Immobilizer |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-06-2014, 08:04
|
|
|
Witek vel Mysza napisał/a: | robertdg napisał/a: | Immo odcina zasilanie wtryskow | Chyba montowane u ziutka w stodole. Zasilanie jest. Nie ma sterowania z komputera. Podmieniony zestaw z innego auta - kluczyk, box i ecu. To samo. Kable przejscie maja, wtryski da sie wysterować masą przy kostce kompa. Czy zblokował się immo przez to że inny kluczyk znalazł się w pobliżu pętli? Jak to się odblokowuje? |
Skoro podmieniłes jednostke sterująca i objaw jest ten sam, to szukaj po instalacji, moze własnie znajdziesz to rozwiązanie "ziutka ze stodoły" |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 30-06-2014, 19:33
|
|
|
robertdg, A czego mam szukać, skoro zasilanie jest, a masą przy kostce kompa mogę wysterować wtryski? Z kompa nie wychodzi sterowanie wtryskiwaczami. Iskra jest. Ot taka zagadka. Co odcina fabryczny immo? |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-06-2014, 19:57
|
|
|
Magnetis/Optima jezeli ma ECU MEC to napewno przy komunikacji OBD pokaże bład immo, jezeli jest sterownik Siemens albo Delphi tez w diagnozie powinien pokazać że coś nie tak z immo |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 02-07-2014, 07:10
|
|
|
Komputer jest Kefico, a OBD nie zgłasza błędu |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-07-2014, 07:38
|
|
|
Druga linia Boscha, ale też powinien zgłosić bład, sprawdzałeś może przy próbie odpalenia jaki punkt zapłonu widzi ECU, bo skoro paliwo i iskra jest, zakładając, że dolot sprawny to pozostaje kwestia parametrów pracy i mechaniki, ewentualnie profilaktycznie przedzwonić wiązke przez jakąś żarówke conajmnniej 25W |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 03-07-2014, 07:19
|
|
|
Nie zgłasza, bo się nie łączy. Z ABS się łączy, a z silnikiem nie chce. Wiązka przedzwoniona. Nie ma sterowania wttryskami, wtryski dają się wysterować masą we wtyczce kompa. Coś było motane przy skrzynce bezpieczników, ale napięcia na kompie są, na immo też. Może problem jest właśnie z OBD? Czy immo chodzi po OBD z kompem, czy ma osobne połączenia? |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-07-2014, 07:40
|
|
|
Immo powinno byc diagnozowalne po OBD, jak podmieniałes komplet ECU to z tym drugim też się nie laczył Objaw wyglądający jak blokada immo |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 07-07-2014, 19:22
|
|
|
Natchnieniem był dla mnie brak komunikacji. Zacząłem szukać. Nie było przejścia z wtyczki OBD do kompa. Po kablach doszedłem, że komunikacja idzie przez Immo. Okazało się, że brakuje jednego zasilania na Immo po zapłonie, uwalone było przy skrzynce bezpieczników. Po podłączeniu odżyła komunikacja jak również auto odpaliło. Dzięki za cenne wskazówki. |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
szneqz
Nowy Forumowicz
Auto: 100 NX GA16DS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 14 Skąd: Marcinki
|
Wysłany: 05-06-2015, 17:10 Problem z immo - błąd 54
|
|
|
Problem zaczął się od tego że zaciął mi się kluczyk w stacyjce został w pozycji ACC można było odpalić ale nie dało się go wyjąć pomyślałem więc że kupię drugą stacyjkę na alledrogo i wymienie albo sam bębenek albo całą stacyjkę i 1 oryginalny kluczyk przyczepie gdzieś pod obudową żeby czytał kod immo. Wymieniłem bębenek jednak tylko troszkę sie poprawiło bo kluczyk się nadal zacinał i nieraz nie szło wyjąć auto normalnie odpalało nie było problemu więc postanowiłem wymieć całą stacyjkę i tu zonk po założeniu nowej stacyjki nie chce odpalać i wymiguje błąd 54 wróciłem więc do starej stacyjki ale błąd pozostał a auto unieruchomione. Kasowałem błedy przez odpięcie aku wróciłem także całkiem do starego kluczyka i nic klops. Możliwe że przez to że odpinałem stacyjkę na podłączonym aku ale nie wiem co się mogło stać? Czemu nie działa teraz nawet na starej stacyjce??
Może ktoś pomoże odpinałem też już cały ECU i immo i dawałem zapłon i ponownie podłączałem i kasowałem błędy i nic.
Zamówiłem też dziś cały zestaw komputerów + stacyjka + wszystkie zamki żebym nie mósiał mieć 2 kluczyków do drzwi i do odpalania w przyszłym tygodniu będe je miał może jakieś wskazówki co zrobić i jak podłączać nowy zestaw żeby coś sie znowu nie popsuło a może problem tkwi w czymś innym??
Nadal czekam na zestaw komputerów mam nadzieję że dzisiaj przyjdą (i że będzie wszystko dobrze bo mam obawy że będzie nadal to samo i zabule gdzieś u jakiegoś magika min 500zł) dużo czytałem w między czasie i ciekawe że nic znaleźć nie można na temat usuwania immo w miśkach a jakby przyszło co do czego to złodziej by odjechał pewnie w mniej niż 5 minut nie mając nawet kluczyka a ja mając auto u siebie kluczyki stacyjki pełny dostęp do auta nie umiem go nawet na chwilę odpalić.
Zestaw przyszedł po zamotowaniu bez problem odpalił montowałem na rozłączonym aku wyczytałem też na jakiejś anglojęzycznej stronie że reset błędu immo mozna też wykonać przz zostawienie na godzinę na włączonym zapłonie z dobrym kluczykiem. |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-04-2016, 21:29
|
|
|
Czy włożenie do stacyjki kluczyka od innego gala na 2-3 sek i próba przekręcenia może skutkować tym, że z właściwego kluczyka potem już nawet nie kręci?
Kontrolki się palą, nie przygasają, ale rozrusznik ani drgnie.
Auto do tej pory paliło na dotyk.
Może być coś z immo, czy we need to go deeper? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-04-2016, 22:13
|
|
|
Skoro rozrusznik nie kreci to nie jest wina immo, wina jest albo samego rozrusznika albo jego sterowania |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
SPEWEYS
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 16v 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 4 Skąd: belchatow
|
Wysłany: 07-08-2017, 16:18
|
|
|
Witam,problem z reguly podobny mianowicie,w sobote auto zgasło odpalalo ale po 3 sec gasło ponownie .Po upływie 2 -3 min autko odpalio i wrocilem na palącym checku do domu ,po zaparkowaniu i wylonczeniu na 3 min autko znow nie odpalalo czyli palilo i za 3sec gasło. Cala niedziele auto stało dziś rano odpaliłem bez problemów byłem w sklepie pojechałem do domu i było git/.Postanowilem jechać do mechanika w polowie drogi zaswiecil się check po zgaszeniu auto już nie odpalilo czyli ponoiwnie palilo i za 3 sec gasło.Pompa chodzi paliwo dochodzi a nie ma chyba iskry?tak jak by cos go odlanczalo.Przyjechal fachurka z kompem podpiol i mowi ze to wina kluczyka ze jakas pluskwa się zepsula i trzeba wziasc zapasowe kluczyki.autko stało 2 godz odpalam z zapasu jedny i drugim i autko pali na dotyk zadnych drgan braku mocy szarpania itd.Po 200 metrach zapala się check gasze auto i już nie odpalam z zadnego z 3 kluczykow.Wglada to tak ze gdy auto stoi 2-3 godz lub nocke to pali luks fakt zapala się check ale autko jedzie ma moc i jest wszystko git a gdy go zgasimy to już jest dup.....Nikt zabardzo niewie o co chodzi mi się wydaje ze to nie wina kluczyka bo 3 naraz by się zepsuly? może to stacyjka?Mechanik stawia na imobilaizer mowi ze na pewno przyczyna nie jest swieca przewod czy przeplywka itd. rzecz jest elektroniczna.Prosze o jakas pomoc
[ Dodano: 07-08-2017, 16:18 ]
Witam,problem z reguly podobny mianowicie,w sobote auto zgasło odpalalo ale po 3 sec gasło ponownie .Po upływie 2 -3 min autko odpalio i wrocilem na palącym checku do domu ,po zaparkowaniu i wylonczeniu na 3 min autko znow nie odpalalo czyli palilo i za 3sec gasło. Cala niedziele auto stało dziś rano odpaliłem bez problemów byłem w sklepie pojechałem do domu i było git/.Postanowilem jechać do mechanika w polowie drogi zaswiecil się check po zgaszeniu auto już nie odpalilo czyli ponoiwnie palilo i za 3 sec gasło.Pompa chodzi paliwo dochodzi a nie ma chyba iskry?tak jak by cos go odlanczalo.Przyjechal fachurka z kompem podpiol i mowi ze to wina kluczyka ze jakas pluskwa się zepsula i trzeba wziasc zapasowe kluczyki.autko stało 2 godz odpalam z zapasu jedny i drugim i autko pali na dotyk zadnych drgan braku mocy szarpania itd.Po 200 metrach zapala się check gasze auto i już nie odpalam z zadnego z 3 kluczykow.Wglada to tak ze gdy auto stoi 2-3 godz lub nocke to pali luks fakt zapala się check ale autko jedzie ma moc i jest wszystko git a gdy go zgasimy to już jest dup.....Nikt zabardzo niewie o co chodzi mi się wydaje ze to nie wina kluczyka bo 3 naraz by się zepsuly? może to stacyjka?Mechanik stawia na imobilaizer mowi ze na pewno przyczyna nie jest swieca przewod czy przeplywka itd. rzecz jest elektroniczna.Prosze o jakas pomoc |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 07-08-2017, 17:00
|
|
|
A błędy jakieś są?
Wygląda na problem z immo. Radio nie grzeje się jakoś ponad normatywnie? W jego okolicach jest moduł immo. |
|
|
|
 |
szwagierr
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 97 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 07-08-2017, 18:47
|
|
|
W Galancie immo pozwala na 3 sekundy pracy?
Jak miałem zły kluczyk to nawet się nie zająknął. |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-08-2017, 21:08
|
|
|
Z zasady immobilizer ma nie pozwalać na rozruch silnika |
|
|
|
 |
|