Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki olej do skrzyni i wału napędowego?
Autor Wiadomość
makak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L 400
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-12-2008, 00:29   Jaki olej do skrzyni i wału napędowego?

Witam,
od niedawna jestem posiadaczem Mitsubishi L 400 2.5 TD 98 r. (wersja przedłużana).
W najbliższym czasie chciałbym zrobić w nim pełny przegląd ze zmianą wszystkich płynów ustrojowych. Stąd też moje pytania - jaki olej stosuje się w wale napędowym? Jaki w skrzyni biegów? Na co zwrrócić uwagę podczas przegladu? Auto ma mi służyć na długich trasach (często zagranica) i wolałbym w miarę możliwości pozbyć się "niezpodzianek"
Pozdrawiam wszystkim forumowiczów i z góry dziękuję !
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-12-2008, 12:45   

Do skrzyni biegow: SMX-S 75W-85 Castrol
Do mostu EPX 80W-90 Castrol

jesli to za malo to zapraszam do zabawy w dobieranie na http://ew5.earlweb.com/search.php?site=8

Mozna oleum innej marki ale musi byc odpowiednik do przekladni manualnej i do dyfrow. :wink:
powodzenia
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
makak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L 400
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2008, 08:56   

Dzięki wielkie! Nieźle obczajony jesteś w temacie widzę po postach. Posłuchaj a w jakiej ilości należy go nabyć? Wiesz znajomy dokładny mechanik ale wiadomo że muszę się do wymiany płynów przygotować konkretnie mieć ze sobą wszystko.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2008, 11:01   

Silnik 7 - 7.5 litra z filtrem (podobnie jak w starszych Pojarkach)
Most 2.5 litry
Skrzynia 3 litry
Informacje nie sa ksiazkowe ale mniej wiecej tyle potrzeba a nawet ciut mniej pewnie. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
makak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L 400
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-12-2008, 13:57   

Dzięki wielkie, po malutku ogarniam temat serwisu "nowego" auta.
 
 
kiliam 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Gear 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-06-2014, 12:27   

no coz, do mojego 2,8 L dziesla wchodzi 5 L bez filtra i 6,5 L z filtrem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.