Bordowy "Comfort" by emzet |
Autor |
Wiadomość |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
|
|
|
 |
emzet
Forumowicz
Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 197 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 03-06-2014, 07:43
|
|
|
bialyjayz napisał/a: | ile kucy zostało jeszcze? |
Nie hamowałem Gala. Od strony technicznej nic przy silniku nie robiłem, wiec stwierdziłem, że nie było potrzeby wjeżdzać na hamownie
Jeśli chodzi o ubytki w mocy to fenomenem było Bravo HGT, które w serii ma cos około 150km a zostało mu uwaga:..........89 na benzynie i 86 na LPG |
_________________ Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym. |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-06-2014, 08:08
|
|
|
z czystej ciekawości trzeba było shamować |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 03-06-2014, 10:42
|
|
|
emzet napisał/a: | Nie hamowałem Gala. Od strony technicznej nic przy silniku nie robiłem, wiec stwierdziłem, że nie było potrzeby wjeżdzać na hamownie
Jeśli chodzi o ubytki w mocy to fenomenem było Bravo HGT, które w serii ma cos około 150km a zostało mu uwaga:..........89 na benzynie i 86 na LPG |
silnik w nienagannym stanie |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 03-06-2014, 13:30
|
|
|
emzet napisał/a: | Jeśli chodzi o ubytki w mocy to fenomenem było Bravo HGT, które w serii ma cos około 150km a zostało mu uwaga:..........89 na benzynie i 86 na LPG |
Ale na fakt uznania zasługuje instalacja LPG, która jak widać niemal idealnie wystrojona |
|
|
|
 |
|