Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o odczyt wykresu
Autor Wiadomość
wecha 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 56
Skąd: Toruń
Wysłany: 29-05-2014, 18:19   Prośba o odczyt wykresu





jak w temacie, prośba o "odczyt" mapy itp, bo pije LPG jak wieloryb wody :D , ponad 20 l gazu na 100 km, fakt że instalacja świeżo założona ale to chyba za dużo :)
STAG 300 , wtryski Hany 2000 czerwone, KME Silwer
_________________
Jest Misio Galant 2.5 v6
Vectra B 1.6 16v
Fiat Marea 1.8
Calibra 2.0 8v
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 30-05-2014, 07:23   

wecha, mape odczytac najlepiej z zapisanego pliku osc.
Z tego co wrzuciles to wynika tylko, ze:
- mozliwe ze lambda nie podlaczona lub niesprawna
- za wysoki mnoznik lpg (albo podniesc cisnienie - nie polecam, albo zmienic na wydajniejsze wtryski lub rozwiercic dysze - nie wiem czy masz z dyszami ...)
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-05-2014, 09:23   

A auto w pełni sprawne, lambda nie uwalona? Dobrze by było podejrzeć wykres jej pracy lub korekty paliwowe.
KaWu, jak instalka na gwarancji to można jedynie podejrzeć bo nawet zapis oscyloskopu zostawi ślad w sterowniku i tracimy gwarancję.
Proponował bym kontynuować tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=5341
 
 
wecha 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 56
Skąd: Toruń
Wysłany: 30-05-2014, 16:51   

ok, dzięki za odpowiedzi, zapiszę oscyloskop, jutro podjade do gaziarza i zapytam się konkretnie o dysze i podpięcie sondy, co do gwarancji to fakt, że nic nie mogę grzebać, ale odczyt niczemu nie zaszkodzi, tym bardziej że znam tego "magika" więc raczej nie powinno być problemu :) , temat faktycznie można przenieść tak jak proponuje plecho1
_________________
Jest Misio Galant 2.5 v6
Vectra B 1.6 16v
Fiat Marea 1.8
Calibra 2.0 8v
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-05-2014, 17:24   

Lambda nie musi być koniecznie podpięta do sterownika gazowego bo nie jest sterownikowi do niczego potrzebna. Jedynie ułatwia strojenie bo mamy na nią podgląd w sterowniku gazowym. Jeśli masz kabelek Vag KKL i Evoscan to możesz podejrzeć parametry jej pracy w Evoscanie.
 
 
wecha 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 56
Skąd: Toruń
Wysłany: 31-05-2014, 17:44   

ja mam kabelek z tej aukcji http://allegro.pl/interfe...4267427643.html i program ACGasSynchro w ver 10.2, jutro na spocika jadę to sobie zapiszę cały oscylogram :)
_________________
Jest Misio Galant 2.5 v6
Vectra B 1.6 16v
Fiat Marea 1.8
Calibra 2.0 8v
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 01-06-2014, 09:28   

do końca pewny nie jestem ale wyglada to na zle wyregulowana instalacje, tak jakby autokalibracja i wio.
i niech ci wylacza opcje "wyłącz przy pierwszym" bo jest zaznaczona, tak to bedzie ci podbierac benzyne w ciezkich warunkach. u mnie z wlaczona ta opcja i zle wyregulowana instalacja niby chodzilo znosnie ale w przeliczeniu co tydzien tankowalem pb za ok. 30zl bo wspieral sie benzyna, ale w koncu ogarna mi to kumaty gaziarz.
_________________

 
 
wecha 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 56
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-06-2014, 09:45   

eve1988 napisał/a:
do końca pewny nie jestem ale wyglada to na zle wyregulowana instalacje, tak jakby autokalibracja i wio.
i niech ci wylacza opcje "wyłącz przy pierwszym" bo jest zaznaczona, tak to bedzie ci podbierac benzyne w ciezkich warunkach. u mnie z wlaczona ta opcja i zle wyregulowana instalacja niby chodzilo znosnie ale w przeliczeniu co tydzien tankowalem pb za ok. 30zl bo wspieral sie benzyna, ale w koncu ogarna mi to kumaty gaziarz.


ja właśnie wyłączyłem tą opcję, bo drakońsko dużo pobrał Pb, teraz widzę że jest dużo lepiej, póki co nie chcę grzebać za dużo w ustawieniach bo za niedługi czas jadę na pierwszy serwis więc zobaczę co mi poustawia i wtedy dopiero będę mógł się "pobawić" konkretniej ustawieniami :)
_________________
Jest Misio Galant 2.5 v6
Vectra B 1.6 16v
Fiat Marea 1.8
Calibra 2.0 8v
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 01-06-2014, 09:58   

ogolnie rzecz biorac podejrzewam ze masz instalacje zamontowana i wyregolowana tak na sztuke aby byla, tak bylo u mnie.
odwiedz strone Lpgforum.pl tam wrzóć te skany co tu wrzociłeś, powinni ci wszystko wyjasnic na tym forum, tam znalazlem rozwiazanie problemu mojej instalacji i znalazlem gaziarza. :)
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-06-2014, 10:04   

Instalację sekwencyjną powinno się ustawiać od razu po zamontowaniu, to nie jest instalacja pierwszej czy drugiej generacji gdzie reduktor musiał się ułożyć. Z autami Mitsubishi jest trochę inaczej jak z autami innych marek mających silniki z podobna mocą. Wtrysk benzynowy w naszych silnikach działa szybciej niż np. w Oplach, na wolnych około 2,2ms gdzie w innych sekwencyjnych wtryskach benzynowych jest około 3,5ms. Z tego powodu do naszych silników trzeba montować bardziej wydajne wtryskiwacze i reduktory aby silnik poprawnie pracował i miał dostarczoną optymalną mieszankę. Często gaziarze nie znający tematu do tego dochodzą po czasie więc jeśli auto od razu po montażu nie chodzi właściwie, to nie należy czekać do przeglądu po 1000 km tylko od razu męczyć gaziarza aby wszystko było jak należy.
 
 
wecha 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 56
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-06-2014, 10:10   

ok, dzięki chłopaki za podpowiedzi, odwiedzę forum gazowe i przycisnę gaziarza :)
_________________
Jest Misio Galant 2.5 v6
Vectra B 1.6 16v
Fiat Marea 1.8
Calibra 2.0 8v
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.