Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Odrestaurowanie układu zapłonowego
Autor Wiadomość
wester 
Mitsumaniak


Auto: Avance V6 02'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 47
Skąd: Łupowo
Wysłany: 02-06-2014, 23:06   

deejay napisał/a:
wester napisał/a:
jak się go demontuje? Czy trzeba odkręcić ta osłonę na której on siedzi?


Zsuwasz palec rozdzielacza do siebie . Palec pasuje tylko w jednym położeniu .


Czyli jak nie schodzi to będę go musiał przekręcić aby znaleźć położenie w którym zejdzie?
Dobrze zrozumiałem?
_________________
 
 
malina_drizzt 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 453
Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
Wysłany: 02-06-2014, 23:50   

wester napisał/a:
deejay napisał/a:
wester napisał/a:
jak się go demontuje? Czy trzeba odkręcić ta osłonę na której on siedzi?


Zsuwasz palec rozdzielacza do siebie . Palec pasuje tylko w jednym położeniu .


Czyli jak nie schodzi to będę go musiał przekręcić aby znaleźć położenie w którym zejdzie?
Dobrze zrozumiałem?


Chodzi o to, że przy wkładaniu pasuje tylko w jednej pozycji.
Przy zdejmowaniu trzeba użyć siły, najlepiej spróbuj delikatnie podważać z obu stron na zmianę. :)
_________________
...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-06-2014, 15:58   

Czy takie szarpanie z rana, po weekendowym postojku, porrannej burzy mogą wskazywać na układ zapłonowy?
Tzn zapalił od strzała, po chwili przełączył się na LPG.... jechałem powoli gruntową drogą na wolnych obrotach z 250m, jak wyjechałem na asfalt i lekko dodałem gazu czułem jakby tak mi przerywał na ułamek sekundy. Wyłaczyłem LPG i na PB było to samo, takie lekkie szarpnięcia jakby przód tył, po zdjęciu nogi z gazu jak hamowałem silnikiem też to lekko odczuwałem. Jak się zagrzał to mu przeszło po ok 2km. Co obstawiać:
1. Kable
2. Cewka,
3. Palec i kopułka
4. Świece
5. Sonda?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 09-06-2014, 19:09   

Podpinam się...raz też tak mialem jak auto stalo weekend i baaardzo mocno padało :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-06-2014, 23:51   

ObstawiAm wilgoć lub zalanie tylko czego ? Cewki?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
wester 
Mitsumaniak


Auto: Avance V6 02'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 47
Skąd: Łupowo
Wysłany: 12-06-2014, 12:47   

Najpierw wyczyściłbym kopułkę, u mnie po czyszczeniu przestało od razu.
_________________
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 12-06-2014, 12:49   

Marcino, a nie masz gdzies w okolicy aparatu wycieku oleju? Bo wlasnie u mnie zauwazylem, ze jest...i moze to przez to...tylko czemu raz sie tak zdazylo :roll:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 12-06-2014, 13:00   

Marcino napisał/a:
Czy takie szarpanie z rana, po weekendowym postojku, porrannej burzy mogą wskazywać na układ zapłonowy?


tak
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-06-2014, 19:00   

tomek84 napisał/a:
Marcino napisał/a:
Czy takie szarpanie z rana, po weekendowym postojku, porrannej burzy mogą wskazywać na układ zapłonowy?


tak


He he.. dzięki. Tylko od czego zacząć... :?:

Kopułka czyszczona i nigdy jej ani palca nie wymieniałem, zmieniałem tylko kable i świece ale to było jakieś ponad sześciesiąt tyś km temu. Wyciek mam z tylnej pokrywy ale nie mam czasu się zabrać, raczej kopika była sucha.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.