Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Błędy P0299 i P2563
Autor Wiadomość
mitsujan08 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.0 did 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-06-2014, 09:20   Błędy P0299 i P2563

witam wszystkich,

ostatnio po ostrej jeździe autostradą wyskoczyły mi te dwa błędy, auto stało się mułowate, turbina nie załącza się. kontrolka 'check engine' nie pali się.
po wykasowaniu błędy wracają, zachowanie auta bez zmian.

ze wstępnego śledztwa wynika, że przyczyną usterki może być : pompa vacum, gruszka turbiny, zawór ciśnienia turbiny n75, bądź, zabrudzona, przypieczone łopatki turbiny..

-od czego zacząć ?
-w jaki sposób wyciąga się turbo i czy do wymiany gruszki trzeba je wymontować?
- jaki warsztat w Łodzi, okolicach, który poradzi sobie z usterką?

dzięki wielkie i pozdro
jan
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-06-2014, 10:03   

Zacząłbym od tego
mitsujan08 napisał/a:
gruszka turbiny
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mitsujan08 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.0 did 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-06-2014, 09:27   

dzięki, domyślam sie, że ze względu na utrudniony dostęp, nie można zdemontować samej gruchy, tylko łącznie z turbiną?

pzdr,
Janusz
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 26-06-2014, 08:57   

Gruszki nie ruszaj, ani turbiny. W BWC jest inne turbo niż w BSY. Jest skierowane do góry.
Jest lepsze a grucha się nie psuje. ( Gruchy siadają w BSY bo turbo jest nisko i grucha skierowana do dołu i cały syf z ulicy sobie leci do jej środka)

Zacznij od N75 a i wszystkich wężyków od podciśnienia oraz sprawdź szczelność dolotu. Jak to nie pomoże to później vaccum czyli tandem pump do wymiany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.