Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
14-08-2007, 19:12
[EAxx] Wlew paliwa syczy, zbiornik sie zapowietrza
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-05-2014, 09:57   

Panowie wszędzie tam gdzie występuje syczenie podczas otwierania korka wlewu paliwa do sprawdzenia jest układ odpowietrzający zbiornik.
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-05-2014, 11:43   

deejay napisał/a:
Panowie wszędzie tam gdzie występuje syczenie podczas otwierania korka wlewu paliwa do sprawdzenia jest układ odpowietrzający zbiornik.


a da się to jakoś sprawdzić bez demontażu rury wlewowej, bo chyba przy niej biegnie cienka rurka odpowietrzenia.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-05-2014, 11:48   

Odkręcasz korek wlewu paliwa i poprzez pistolet ze sprężonym powietrzem dmuchasz w odpowietrzenie sprawdzając drożność.
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-05-2014, 13:10   

deejay napisał/a:
Odkręcasz korek wlewu paliwa i poprzez pistolet ze sprężonym powietrzem dmuchasz w odpowietrzenie sprawdzając drożność.


ok, z drugiej strony czym by się to mogło zapchać ? rurki są metalowe.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-05-2014, 21:05   

Bartek, ale zasysanie w Evo to jest prawidłowy "odruch" :wink:
Nie generalizuj, bo niektóre auta mają tak skonstruowany układ, że jakieś podciśnienie się wytwarza przy niskim stanie zbiornika np. w gorące dni. Jak jest w Galantach, nie wiem. W Farcie był wlew przerobiony z JDM'u więc nie był hermetyczny :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 24-05-2014, 21:50   

Cytat:

Odkręcasz korek wlewu paliwa i poprzez pistolet ze sprężonym powietrzem dmuchasz w odpowietrzenie sprawdzając drożność.


no nie wiem
jak jest niedrożne, to znaczy, że znajduję się tam "ciało obce", brud, rdza itp
ładując tam ciśnienie jest ryzyko, że to "coś" znajdzie się w zbiorniku

zakładając, że to odpowietrzenie ma działać, to jaki jest efekt braku odpowietrzenia?? czym niby miałoby to grozić?

w 2 galantach mi tak zasysało powietrze, a jeździły w większości na niskim stanie paliwa (bo LPG)
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 24-05-2014, 22:19   

Wg mnie zasysanie podczas otwierania wlewu jest normalne, miałem tak w poprzednich galantach i mam nadal w vr4. wydaje mi się ze powoduje to system evap, podciśnienie z silnika zasysa opary z baku co by nie śmierdziało, po za tym to na pewno bezpieczniej jest jak zassie niż miały by opary buchnąć z wlewu po otwarciu.
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
SebekLDZTEO 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2017
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-06-2020, 11:25   

Rok temu wymieniałem ta rurę od wlewu paliwa i teraz nie mogę tankować bo odbija albo się przelewa paliwo...co zrobić ?
 
 
przemek1602 
Mitsumaniak

Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2017
Posty: 255
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 04-06-2020, 15:05   

Zdemontuj i zobacz na zaworek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.