Brak świateł przeciwmgłowych VR-4. |
Autor |
Wiadomość |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 18-02-2013, 18:18 Brak świateł przeciwmgłowych VR-4.
|
|
|
Dzisiaj podczas demontażu panelu pod deską rozdzielczą w VR-4 rozpiąłem przycisk od światła tylnego,dodatkowego przeciwmgłowego.Przy składaniu wszystkiego do kupy
z powrotem musiałem źle podłączyć wspomniany element ponieważ przepalił się bezpiecznik 20A pod maską auta.Po włączeniu przeciwmgłowych świecą światła mijania lewy przód i lewy tył.Nie świeci natomiast światło przeciwmgłowe lewe tylne i mijania prawy przód i tył.
W czym leży problem?Posprawdzałem bezpieczniki ale wszystkie oprócz spalonego 20A nie znalazłem.Co mogło się stać? |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 18-02-2013, 21:57
|
|
|
Porozpinaj wszystko, przywróć fabryczne rozwiazania.
Jak już bedzie hulać tak jak fabryka kazała, to wtedy możesz spróbować instalować tylne przeciwmgielne, np. na podwójnym przycisku jak w tym dziale juz opisywałem.
Na początek musisz przywrócić fabrykę. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 30-08-2013, 22:05
|
|
|
Prawidłowe podłączenie zaadaptowanego przełącznika tylnych przeciwmgłowych wygląda tak:
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 21-05-2014, 21:08
|
|
|
Podepnę się pod temat.
Jakie żarówki wchodzą z przodu do świateł przeciwmgłowych? Mam miejsce na 2 po każdej stronie. Podobno mogą działać także jako doświetlanie zakrętów. To prawda? |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 21-05-2014, 21:34
|
|
|
IIRC, to są H3 dla przeciwmgielnych i T4W albo W5W dla doświetlania. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 21-05-2014, 21:49
|
|
|
swinks_UK, dziękuję, zabiorę się za to na weekend
[ Dodano: 26-05-2014, 18:16 ]
swinks_UK, halogeny jak pisałeś są H3, natomiast doświetlenie taką żarówkę:
21W 12V.
Kombinowałem aby włączyć podświetlenie.
- same postojowe,
- postojowe i halogeny,
- same mijania,
- mijania i halogeny,
- drogowe,
- drogowe i halogeny.
Każdą kombinację sprawdzałem na uruchomionym silniku skręcając kierownicą i włączając kierunkowskaz.
Nie zapaliło mi się podświetlenie. Omomierz "powiedział" że żarówka jest dobra.
Możliwe, że cały system w ogóle nie jest podłączony?
Gdzie szukać przyczyny? |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
|