Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:59
NIeszczelna chłodnica - przedmuch przez uszczelkę pod głowic
Autor Wiadomość
irek23rz 
Nowy Forumowicz
irek23rz

Auto: outlander 1 turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 20
Skąd: rzeszów
Wysłany: 15-06-2014, 22:46   NIeszczelna chłodnica - przedmuch przez uszczelkę pod głowic

Witam wszystkich .Mam problem ze swoim turbiakiem .Ostatnio zauważyłem ze z kapie płyn chłodniczy i nie kręci jeden wentylator. Po dokładniejszym zbadaniu okazało się że gdy silnik osiągnie temperaturę roboczą to chłodnica rozszczelnia się po długości szwu -tych zagiętych blaszek u góry chłodnicy i płyn leje się strumieniem .Dziury lub innego uszkodzenia nie widać. Dodam ze płyn nie gotuje się . Poradzcie jaka może być przyczyna i jak sprawdzić chłodnicę .Czy może to być objaw padniętej uszczelki pod głowicą ? jak to zdiagnozować.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 24-06-2014, 19:23   

Hipotetycznie może przedmuchiwać do układu chłodzenia i wzrasta wtedy ciśnienie i wywala na uszczelnieniu chłodnicy.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-06-2014, 20:23   

Warto zrobić test na zawartość spalin w układzie chłodzenia. Taki test można przeprowadzić samemu za pomocą testu akwarystycznego i korka z rurką od wina.
W miejsce korka w chłodnicy wciskamy korek z rurka od wina i nalewamy w nią płyn do sprawdzania zawartości CO2. Jeśli płyn odpowiednio zmieni kolor, to albo uszczelka albo głowica.
Oczywiście test wykonujemy na pracującym silniku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.