Co kupić po Galancie |
Autor |
Wiadomość |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 10-06-2014, 12:39
|
|
|
A accordzik 2.4 type S nie wchodzi w gre? Piekna maszynka. IS250 tez fajny ale ten napęd na tył |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 10-06-2014, 13:16
|
|
|
sampler, chyba nie ALE, a I |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 10-06-2014, 13:39
|
|
|
jak dla mnie ale bo nie kręce bączków pod marketem |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 10-06-2014, 13:41
|
|
|
a to tylny napęd = kręcenie bączków pod marketem |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-06-2014, 13:47
|
|
|
sampler napisał/a: | A accordzik 2.4 type S nie wchodzi w gre? Piekna maszynka. IS250 tez fajny ale ten napęd na tył |
Accorda jak dla mnie bije na głowę mazda 6, a już w takiej konfiguracji to w ogóle bajka :
http://otomoto.pl/mazda-6...-C33347817.html
Tylko te ceny..:( podobnie jak IS250, chociaż autko fajne. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 10-06-2014, 13:59
|
|
|
przeciez to silnik 2.3 turbo niezbyt udany. Mazda Speed 6 jest lepsza z 3.0 V6 DOHC ale tego nie zagazujesz.
[ Dodano: 10-06-2014, 14:00 ]
Fragu napisał/a: | :shock: a to tylny napęd = kręcenie bączków pod marketem | a znasz inne plusy rwd? |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-06-2014, 14:19
|
|
|
sampler napisał/a: | przeciez to silnik 2.3 turbo niezbyt udany. Mazda Speed 6 jest lepsza z 3.0 V6 DOHC ale tego nie zagazujesz. |
Pewnie wiesz co mówisz, ja w mazdach to jeszcze jak dziecko we mgle, ten model rzucił mi się w oczy.
Widzę, że gazują 3.0:
http://allegro.pl/mazda-6...4284796421.html
ale twardziele gazują również GDI, wiem nie wiem jak się ma ten 3.0 do LPG. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 10-06-2014, 14:26
|
|
|
Silnik 2.3 turbo poprawili w 2008r model MPS ma niewątpliwą zalete dołączany tylny napęd. Natomiast 3.0 V6 może i gazują ale nie powinno się go gazować ponieważ to rozbudowany silnik z jaguara czy mondeo ST 220 ale ma dodane zmienne fazy rozrządu i ceramike w zaworach. Owszem można dać lubryfikant do smarowania ale z tego co wiem w praktyce jest to zawodne. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 10-06-2014, 16:51
|
|
|
sampler napisał/a: | Natomiast 3.0 V6 może i gazują ale nie powinno się go gazować ponieważ to rozbudowany silnik z jaguara czy mondeo ST 220 ale ma dodane zmienne fazy rozrządu i ceramike w zaworach |
tak się składa że ja po galancie przesiadłem się do mondeo ST220 i nie żałuje, pod każdym względem lepsze od galanta, co do gazu to te silniki bardzo dobrze znoszą lpg tylko jak zawsze wszystko zależy od zakładu i samej instalacji |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 10-06-2014, 19:08
|
|
|
sampler napisał/a: | a znasz inne plusy rwd? |
rozklad masy auta - co za tym idzie prowadzenie, możliwość efektywnego przeniesienia na asfalt większej mocy auta, komfort - brak czucia na kole kierownicy układu napędowego |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 10-06-2014, 20:19
|
|
|
radek79 napisał/a: |
tak się składa że ja po galancie przesiadłem się do mondeo ST220 i nie żałuje, pod każdym względem lepsze od galanta, co do gazu to te silniki bardzo dobrze znoszą lpg tylko jak zawsze wszystko zależy od zakładu i samej instalacji |
Silnik z Mondeo ST220 jest bez ceramiki i swietnie znosi gaz jesli nie ma druciarstwa. W Mazdzie 6S jest inna wersja tego silnika do ktorej gaz jest nie zalecany.
A jak z wyciszeniem w ST220? Przy jakiej predkosci slychac wiatr? |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 10-06-2014, 20:39
|
|
|
nie wiem ile pali 3.0v6 w mazdzie, ale wiem ile pali 2.3T - ile wlejesz i jeszcze wiecej! |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-06-2014, 21:15
|
|
|
bialyjayz napisał/a: | tomek84 napisał/a: | a te dwa mi się podobały, ale się nie gazują |
jak to ? bez gazu nie pojadę |
nie tyle co się nie gazują co wymagają częstej kontroli/regulacji luzów zaworowych. Rożnie na forum Subaru podają, ale dla LPG to 30-40 tysi. Większość silników wymaga do tej operacji wyjęcia silnika z budy(te co nie wymagają głównie z początku produkcji). Starsze motorki głownie SOHC regulacja na "śrubki" nowsze szklanki. Mniej więcej tak to się rysuję. Oczywiście jedni mówią, że szkodzi, ale sporo użytkowników chwali i problemów nie ma pod warunkiem, dbania o nieszczęsne luzy. W niektórych krajach wychodziły nawet wersje z fabryczna instalacją LPG, o ile mnie pamięć nie myli we Francji 3.0 H6, a w Nieczech 2,5 od 2007r.
Wszelkie te informacje czerpałem głównie z forum Subaru jednak było to jakiś czas temu, więc mogę się mylić
Ja Miśkiem parę ładnych lat jeszcze zamierzam pojeździć. A potem widzi mi się właśnie Legacy 3.0 H6 w manualu - tylko, że ich jest jak na lekarstwo 2.5 w automacie w tym aucie nie jedzie, ponoć sporo szybszy jest manual(nie wiem tym nie jeździłem), ale też nieczęsto się zdarza.
Jako alternatywna na zostanie przy Mitsu to właśnie Lancer Ralliart.
No chyba, że finanse nie dopiszą to pewnie przesiądę się do Saaba 95 byle przed 2005, bo paskuda naprawdę jest brzydka Podoba mi się jeszcze C4 "coupe" VTR. |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 10-06-2014, 21:40
|
|
|
Bartekkita napisał/a: |
nie tyle co się nie gazują co wymagają częstej kontroli/regulacji luzów zaworowych. Rożnie na forum Subaru podają, ale dla LPG to 30-40 tysi. |
źle powiedziałem odnośnie subaru
faktycznie jakoś się te silniki gazują, choć bez szału
jednak wg kolegi, który siedzi intensywnie w forum subaru, te silniki (mowa o 2.5, choć teraz to nie wiem czy nie był temat 3.0 H6, po 2-3 latach uleciało) są wadliwe przez konstrukcję kolektora wydechowego (za blisko, przez co leci szybko uszczelka pod głowicą, a montaż gazu w tym pomaga, bo jak wiadomo temp. spalin jest wyższa)
miałem ciśnienie na legacy w sedanie, ale poczytałem i mi przeszło |
_________________ 02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )
Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)
|
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 10-06-2014, 22:00
|
|
|
sampler napisał/a: | A jak z wyciszeniem w ST220? Przy jakiej predkosci slychac wiatr? |
na początku szumiały mi tylne drzwi ale wystarczyło dogiąć rankę na kolanie i po problemie, powiem szczerze że jeszcze nie udało mi się zamknąć licznika ale do 210 nic praktycznie nie słychać z zewnątrz ale za to silnik w kabinie słychać, ale za to prędkości w cale nie czuć,łatwo się można oszukać gdy namierzą laserem |
|
|
|
 |
|