Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Carisma II trzesie silnikiem
Autor Wiadomość
Mitsu2003 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-06-2014, 14:18   [Cari 1.9DI-D] Carisma II trzesie silnikiem

Witam,

jestem posiadaczem Carismy II 1.9 DID 115 KM.

Od jakiegos czasu mam problem - silnik trzesie, a w raz z nim srodek kabiny.

Wymienialem dwumase LUK, sprzeglo oryginalne + rozrzad i mam wrazenie, ze po tej wymianie pojawil sie problem.

Mechanik sugerowal poduszki pod silnikiem - wymienione ale nadal wystepuja mocne drgania.

Jakies sugestie?

Moze rozrzad zostal nieprawidlowo zamontowany?

Mam nadzieje, ze sprzeglo jest OK, poprzednie dawalo wyrazne znaki zuzycia (piski, ciezko chodzilo itd), wydaje sie, ze obecne jest wporzadku...

Technicznie to nie przeszkadza, drgania ustepuja wraz z dodaniem gazu, jednakze po jakims czasie stalo sie to bardzo uciazliwe...

Jesli ktos mial podobny problem to moglbym nakrecic filmik, moze ktos wpadnie na jakis pomysl.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-06-2014, 14:42   

Zablokowane sprzęgiełko koła pasowego alternatora, ale czy ono by dawało tak zauważalne objawy.
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 15-06-2014, 15:42   

"rozrzad i mam wrazenie, ze po tej wymianie pojawil sie problem"

nie wiem czy są, ale być może mechanik źle ustawił wałki balansujące podczas wymiany rozrządu...
od siebie mogę polecić serwis mitsumaniaków na bródnie - znają się na rzeczy, ale ceny są jak na Warszawę przystało...
Ostatnio zmieniony przez MichciuGT 15-06-2014, 16:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mechanior 
Forumowicz

Auto: colt 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 51
Skąd: lublin
Wysłany: 15-06-2014, 15:48   

miałem ten silnik w poprzednim volvie s-40 .nie pamiętam dokladnie ,ale czy tam przy wymianie rozrządu wyjmuje się ten górny wspornik silnika z poduszką.Jeżeli tak to może
tam zostalo coś namotane przy wymianie rozrządu, lub poduszka była tak zużyta że przy ponownym montażu i niewilkiej zmianie położenia przestała spełniać swoją rolę.Siadające
lub niewłaściwie zamontowane poduchy wylażą na wolnych obrotach silnika.Ja na twoim miejscu bym to sprawdzil. :(
_________________
mechanior
 
 
Mitsu2003 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-06-2014, 15:53   

Wymieniana byla dwumasa + sprzeglo + rozrzad.

Drgania/wibracje powstaly po tym zabiegu, wole nie myslec o zlym montazu/zlej jakosci pierwszych dwoch czesci z wiadomych przyczyn...

Odnosnie poduszek - pod silnikiem zostala zamontowana nowka sztuka, prawa uzywana aby tylko sprawdzic czy powstanie jakakolwiek roznica - bez efektu..
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 15-06-2014, 17:01   

dla mnie to coś źle z dwu masą sprzęgłem zrobili ale mogą być również poduchy
 
 
mechanior 
Forumowicz

Auto: colt 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 51
Skąd: lublin
Wysłany: 15-06-2014, 17:02   

Mitsu kolego a czy wolne obroty masz takie jak przed wymianą rozrządu?
może być taka sytuacja że mechanik się pomylił o 1 ząbek rózne silniki roznie reaguja
na taką pomylkę. Zakladajac że moglo się tak stać silnik pracuje wolniej i wrowadza ci
karoserie w wibrację,a silnik tam jest dość ciezki.Na obrotach w czasie jazdy jeden ząbek moze byc b malo odczuwalny.Mi padał kiedys napinacz gazowy rozrząd przeskoczył 3 zęby
(mialem wtedy volvo s-40 2.0B.Słychać było terkotanie zaworow.pojechałem od razu do dobrego mechanika ktory wymienil napinacz i wszystko ustawil. pamietam że auto straciło
wtedy wolne obr. i trzęsło.Mitsu nie chce cie na siłe pocieszać ale jak widzę jak niektorzy mechanicy pracują to włos się jeży i wszystko jest możliwe nawet u tych naprawdę z dobrą reputacją Cześc przemysl to!
_________________
mechanior
 
 
Mitsu2003 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2014, 19:33   

Obroty takie same.

W tym tygodniu mam do zrobienia jakies 600 km, mam nadzieje, ze nic tam sie nie pogorszy a w przyszlym atakuje mechanika!

Moze faktycznie cos zle zamontowal...

Przytocze mu wasze wszystkie sugestie, dzieki za pomoc!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.