Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 02:05
[ALL] Akumulator
Autor Wiadomość
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 07-03-2007, 18:56   [ALL] Akumulator

Witam wszystkich :) .Mam takie pytanie musze odlaczyc akumulator,czy odlaczenie akumulatora spowoduje zresetowania ustawien komputera pokladowego.Mam Mitsuvishi colta CJO.Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziekuje :)
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 12:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DiPi
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2007, 18:59   

z tego co juz sie dowiedzialem z forum odłączenie aku napewno zresetuje ustawienia kompa
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2007, 19:04   Re: Akumulator

Miroslaw1305 napisał/a:
Witam wszystkich :) .Mam takie pytanie musze odlaczyc akumulator,czy odlaczenie akumulatora spowoduje zresetowania ustawien komputera pokladowego.Mam Mitsuvishi colta CJO.Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziekuje :)


Po odlaczeniu AKU zresetuje Ci sie ECU ale nie martw sie bo to nic zlego :wink:
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2007, 19:38   

Po podlaczeniu niech sobie pochodzi na wolnych obrotach az do zagrzania/wlaczenia wentylatora.
 
 
eskob
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2007, 19:24   

A pozniej misiu bedzie sie uczyl od nowa :D ale moze i lepiej bedzie chodzil ... ;) Ja ostatnio musialem wyjac i nic sie zlego nei stalo :)
 
 
Kubot 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt 1.3 GLX 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 48
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-04-2008, 11:14   

Witam. Ja mam troche inne pytanko...

Jakie macie aku w swoich Miskach?? Moj aku niestety diś chyba dokonał swojego zywota

Czy konieczny jest az taki duzy jak jest podany w instrukcji czyli 60 Ah?? Bo nie bede

ukrywał taki troche kosztuje :doubt:
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 24-04-2008, 11:27   

Akumulator o niższej pojemności będzie sprawiał problemy. Może być problem z rozruchem, może zabraknąć prądu do obsługi wszystkich odbiorników i akumulator szybko się zużyje.
:(
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Kubot 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt 1.3 GLX 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 48
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-04-2008, 12:53   

Teoretycznie tak :mrgreen:

Ale przy zastosowaniu np. 50-55 Ah (50-100zł różnicy niż 60 Ah) Bezdzie odczuwalna

jakas róznica?? Ma ktos z was zastosowany w CJ0 mniejszy aku niz 60Ah??
 
 
Marino 
Mitsumaniak
żółte niepozorne


Auto: Colt CJ0 1.3 twenty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 320
Skąd: Łęczna
Wysłany: 24-04-2008, 13:24   

To i ja sie podłącze do tematu.... sprawdźcie mnie czy dobrze kombinuje. Jeżeli w grudniu były przymrozki dosyć duże i mój aku nocował na prostowniku co wieczór bo miał duże kłopoty ze startem to za każdym razem ECU dostawał reset.... w styczniu zaopatrzyłem się w nowy aku 65 Ah. Czy teraz zrobić mu reset jak jest ciepło wg tego wzoru ??
kaeres napisał/a:
Po podlaczeniu niech sobie pochodzi na wolnych obrotach az do zagrzania/wlaczenia wentylatora.

Zużycie paliwa jest w normie ok 6 litrów i nic złego niby się nie dzieje.
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 24-04-2008, 13:28   

Na 100% Ci nie zaszkodzi.
 
 
Kampi 
Forumowicz
ADMIN COLTMANII


Auto: CJ4A, C51A + MSS 1.3 [ojca]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 89
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 05-05-2008, 17:30   

Pytanie trochę z innej beczki.
Co może się uszkodzić w CJ4A przy odwrotnym podłączeniu klem akumulatora? (ECU a może aparat zapłonowy?)
_________________
Masz Colta/Protona/Mirage? to zarejestruj się także na forum:
COLTMANIA.PL
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 06-05-2008, 17:50   

Kampi napisał/a:
Co może się uszkodzić w CJ4A przy odwrotnym podłączeniu klem akumulatora? (ECU a może aparat zapłonowy?)
Teoretycznie nic, bo jest to podobna zasada jak w urządzeniach zasilanych baterią. Włożysz odwrotnie to nie działa...
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.