|
Niestety mogą być wtryskiwacze nawet przy takim przebiegu. Zależy dużo od paliwa jakie było zalewane. Jaki masz silnik - bo 2.0170KM to chyba nie było w tym roku Jeśli to 2.0DiD 140KM to wtryski kupisz znacznie taniej w ASO - ale Volkswagena |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 26-05-2014, 08:32
|
|
|
@rezon witamy kolegę po długiej przerwie/
U mnie wyskoczył podobny błąd na jednym z wtrysków gdy jeszcze miałem, pytanie w ASO "czy był chipowany" - Twój chyba był masz odpowiedź. Jeśli wtryski mają siąść po 90 tysiącach to chyba na wodzie ktoś przed Tobą jeździł. |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 26-05-2014, 09:16
|
|
|
rezon napisał/a: | ...ale Volkswagena | rezon, bo znowu dostaniesz bana |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
hash
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 08 2.0 di-d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-05-2014, 15:24
|
|
|
Odłączenie "chipa" rozwiązało problem błędów wtrysków (czyli to nie wtryski). Na razie jeżdżę więc na standardowych 140KM, ale jeszcze planuję z tym powalczyć.
Dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 28-05-2014, 20:46
|
|
|
JCH napisał/a: | rezon napisał/a: | ...ale Volkswagena | rezon, bo znowu dostaniesz bana | jakoś przeżyję Nie ja ustalam politykę cenową na części zamienne. Nawet ASIO VW to koszt coś chyba ok. 8kzł/kpl. a jak czytałem w Automoto ceny wtrysków do Lancera DiD to mi się cyfry mieszały - tyle ich było
A poważnie - jeśli odłączenie "chipa' dało efekt to znaczy, że to szkodnik nawet jeśli ori. Już było kiedyś na forum o efekcie -5KM bo nie zawsze działał. Jak chcesz mieć więcej kucyków to dobry tuner, mapa szyta na miarę i shamowana. Będzie znacznie lepiej i palić może mniej ale to trudno osiągnąć z uwagi na większą sztywność stawów |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
hash
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 08 2.0 di-d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-05-2014, 16:09
|
|
|
To jeszcze pytanie. Czy ktoś wie czy poza odłączeniem "chipa" poprzez wyjęcie wtyczki (on był tam wpięty przelotowo) wymaga jeszcze jakiegoś strojenia ECU/wtrysków? Silnik chodzi fajnie ale nieco dużo pali na mój gust - ostatnio 9.4l/100km pół miasto pół trasa, a w samym mieście (korki w Gdańsku) 10.8l/100km.
To w sumie jest porównywalne z moim benzynowym Mondeo 1.8 w tych samych warunkach, ale oczekiwania w stosunku do diesla były trochę inne - miał palić mniej |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 30-05-2014, 20:58
|
|
|
wyniki spalania z kompa nie są miarodajne. Wiele chipów po prostu zwiększa dawkę paliwa i komp tego nie widzi. musiałbyś mieć porównanie z tankowań.
Nie stroi się niczego po wypięciu boxa. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|