 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymrugało mi 44 i co?? |
Autor |
Wiadomość |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-03-2007, 14:45
|
|
|
Aha ok rozumiem.Dzieki.Kurde cykanie nadal slychac ale musze skołowac stetoskop chyba zeby byc pewnym skad dochodzi bo moze jednak cykac z cewek. |
|
|
|
 |
mihau00
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse 1g
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 26 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 29-01-2010, 13:44
|
|
|
Podłączę się do starego tematu. mi też wymrugało 44, chodzi jak ciągnik, ledwie można ruszyć. Orientuje się ktoś ile nowa cewka kosztuje, albo może ktoś ma sprawną na zbyciu? |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-01-2010, 17:47
|
|
|
zajęło mi to 4sekundy, wszedłem na allegro i wpisałem "cewka eclipse", wklep sobie też jest tego kopa:
najtańsza: http://allegro.pl/item901...ci_2_0_16v.html
http://allegro.pl/item889...hi_eclipse.html
http://allegro.pl/item894...g_2_0_dohc.html
http://allegro.pl/item895...93_2_0_16v.html
warto najpierw sprawdzić czy to nie jest wina power tranzystora i/lub odkręcenia jakiegoś przyłącza od tyłu cewek, może dostała się wilgoć albo uszkodzone są kable lub świece, warto sprawdzić, cewke wyjąć i pomierzyć, dokładnie odtłuścić i wyczyścić, zajmie to wszystko około godzinki. Ja u siebie wymieniałem zaraz po kupnie bo miała przebicie a mechanicy (tak mówił właściciel) mówili że to wina uszkodzonego czujnika wałka rozrządu ;p
[ Dodano: 29-01-2010, 17:51 ]
aha jeszcze sprawdź czy masz kwadratową czy trójkątną wtyczkę, kwadratowa rzadka ale się zdarzała w ecli słyszałem |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
mihau00
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse 1g
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 26 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 04-02-2010, 18:40
|
|
|
Problem ciąg dalszy... kupilem drugą cewkę i dalej to samo nie podaje iskry na 1 i 4 garze, myślałem że może kupiona cewka też jest uszkodzona ale później zrobiłem z dwóch jedną i nic.....
zenek_bb ten power tranzystor to to coś małego prostokątnego mniej więcej pod cewką? idzie do niego podłużna wtyczka, bo chyba to jego wina, jutro przeczyszczę jak nie pomoże to trza wymienic |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-02-2010, 15:20
|
|
|
tak, mówisz najprawdopodobniej o nim
dołączam Ci jego zdjęcie i opis styków pochodzący z manuala, odłącz go i kręcąc silnikiem sprawdź jakąś diodą może czy pojawia się napięcie na stykach IB1 i IB2, jak na którymś niebędzie dioda mrugać w czasie kręcenia to znaczy że nie wina PT tylko ECU lub gdzieś masz uszkodzoną wiązkę kabli...
dołączana fota : http://img294.imageshack....mapabitowa3.jpg |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
mihau00
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse 1g
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 26 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 06-02-2010, 18:48
|
|
|
Napięcie jest na obydwu pinach, czyli jednak moduł |
|
|
|
 |
lombard
Forumowicz JESTEM HARDCOREM !!!
Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 266 Skąd: Koszalin
|
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-02-2010, 22:03
|
|
|
świetnie, nie popatrzałem na allegro, ale nie ma źle w takim razie
napisz efekty, czy miałem rację bo sam jestem ciekaw, z tego co wiem PT nie padają od niczego... musiało być jakieś przepięcie...
tak z ciekawości jak wygląda przebieg napięcia na tych pinach sterujących od ECU? Dioda poprostu migała co nie? |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
|
|